Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22189

• due
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 0
Una ampolla d'un gas comprimit pot provocar una Bleve?
a) Les ampolles de gasos comprimits sempre poden originar una Bleve
b) Els gasos comprimits i els liquats no poden originar una Bleve
c) Si que pot originar una Bleve en condicions extremes
d) Una Bleve només es produeix en liquids

Diu que la correcta es la B, però jo no estic d'acord, perque per a que es produeixi una Bleve es necesari que hi hagi un gas liquat o un liquid sobrecalentat. Jo ficaria la D, però tampoc ho veig gaire clar. Que penseu?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22191

BLEVE= Boiling Liquid Expansion Vapour Explosion.

jo penso que si tens un gas comprimit pots tenir una explosió i expansió del gas, però et falta la part de BOILING LIQUID. o sigui que en principi amb un gas comprimit no pots fer una bleve, però això que diu dels liquats es contradictori. no?

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22194

Cap resposta es totalment correcte, senzillament el que ha fet el test no ha posat bé les respostes. Un gas comprimit si no esta liquat no pot fer una Bleve per tant, no pot ser la B i en quant a la D, no només els liquids fan una Bleve, també els gasos liquats a pressió.

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22196

• due
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 64
Es aquest el dubte que tinc jo, si n'hi ha alguna que sigui correcta.
La B diu que els gasos comprimits i els liquats no poden produïr una Bleve, amb lo dels gasos comprimits te raó, però amb lo dels gasos liquats no, ja que els gasos liquats poden produïr una Bleve.
La C diu que sempre han d'estar en estat líquid, i el sempre es lo que me sobre, perque també es pot produïr amb gasos liquads.
Hi ha algú que li vegi la logica amb aquesta pregunta?

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22202

La pregunta si que te lògica, on no hi ha lògica son a les respostes que sota el meu punt de vista cap es totalment correcte.

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22203

Una cosa que potser sigui absurda, no té res a veure que no digui que es liquat a pressió.

Es a dir un gas liquat entraria en ebullició igualement per ruptura del tanc?

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22207

El gas no entraria en ebullicio per ruptura del tanc, sino que el tanc es trenca per la sobrepresio pel calentament del liquid o gas liquad.

En cuant a la pregunta jo crec que les respostes estan mal redactades.

Per lo de si te que vore o no que fique liquid a pressio o simplement liquid, segons el que jo se, cualsevol gas liquad aumentaria el seu volum amb un sobrecalentament, podent produir una BLEVE.

Un saludo.

Bleve fa 17 anys 3 mesos #22499

due va escriure: Una ampolla d'un gas comprimit pot provocar una Bleve?
a) Les ampolles de gasos comprimits sempre poden originar una Bleve
b) Els gasos comprimits i els liquats no poden originar una Bleve
c) Si que pot originar una Bleve en condicions extremes
d) Una Bleve només es produeix en liquids

Diu que la correcta es la B, però jo no estic d'acord, perque per a que es produeixi una Bleve es necesari que hi hagi un gas liquat o un liquid sobrecalentat. Jo ficaria la D, però tampoc ho veig gaire clar. Que penseu?

pot fer bleve si i nomes si està liquat ja sigui per compresio o per refredament

Bleve fa 16 anys 9 mesos #26143

Repasant preguntes que hi ha per aqui... m'he trobat amb aquesta, que no va quedar gaire clar que s'hauria de marcar. Jo marcaria la C o la D.

La C perque diu "condicions extremes", i pots agafar-t'ho com que al gas esta a moltissima pressió, i per tant, esta liquat.

O la D, ja que es pot entendre que un gas liquat o criogenic es troba en estat liquid dins del recipient...

Bleve fa 16 anys 9 mesos #26146

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Jo continuo pensant que cap de les respostes es correcte

Bleve fa 16 anys 9 mesos #26163

bones,

els gasos liquats són al cap i a la fi, líquids. Segons el meu parer, quan parlem de gasos liquats ens estem referint a substàncies que a temperatura i pressió ambient són gasoses.

dit d'una altre manera, l'h20nés h20 estigui en l'estat d'agregació que estigui... una altre cosa és que nosaltres li diguem de diferent manera segons l'estat en que es trovi! La substància es la mateixa.

jo marcaria la D. Podriem dir:"Només una substància en estat líquid pot produïr Bleve".

Líquid = Substància en estat líquid.

És una opinió.

Salut

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena