Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Replica al cap de parc de sitges fa 19 anys 2 mesos #2337

• outlook
  • Avatar de outlook Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Volia aclarar un parell de conceptes sobre el parc de sitges perquè trobo injustes les afirmacions que fa el seu antic cap de parc.Abans, vull dir al forestal que li ha tocat Sitges aquest any que ell mateix veurà el que hi ha, uns et diran una cosa i els voluntaris d´allà el defensaran a saco.
Suposo que tot el que diu l´antic cap de parc fa referència als forestals de l´any passat, jo sóc un dels que hi va estar i la veritat és que em rebenta bastant que ara surti rajant de nosaltres. Si tenies algun problema l´hauries d´haver dit a la cara al seu moment. Em reventa que possis en qüestio la professionalitat dels meus companys forestals i la meva mateixa, si bé és cert que no vam tenir molt bona relacio amb els voluntaris, quan vam haver de currar vem donar la talla, i això espero que no ho qüestionis, i si ho fas intenta justificar-ho i veuràs que no pots.

" no pots pretendre venir a un parc ( sigui del q sigui) i passar de fer res de res, entrar a les 11 i posar-te a dormir, no netejar res". Aquestes paraules, Ricard, les dius al teu missatge i s´han d´aclarar:
Si hi va haver algú que va netejar tots els dies, aquests vam ser els forestals. No diré que tots els voluntaris passéssin de netejar però la major part sí, i, a més, això us ha portat discussions entre vosaltres mateixos.Sense anar més lluny, tu, com a cap de parc, no vas netejar ni un dia, però clar, ets el cap de parc!. Lo de posar-se a dormir, tots els forestals de Catalunya saben que la siesta és sagrada. Saps per què? Perquè aixecar-se cada dia a les 7 del mati per anar a entrenar cansa molt. Tot dona fruits, aquest sacrifici permet no fer de forestal mai més. Potser els parcs de funcionaris estan més conscienciats en aquest tema, ja que ells tambe han hagut de passar una opo. A més, dormir només dormíem a la tarda, ni un sol dia ho vam fer abans.

" estar canviat de roba avanç de l’hora de marxar" . A veure, potser quan tu feies de forestal les coses anaven al revés d´ara, però et puc assegurar (i suposo que la major part de lectors coincidirà amb mi) que pocs forestals no ho fan, això de canviar-se 5 minuts abans.

La veritat és que hi ha gent de puta mare al parc de Sitges, eh, no dic que no. Només que qui hagués tingut algun problema amb nosaltres el que hauria d´haver fet és dir-ho a la cara, no rajar ara. Passo de polèmiques, però és que et juro que m´ha reventat que diguéssis que no volíem sortir i altres parides que possen en dubte que quan vam haver de currar ho vam fer bé.
Camilo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Replica al cap de parc de sitges fa 19 anys 2 mesos #2340

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Tens tota la rao outlook, en els parcs q he estat jo tb feiem el mateixm, metre estigues tot recullit, podiem fer una estoneta de migdiada abans de surtir de ruta i aki no pasa res pq hi havien bombers q tb ho fan.
Tb es cert q quan algun dia ens em passat de llestos i no sa recollit alguna coseta o hi habia algu q es pasaba més del comte li han recriminat i s'han acceptat la bronca i aki no passa res, desprès tan amics. Però generalment no s'ha tingut mai cap problemas, només algun puntual d'algun forestal o bomber q tb anes de llest. pero no pasa res, no deixa de ser un treball, bronca i ja esta.
Amb el tema dels 5 minuts abans...q vols que ti digui...no crec q hi hagi problems, pq q mes donar estar vestit d'esport esperant a l'emisora q diguin els forestals podern plagar q aprifitar i anar-te'n a dutxar si saps q no hi ha cap foc a cap lloc(un altre cosa seria q hi hagues focs), i si hi ha sortida surts igual, pq deixes la duxa( a mi ma passat) i surts igual i no passa res, pq no deixes de estar treballant, pq q mes dona dutxarte a las 4 de la tarde pq vens de un foc q dutxarte a las 20:20 per plegar en tots dos cassos estas treballant, i pq en un pots dutxarte i en altre esta mal vist(almenys pel q sembla en el parc de sitges).
Tb esta el tema de recullir (per sort en els parcs q e estat jo no pasa molt) q els bombers es pensa q pq hi han forestals ho tenen q fer ell(no tots), però per exempla en parcs q hi he estat jo, hi habia vegades q faltaves escombres (i teniem moltes)tb es cert q no tots els bombers hi coperaven pq tb hi ha de tot.
Amb tot això no vull excusa algunes accions de alguns forestals ni recriminar les accions de tots els bombers(tan funcionaris com voluntaris) pq hi ha de tot en tots els llocs.

El que no em mata, em fa més fort

Replica al cap de parc de sitges fa 19 anys 2 mesos #2419

En primer Lloc, mirat b el escrit que vaig fer perquè per ningun lloc surt que em refereixo als forestals del any pasat sinó a tots els forestals que han anat pasat per el parc de Sitges en els 15 anys que porto com a bomber, en cap moment he citat a ningú personalment ( no com vosaltres) , desprès si no he contestat al Sr Cristian es per el fet de que m’he pasat tot el cap de setmana curran, però tranquil ho faré, de totes formes vaig convidar a qualsevol persona que tingues algun problema o dubte sobre el parc de Sitges que vingués aquet dissabte, però ningú s’ha presentat ( no he dit res perquè se que la gent te moltes coses ha fer, però no vaig dient que la gent s’amaga com dius tu sobre mi, sense saber-ne res) per cert si us heu sentit eludits serà per alguna cosa, perquè en cap moment us he citat i si no llegeix-t’ho millor:
Hola a tothom, soc el antic cap de parc de Sitges i ara una altre bomber més d’aquet parc que no crec q sigui ni millor ni pitjor q altres parc (voluntaris i Funcionaris), per el q fa a la teva pregunta, Tranquil Sitges es un bon parc, el fet es q molts forestal han repetit estada a Sitges, si es cert q alguns “forestals” si es poden anomenar així, no voldran tornar a Sitges mai més, però no diríem tota la veritat si no diguéssim que ells s’ho han guanyat a pols, no pots pretendre venir a un parc ( sigui del q sigui) i passar de fer res de res, entrar a les 11 i posar-te a dormir, no netejar res, no integrar-te en el parc, no volgué fer vida conjunta amb els companys, no volgué saber com i quin material tens al parc, estar canviat de roba avanç de l’hora de marxar, arribar tard al parc com a costum, però tot això no es nomes culpa d’aquets anomenats “forestal” si no en altres anys meva, els tenia que haver fotut al carrer a la primera de canvi, però no ho he fet, diguem tonto o diguem bona persona (crec més aviat tonto) però faltaria a la veritat si digues que nomes i han forestals d’aquets, han pasat durant molts anys forestal dolents però sempre em quedaré amb el record i la amistat dels altres, del que si son Forestal, q per sort si son la gran majoria.
PD El únic que he fet ha sigut defensar el meu parc de les critiques sense raó que heu començat alguns de vosaltres en aquet foro, hi si no ho entens només fa falta mirar totes les mentides que sabien dit sobre Sitges avanç de que jo decidís escriure

Replica al cap de parc de sitges fa 19 anys 2 mesos #2604

noi hem sap molt greu, pero hem sembla que teniu els fums massa pujats en aquest parc, com ja he dit en algun missatge, tot ho agafeu de forma personal quan no tindria que ser aixi, no haurien de tenir forestals, es pensen que es carn nova que venen a treballar per ells, quan en realitat al menys els forestals estan cobrant,un sou digne ni que sigui per 4 mesos.
No val la pena discutir sobre si estaria be o no anar al parc de sitges, tenim una opo a sobre, i una altre al caure, ells tenen massa temps per discutir.

Replica al cap de parc de sitges fa 19 anys 2 mesos #2607

A poder ser, m'agradaria que retornessim a comentar els temes de forestals sense entrar en conflictes entre nosaltres. Ja se sap que això de que sigui un forum i l'anonimat i tal anima a molta gent a donar sortida a conductes gratuïtes un xic destructives com a vàlvula d'escapament a l'estres o algu així, jo animu a aquestes persones a anar a entrenar o fer qualsevol altra cosa que els hi agradi fer per quedar-se a gust abans d'entrar al forum, obrir la finestra respirar i omplir-se bé d'aire els pulmons abans d'escriure altre cop 8)

Prou de mal rollus en plan que si al parc X són tal i es comporten d'aquesta manera i al parc Y no em cau bé el cap de parc. Això és un forum públic i el primer crec que és guardar el respecte a tothom sense dir noms i cognoms ni agravis comesos perquè això són coses que s'han de resoldre personalment i no a través d'un forum públic.

no pain, no win

Replica al cap de parc de sitges fa 19 anys 2 mesos #2609

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Molt ben parlat Perkale

El que no em mata, em fa més fort

Replica al cap de parc de sitges fa 19 anys 2 mesos #2629

hola a tots! akesta contestacio es per el sr poli bomber ke tant diu ke tenim els fums pujats i no fa mes ke desprestigiar als voluntaris en si... mira no es ke ens ho agafem de forma personal, sino ke atakeu de forma personal, per ke almenys, quan es parla d'un colectiu i un esta dintre d'ell en surt afectat. sobre el tema de ke els forestals son carn nova i s'els ha de machacar aixo sera opinio teba... aki sempre s'ha tractat al personal forestal d'una manera normal i com a kualcevol mes del grup. si es cert ke hi ha gent ke xoca i es crea un conflicte personal entre bomber i forestal i els dos van a muerte pero no se si has fet campanyes pero en parcs de funcionaris pero millor ke no et passi amb algun d'ells per ke ja has vegut oli xato. lo del sou digne suposo ke ho dius per recriminar ke cobren mes ke nosaltres i d'akesta manera voler-nos ridiculitzar... vas per cami ekivocat, naltros ho fem per ke volem, si no hi haguesin forestals ho fariem igual. tot i ke en campanya forestal cobrem el nostre sou,( ke acompanyat amb el de la nostra feina anem ben servits...) al ke l'interessa fa campanya i ja esta. sobre l'altre tema ke tenim massa temps per discutir...potser en tenim menys ke tu,( ke l'aprofites per dir xorrades) aki molts de nosaltres compaginem la opo ke tu dius amb la nostre situacio diaria, treballant i mantenint pis i familia i kuan tenim un espai l'aprofitem per estudiar i poder tindre alguna opcio com a kualcevol per aixo em semble de molt mal gust deixar caure ke som uns inutils i ke no la treurem. en akesta situacio es troba molta gent aliena a un parc de voluntaris ke keda igualment desprestigiada. vols dir ke no seras tu el fantasma ke va amb els fums una mica pujats...?
referent a lo ke heu dit abans de no entrar en conflictes estic dacort, pero esclar, enten ke si et desprestigien i et foten merda al damunt algo has de dir al respecte. com molts cops he dit, per desgracia hi ha massa gent ke encara vol propagar el mal rollo entre funcionaris i voluntaris i crec ke akestes discusions perdurarant sempre.
una salutacio.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.169 segons
Gràcies a Fòrum Kunena