La NBE ha quedat antiquada, ara està establerta el codi tecnic de la edificació. Si surt alguna cosa, serà del nou, del CTE,xo si vols ser millor que el teu contrincant, estudia't les 2, que tampoc són tan dificils;
Pel que fa el de l'aigua, a una pressió de 1 atm, com a molt podrem obtenir aigua a 100 graus, i MAI a més; si utilitzem la olla a pressió, serem capassos de elevar el punt d'ebullició de l'aigua, arribant a més de 100 graus, d'aquesta forma, les patates bullides es couen més rapid a la olla pressió, pk l'aigua està amés de 100 graus. per contra, si anem a l'everest, el punt d'ebullició baixarà per sota de 100 graus,pk tenim menys pressió atmosferica.
per tant, com més pressió tinguem, a més graus podrem mantenir l'aigua en fase liquida, per tant, és la B
a veure si us ha servit d'algo. adéu macus!
kenny va escriure: Hola companys tinc un dubte sobre la pregunta n46 del model A que es la seguent:
En quin cas la temperatura d'ebullició de l'aigua pot ser superior a 100 grausC:
a) a presió atmosferica
b) a una presió superior a 5 atm
c) a una presió inferior a l'atmosfera
d) a una presió inferior a 5 mca( metres de columna d'aigua)
La bona em marca que es la B i no ho entenc, si algú em pot dir el perque estare molt agraït.
Tinc un dubte també sobre el codi d'edificació perque no se si estudiar lo de fins ara ( m0, m1, m2...) o he sentit que hi ha un nou codi que esta una mica modificat tot això.