Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

2 mesos de diferencia de permís B fa 17 anys 2 mesos #23167

• urbanxpression
  • Avatar de urbanxpression Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, bona tarda, tenía una consulta que fa referencia a les oposicions de bomber de la generalitat que han sortit per el próxim més d'Octubre, i es sobre el permís B, perque me'l vaig treure a principis de desembre de l'any pasat i volia saber si es un inconvenient a l'hora de fer l'exàmen, perque s'ha de tenir un any de permís B, o es passable que em faltin nomès 2 messos?

Moltes Gràcies
Franc Mateos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

2 mesos de diferencia de permís B fa 17 anys 2 mesos #23171

Home pensa que per presentar-te a bomber has de tenir el carnet C o sigui que si no et treus el C no et podras presentar i si tens el B i tens 21 anys et pots treure el carnet C i amb el C es igual quan fa que el tens, l'únic que demanen es que el tinguis, encara que ara pensant no se si per treuret el carnet C has de tenir com a mínim un any de carnet del B, encara que això si truques a l'autoescola t'ho diran però el que es segur és que sense el carnet C no et pots presentar a bomber...aleee bona sort!!!
Per cert com saps que les oposicions a bomber de la generalitat son per octubre? que jo sapiga encara no se sap res...si tens informació parla parlaaaaaaaaaa :) encara que suposo que l'informació serà de "radiomacuto" com totes les informacions que tenim tots jejeje

2 mesos de diferencia de permís B fa 17 anys 2 mesos #23203

molt hàbil Tracker estaba flipan quan ha dit las opos de OCTUBRE? pensaba k m'havia ekivocat d'any en el foro en fin.......urbanxpresion k es lo k sabes??????? madre madre k ho vol x ell solet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

2 mesos de diferencia de permís B fa 17 anys 2 mesos #23208

Suposo que algú li haurà dit que serien al octubre i ja ho dona per fet :)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.165 segons
Gràcies a Fòrum Kunena