Molot bones a tots.Hola Iceman 22,pue vaig a explicarte com funciona el tema de Juvenils,comencem per la edat:entre 13 i 18 anys,no tenir cap discapacitacio ni fisica ni siquica,i tenir moltes ganes,per exemple al meu parc Sitges,hi ha Bombers Juvenils,pero et dire una cosa no a tots els Parcs ni hi han Bombers Juvenils,els Parcs que conec que tinguin son:Castellar del Valles,Mataro,Viladecavalls,Sitges,Pero el nostre Company te rao,has de pasar per el Parc mes proper i alla informarte millor.Salutacions.
Hola company, soc el responsable i monitor dels bombers Juvenils de Sitges des de fa 12 anys i crec que es una bona forma de iniciar-se en el mon dels Bombers ( es com la cantera dels bombers) si vols saber qualsevol cosa sobre els Juvenils em pots trucar al mòbil, tel deixo en un missatge privat.
Ricard
Bombers juvenils actuals: Caldes de Montbui, St.Llorenç Savall, Castellar del Vallès, Viladecavalls, Sitges, Mataró, Torá. Crec que hi algun més però no se quin és.
bomberjuvenilcaldes va escriure: Bombers juvenils actuals: Caldes de Montbui, St.Llorenç Savall, Castellar del Vallès, Viladecavalls, Sitges, Mataró, Torá. Crec que hi algun més però no se quin és.