Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 1 mes #24308

• momentum_08
  • Avatar de momentum_08 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 0
bones companys la meva pregunta era per saber si ens treiem el batxillerat d'una altre comunitat autonoma ens val també per catalunya? ja que no para de corre el rumor que fa falta perque d'aqui poc el posaran com obligatori. no se companys pero a mi ja m'esta tocant bastant la moral tot el tema del batxiller ja que jo com molts d'altres no el tinc i a sobre de la pasta dels carnets, del entreno, l'estudi, cursos, ... no teniem prou a sobre ens carden ara que també tenim que tenir el batxiller no saben on anar a cagar si no que putejar a la gent.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 1 mes #24310

Jo no crec que el demanin, ara, es una opinió personal. En el cas que el demanin i tinguis el d'una altra comunitat el que no tindries seria el nivell de català.

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 1 mes #24312

ei momentum jo també estic en la mateixa situació que tu, i pel que tinc entes ho volien modificar en la nova llei de bombers que s'està elaborant, peró pel que sembla s'han adonat que sortiria molt car i es veu que s'està negociant si canviar-ho o no. En fi de totes maneres encara no se sap oficialment aixi que ens poden putejar com no. De totes formes a mi m'extranyaria que ho modifiquin aixó, crec que estan treballant sobretot per modificar el tema del limit d'edat i el tema dels bombers voluntaris.

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 1 mes #24317

• momentum_08
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
bueno encara si el d'un altre comunitat valges per mi bé aixi o faria a distancia que el nivell en unes altres comunitats es mes baix que aqui i com que ja tinc el nivell c de català podria presentarme. quines voltes que tenim de fer per poder fer els nostres sommis realitat

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 4 setmanes #24460

Et títol de batxiller et serveix el d'aquí i qualsevol dels estats menbres d'Europa homologat.

El Català si el canvien és el que et faltarà.

Per sort encara estem a España sinó no podries presentarte a d'altres comunitats.

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 4 setmanes #24461

• momentum_08
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
com que em fallara si per sobre del c només hi ha el d. amb el c estic amb el nou borrador sobrat.

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 4 setmanes #24463

No se, jo dubto que ho canviïn, ja no només per l'augment de sou, voleu dir que canviaran aquesta llei abans que per a l'accés a mossos o a qualsevol altre cos?

titol batxiller!!!!! fa 17 anys 3 setmanes #24488

jo he escoltat que al cos de mossos volen demanar per la proxima opo el nivell de catala C, perqué es veu que es el nivelll que et donen al haver finalitzat la ESO. Peró com sempre, tot son rumors.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena