Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2254

• redrum
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 71
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia a tots/es

Pensant pensant, m'he enrecordat que aquest hivern, els pocs dies que hem tingut de neu, vaig trobar-me un parell de dies grups (3 o 4) de bombers esquiant a la Masella...

Aquest són bombers del GRAE o son bombers qui van pel seu compte o com va això? Però no ho entenc pk portaven tot l'equip de bombers... I vaja, poder treballar de bomber hi ha sobres esquiant .. que mes es pot demanar ? jejeje

Si algu m'ho pot aclarir ...

Moltes gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2258

A la vall d'aran tambe men vaig trobar de bombers esquiant... i diria que aquells estaven de servei, perque al parking tenien el TML de Pompiers d'Aran...

Quina es la seva funció?

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2259

Bon dia!!!

Jo també me'ls he trobat per vallter 2000. Per exemple el dimecres n'hi havia uns quants.

Son els del Grae fen practiques.

En teoria si no estàs de servei no pots portar l’equipació del servei aixi que suposu que estan fen practiques.

A vallter sé que fan descompte als funcionaris en el forfets.

Sergius

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2260

hola
intentare conestar ja que vaig estar fent la campanya forestal amb el grae.
els bombers grae quan no estan de guardia fan practiques, es a dir que els dies de festa els dediquen normalment a practicar, pero les practiques les fan amb tota la equipacio de bombers i utilitzen els veichles del servei.

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2681

hola a tots! es cert els bombers grae tenen una serie de privilegis a tots els demes jejeje. crec ke estan obligats a fer una serie de practikes estipulades aixi ke monten sortides amb tot el grup inclos el personal medic de bellaterra i es dediken a inspeccionar zones, cultivar la tecnica i fer fondo per estar operatius. evident-ment aixo es fa en nom de bombers i hi han d'anar am la indumentaria corresponent. osigui ke si t'hagrada el mon de la montanya akest lloc es el paradis!!!! jajajaja

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2695

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
si es el paradís però es xunguisim entrar...amb sembla q tens q tindre un mega currículum de esports d'aventura i encara i així necessitaries una mica de enxufe

El que no em mata, em fa més fort

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2760

Si no m'equivoco, per entrar al GRAE a part del què comenta el company cal estar en una forma física estratosfèrica. Pel què m'han dit a mi es fan unes proves en plan cursa de muntanya seguida d'una prova d'escalada, però ignoro en què consisteixen exactament i la seva dificultat. Abans que petés el forum vaig deixar un link d'un reportatge de temps d'aventura que parla del GRAE, ara no el trobo però si a algú li interessa és algun dels videos que es poden baixar per podcast de la pàgina del programa:

www.elsesports.cat/tda/podcast.htm

no pain, no win

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2784

A mi és de veritat la meva il.lusió un cop entri als Bombers. La feina de bomber "tradicional" m'encanta, però encara em satisfaria molt més entrar al GRAE, ja que la muntanya és la meva vida.
En quant ha estar en forma, fa anys que faig alpinisme, també faig curses de muntanya, escalada esportiva, escalada en bloc, escalada clàssica, escalada en gel, esquí de muntanya començaré la propera temporada. Ara tot just tinc 19 anys, i en principi fins als 25 anys o així no em presentaré a les opos, ja que estic estudiant a la universitat, o sigui que encara tinc força anys per pujar el nivell de tot, i donar-li a l'esquí de muntanya. Els que hi enteneu, creieu que amb aquest ventall d'activitats podria entrar? O he de fer alguna cosa més?
I ja que hi som, algú sap més o menys quines proves et fan? Sé que hi ha algun post que se'n parla escuetament, però es que no sé, sembla que la informació sobre el GRAE, sempre sigui borrosa i poc clara; i a algún bomber del meu poble que l'hi he demanat, mai s'ha volgut mullar massa amb el tema...

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2791

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
home...potser et faltara alguna cosa de submarinisme i tot això.
Això d'esperar fins els 25 o veig una xorrada, pero bueno millor per mi, una competencia menys.jejeje

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2801

però perquè et sembla una xorrada? Jo al acabar Batxillerat vaig decidir (i motivat per varis bombers del poble) que estudiés una carrera, que sempre tindria el títol allà per si passés quelcom. I a mi estudiar sempre se m'ha donat bé, així que ara estic estudiant biologia. Compta que acabaré la carrera cap als 22, i des de llavors em trauré els carnets que calguin i estudiaré tot el temari per a les opos (això mentre treballo, és clar xD) i quan estigui preparat (abans dient 25 m'he passat em sembla), cap als 23-24 o quan sigui doncs presentar-me. Aquest és el meu panning de futur per als pròxims 5 anys, jejeje :D . Vinga que vagi bé!!

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2803

Angelrois, jo tinc 21 anys i tambe estic estudiant una carrera, al començament pensava igual que tu amb aixo de no presentar-me a les oposicions fins que no tingues la carrera finicitada... Pero com que aixo de entrar a bombers no es una cosa gens facil, vaig decidir presentar-me a les opos el mes aviat possible (hem vaig treure el carnet de camio)... com que normalment les proves son més aviat a l'estiu aixo et permet prearar-les una mica... es molt dificil entrar i encara mes si nomes estudies durant un meset o dos... pero sempre va be agafar experiencia en aquest tipus d'examens... i si per alguna casualtiat de la vida, entres abans de finalitzar la carrera... doncs ja tindre anys per acabarla des de dintre el cos... pero aixo ja es imaginar massa...

Salut!

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2804

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Exacte, jo em referia al mateix q ha dit el Norai, q no fa falta esperarse a acabar la carrera, q quan puguis treurets el carnet C, nar prensentanta, q no perts res i pots guanyar molt i si termines la carrera i encara no has entrat doncs llavors si q et dediques a saco a fer opos

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2807

A OK! Llavors la teva proposta kikiskywalker no està del tot malament; però tranquil, que encara que estigui estudiant una carrera ja tinc temari de bombers i me'l vaig mirant i estudiant "per sobre". De moment aniré fent com fins ara, ja que a part de la carrera i de les activitats que he mencionat abans, també estic en altres esports de "no muntanya", com l'atletisme, que competeixo en velocitat i salt de llargada, natació, bicicleta i duatlons; i a més per acabar-ho d'arrodonir si tot va bé a partir de dilluns que ve (després de les eleccions municipals) seré el nou regidor d'esports del meu poble... Està clar que hauré de deixar córrer aquelles coses que no em són imprescindibles per entrar a bombers i tan debò al GRAE, com l'atletisme, la bicicleta i les duatlons... En fi, tampoc sé perquè us explico aquest rotllo...

Per cert Norai, això de presentar-te abans d'acabar la carrera, i després un cop a dintre acabar-la com es podria fer? perquè la que faig jo com a mínim no es pot fer a distància, que potser et donen un temps perquè te la puguis acabar de treure? xD

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2808

Hola,

aixo depen molt de cada carrera... la meva tampoc la fan a distancia, pero amb l'horari de bombers et permetria anar a classe tres dies de cada quatre... aixi que no i perds massa tampoc... et pots agafar menys assignatures cada curs i aixi no vas tan carregat...

CURIOSITAT: Bombers a les estacions d'esqui? fa 19 anys 2 mesos #2811

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Angelrois, hi han moltisim bomber q es treuen carreres mentre treballen pero en comptes de fer algun dia campana...el q fas es treballar.jeje. i per els examens cap problema pq tens festa. aixi q el treballar de bomber no es un impediment per treures una carrera, q a més podries estudiar al curro sense cap problema

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.191 segons
Gràcies a Fòrum Kunena