Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Autoescoles amb bons preus(pràctica) fa 17 anys 3 mesos #22256

• arn1
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 99
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom!!!!
Estic mirant preus de autoescoles per tal de treurem els carnets , la part teorica la trec per lliure, pero la pràctica...com et claven!!!!!!!
Si sabeu alguna autoescola que faci preus decents per barcelona o rodalies pel tema practic... us estaria molt agrait!!!!!!!

Apa , gràcies!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Autoescoles amb bons preus(pràctica) fa 17 anys 3 mesos #22285

Hola arn1

Jo també estic buscant autoescola així que qualsevol opinió pot ser bona.
Sobre la info que recopili t'ho faré saber.

Salut!

Autoescoles amb bons preus(pràctica) fa 17 anys 3 mesos #22321

Jo no tinc l'autoescola per la zona de barna, pero us dire els preus que em donen a mi a arbúcies. La teòrica l'he fet per lliure, i nomes ma costat els 85 € de les taxes de transit. Llavors la matrícula em cobraran 17,5 eurus solsmanet, i cada pràctica i lexamen 50 eurus.

Autoescoles amb bons preus(pràctica) fa 17 anys 3 mesos #22343

• arn1
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 99
Jo tambe m´he tret la teorica per lliure, 85 euros!!!! La practica es una altra historia...
Despres de mira en mil autoescoles,me decidit per Una de St Boi que no em cobren el gastos de tramitació , pero si matricula 190 euros, y 42 per pràctica , es lo que hi ha... pero bueno no he trobat res millor, a part si després hem vull treure mes carnets només pago cada pràctica... es un robo pero
ens agafar el temps...

Autoescoles amb bons preus(pràctica) fa 17 anys 3 mesos #22375

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
Nenes... l'altre dia em vaig treure el C (tot a la primera per cert... ke està xupat) i em vaig trobar peña k venia de barcelona a la meva autoescola perquè era preu fixe... no havia dit res perquè sóc de comarques però a la que jo he anat... el C... te'l fan tot per 1000€, sense límit de presentacions a exàmens ni de pràctiques si suspens... tot i així jo en vaig fer nomes 3 per a maniobres i 4 per a conducció... no en fa falta pas més...

apaaaa salut

Autoescoles amb bons preus(pràctica) fa 17 anys 3 mesos #22377

A tortosa hi ha una autoscola que tambe es a preu fix, surt per 980 euros tot, en tres semanes et treus la teorica, la pista i la ciutat. Si interesa aqui teniu el numero 977503176

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena