Volia aclarar un parell de conceptes sobre el parc de sitges perquè trobo injustes les afirmacions que fa el seu antic cap de parc.Abans, vull dir al forestal que li ha tocat Sitges aquest any que ell mateix veurà el que hi ha, uns et diran una cosa i els voluntaris d´allà el defensaran a saco.
Suposo que tot el que diu l´antic cap de parc fa referència als forestals de l´any passat, jo sóc un dels que hi va estar i la veritat és que em rebenta bastant que ara surti rajant de nosaltres. Si tenies algun problema l´hauries d´haver dit a la cara al seu moment. Em reventa que possis en qüestio la professionalitat dels meus companys forestals i la meva mateixa, si bé és cert que no vam tenir molt bona relacio amb els voluntaris, quan vam haver de currar vem donar la talla, i això espero que no ho qüestionis, i si ho fas intenta justificar-ho i veuràs que no pots.
" no pots pretendre venir a un parc ( sigui del q sigui) i passar de fer res de res, entrar a les 11 i posar-te a dormir, no netejar res". Aquestes paraules, Ricard, les dius al teu missatge i s´han d´aclarar:
Si hi va haver algú que va netejar tots els dies, aquests vam ser els forestals. No diré que tots els voluntaris passéssin de netejar però la major part sí, i, a més, això us ha portat discussions entre vosaltres mateixos.Sense anar més lluny, tu, com a cap de parc, no vas netejar ni un dia, però clar, ets el cap de parc!. Lo de posar-se a dormir, tots els forestals de Catalunya saben que la siesta és sagrada. Saps per què? Perquè aixecar-se cada dia a les 7 del mati per anar a entrenar cansa molt. Tot dona fruits, aquest sacrifici permet no fer de forestal mai més. Potser els parcs de funcionaris estan més conscienciats en aquest tema, ja que ells tambe han hagut de passar una opo. A més, dormir només dormíem a la tarda, ni un sol dia ho vam fer abans.
" estar canviat de roba avanç de l’hora de marxar" . A veure, potser quan tu feies de forestal les coses anaven al revés d´ara, però et puc assegurar (i suposo que la major part de lectors coincidirà amb mi) que pocs forestals no ho fan, això de canviar-se 5 minuts abans.
La veritat és que hi ha gent de puta mare al parc de Sitges, eh, no dic que no. Només que qui hagués tingut algun problema amb nosaltres el que hauria d´haver fet és dir-ho a la cara, no rajar ara. Passo de polèmiques, però és que et juro que m´ha reventat que diguéssis que no volíem sortir i altres parides que possen en dubte que quan vam haver de currar ho vam fer bé.
Camilo