Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Voluntari jovenil. fa 17 anys 2 mesos #22962

• ferre
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, molt bones, voldria fer una pregunta sobre per fer voluntari jovenil, com he dit anteriorment aquest estiu. Tinc 15 anys, i el meu futur es arribar a ser bomber! M'han comentat, que fer campanyes a l'estiu et donen bastants punts.
Com ho tinc q fer per apuntarme o aixo per aquest estiu? soc del costat del Vendrell (Tarragona), si algu sap, que tinc q fer, que m'ho expliqui, moltes merces!!
:wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Voluntari jovenil. fa 17 anys 2 mesos #22985

Bones;

Com bé t'han dit, per treballar d'auxiliar forestal a l'estiu en un parc de bombers et donen mèrits per quan et presentis a la oposició de bomber, si no recordo malament, a la darrera oposició eren 0,03punts per cada més treballat (si m'equivoco suposo que algu em corregirà) i després per el carnet de bus 0,5 i pel de trailer 0,5, o sigui que amb els dos carnets ja tenies un punt de mèrts, i a partir. Tots el mèrits es sumen (els carnets, mesos de forestal, i temps de bomber voluntari).

Pel que fa als mèrits per ser bomber voluntari són molt poc i a més triguen molt a donar-los, em penso que entre curs i antiguitat, uns 5 o 6 anys per que et donguin algo, o sigui que si mai et fas bomber voluntari que sigui per altres motius, però no pels punts. El que sí que val la pena són els carnets i les campanyes. TINGUES EN COMPTE, PERÒ, QUE LA VALORACIÓ DE MÈRITS LA PODEN CANVIAR A CADA OPOSICIÓ, AIXÍ QUE QUAN ARRIBI EL MOMENT, HAURÀS D'ANAR INFORMAN-TE PER ON VAN ELS TIROS.

Respecte a lo de bomber juvenil, hi ha pocs parcs que ho vulguin fer, ja que cal que algun dels seus bombers es preocupi per portar el tema al seu parc, i això no es algo que passi a molts parcs. Qualsevol parc de bombers, voluntari o funcionari pot tenir bombers juvenils, tan sols cal que algú del parc vulgui muntar-ho. Et recomano que t'informis de si els parcs de per on vius en tenen de juvenils, i si es possible, que t'nformi alguna persona de confiança que coneguis dins de bombers, ja que si vas a un parc a preguntar, tant pots trobar un bomber que t'expliqui tot el que vols saver i que fins i tot intenti ajudar-te a enterar-se quins són els parc més propers que en tenen, com que en trobis un que no et dediqui tant de temps. El que sí que pots fer en anar entrenant per a les proves de forestal per quan facis els 18, que no t'enganxi fluix. BONA SORT! , PENSA QUE SI T''HO CURRES I T'HI POSES EN SÈRIO, TENS TEMPS DE SOBRES PER ACONSSEGUIR-HO, PERÒ NO T 'ADORMIS NI DEIXIS LES COSES PER "L'ENDEMÀ" O "L'ANY QUE VE" O "LA PROPERA OPO"!!!

Voluntari jovenil. fa 15 anys 10 mesos #34747

Hola.

Voldria saber què es fa quan ets bomber juvenil

Voluntari jovenil. fa 15 anys 10 mesos #34750

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
fas practiques en els parcs de bombers si fas de bomber juvenil.

Voluntari jovenil. fa 15 anys 10 mesos #34751

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
iep que vancs no se exactament que ha passat que s'ha enviat a mitges el missatge.......
pos això que deia, de bomber juvenil el que fan és comensarte a formar per quan puguis entrar a la secció activa dels bombers voluntaris.Et fan apagar vidons amb gasolina, t'ensenyan a acostarte al foc a fer servir l'espumogen i tot això més senxill.

Et passo el link on hi ha lo de bombers juvenils de la gene.
www20.gencat.cat/portal/site/int ... 0c1e0a____

No és que hi hagi massa info però bueno........

Voluntari jovenil. fa 15 anys 10 mesos #34766

I més o menys cada quan es fan les pràctiques?

Gracies

Voluntari jovenil. fa 15 anys 9 mesos #35184

Hola! Pel que fa el tema de bomber voluntari, algu sap les proves que s'han de fer previes?

Atentament,

Voluntari jovenil. fa 15 anys 8 mesos #35955

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106

adria12 va escriure: I més o menys cada quan es fan les pràctiques?

Gracies

Cada parc posa el seu calendari, per exemple al meu parc un any era una semana si i dos no, una si i dos no i aixi. aket any es una semana si i altre no una si altre no i aixi.
Pro als dos anys aket calendaris té excepcions de trobades amb altres juvenils de catalunya i/o d'altres paisos.

Voluntari jovenil. fa 15 anys 8 mesos #35956

• bomberjuvenilcaldes
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 106

marc_11 va escriure: Hola! Pel que fa el tema de bomber voluntari, algu sap les proves que s'han de fer previes?

Atentament,

Hi han un munt de temes sobre això amb molta informació i actualitzada :)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.142 segons
Gràcies a Fòrum Kunena