Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22223

• due
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 64
  • Gràcies rebudes: 0
Els aparells que actuen en cas de passar intensitat superior a la tarada, s'anomenen?
a) curt-circuits fusibles
b) interruptors diferencial
c) curt-circuits automàtics
d) la a i la c

La bona diu que es la A, però jo crec que es la D, ja que els curt-circuits automàtics magnètics o magnetotèrmics també actuen per passar d'intensitat.
Algun electricista pot explicar-me?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22232

Jo estic amb tu...de totes maneres investigaré i donaré voltes a la pregunta no sigui que tingui trampa. La única que trobo es que no es diuen curt circuits automàtics sinó Interruptors automàtics, com quan t'instalen un aparell d'aire acondicionat dins d'un pis vell que et posen una PIA de corrent...aquesta PIA es el Interruptor automàtic que salta en cas de sobrecàrrega. Si es aquesta...son una mica rebuscats i seria la A

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22233

Es diuen Interruptors automàtics per que a diferencia dels fusibles...es poden tornar a utilitzar pujant la palanca de l'interruptor.

Espero que sigui d'ajuda.

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22234

• due
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Doncs jo als meus apunts tinc, Elements de protecció: -curtcircuits fusibles, -curtcircuits automàtics magnètics i magnetotèrmics, -interruptors diferencials.
No se si està equivocada la pregunta o els meus apunts.
Gracies.

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22235

• due
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Tinc que donar-te la raó! Els meus apunts estan malament. Estat buscan una mica i es com tu dius. Gracies Victor.

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22243

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
Si es refereix únicament a la intensitat jo crec que és la A tal i com dieu que marca. Si a més et diu que es sobreescalfa la línea (tot i que també sigui per la intensitat i degut a manca de secció) llavors sí que aplicaria el magnetotèrmic, però jo entenc que de la manera que està redactada la pregunta és la A i prou.

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22247

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
És veritat, jo també ho he vist, hi han extintors que fica 1000V i extintors que fica 35000V

Jo continuo pensant que com a normal general és 1000V ja que fins que no siguin tots a 35000V la podem liar si no ens fixem bé en cada extintor al fer-lo servir. :roll:

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22248

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Ups l'he liat, això va a Pols extintors ^_^

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22266

la resposta correcta es la A, e preguntat al meu profe de electricitat i m'ha dit el seguent ja que un curt-circuit automatic es un creuament ''cruze'' si un cas seria un ''corta-circuitos'' em sembla que m'han dit que era aixo i dons fa de magnetotermic.

salut!

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22268

jo veient aquestes preguntes arribo a la conclusió que qui fa les preguntes sap poca cosa del que parla... si si ja se que potser vagi molt de sobrat, però jo de sistemes de protecció habituals només conec els fusibles, els interruptors automàtics o magnetotèrmics i els interruptors diferencials. fins aquí ok.
després hi ha una cosa molt diferent que és: de quin fenomen ens protegeix cada dispositiu. per exemple: El magnetotèrmic ens protegeix de sobrecarregues i curt-circuits, el diferencial detecta fugues de corrent, i el fusible fon principalment per curt circuits però també pot fondre per sobrecarregues.

sabent això que es força clar, jo em pregunto.... que punyeta pretenen posant curt-circuits fusibles?

es com dir: como podemos eviatar derrapar con el cotxe? respuesta.... CON EL "DERRAPE-ABS".
¿¿m'explico??

due, la pregunta està formulada tal qual l'has escrit?

apa, ja callo. potser m'exalto per tonteries, coño, però després de 5 anys de carrera quan no entenc la pregunta, fa rabia!

Electricitat fa 17 anys 3 mesos #22271

• due
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
Si si, la pregunta està formulada correctament! Tal com està al llibre. Jo la veig molt rebuscada, ja que jo hagués contestat la D.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena