Això de la carrera i treballar si t'ho muntes bé jo crec que es pot, i més amb la feina de bomber. M'imagino que depèn de la carrera però almenys a la que faig jo (dret), aconsegueixo temari, llibre i apunts d'amics i sabent la data de l'exàmen i el temari estudiant quan tens moments lliures...
Imaginat el mateix tema però a un parc de bombers, crec que podries estudiar bastant.
La nota més alta de la meva facultat fa tres anys la va treure un conductor d'autobús. M'imagino que es devia llegir els llibres quan tenia temps.
Doncs ara que ho dieu tampoc estria gens malament, la veritat és que m'ho començaré a plantejar, i segurament us faci cas, peruqè quan abans entri millor. Moltes gràcies pels consells!
noi! amb aquest curriculum que tens, els +25 com jo ja podem apretar els co....., vols dir que amb carrera i aixo, no et surtira mes barato presentarte per inspector i a !mandar! ? una salutacio i molts anims per els opositors +30
Home... no sé... La meva il.lusió seria entrar al GRAE, si veigués que és impossible, doncs potser m'ho pensaria; però no sé, això d'inspector no és una mica avorrit? A mi m'agrada l'acció i el moviment!