Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 1 mes #24331

• no estic fort
  • Avatar de no estic fort Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia,
algú va anar a l'examen d'ahir de sotsinspector?
què tal us va anar?
a mi em va anar normalet... al ser el primer cop que hi anava, no m'esperava aquest tipus de pregunta tant pràctica. La veritat és que vaig estudiar més per preguntes teòriques. La qual cosa va fer que inventés alguna que altra cosa.
Per exemple, en la pregunta del magatzem de fusta i mobles, vaig errar al classificar el risc, crec que els valors de la càrrega de foc em sortien bé, però no recordava quins eren els límits per a cada nivell de risc i aquí m'ho vaig inventar. Avui ho he revisat... i certament el risc hauria d'haver estat mig, amb R 120 i no es podia incrementar a 2,5 metres perquè passaria a ser risc alt i no està permès risc alt per a estructures tipus A.
En fi, content per haver agafat experiència, motivat perquè no em va semblar tan complicat com esperava, ara ja sé per on van els tirus i per la propera (si és que no he superat aquesta) segur que ho faré molt mmillor!!

salut

el que no està fort

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 1 mes #24341

• no estic fort
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Caram,
veig que molts llegiu el tema però pocs responen... és que no va anar-hi ningú ahir? N'erem uns 150... algú de vosaltres hi va anar no?

Bé... sigui com sigui

salut

el que no està fort

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 1 mes #24342

iep company!!

I tant que hi ha per aquí més gent que s’hi va presentar, el que suposo que després d’estar ahir 3 hores i mitja escrivint, se’ls deu haver acabat el cupo d’aquesta setmana jeje.

Respecte a l’examen, jo també era el primer cop que m’hi presentava, i tot no haver obert un llibre, m’he l’esperava bastant més difícil. Això no vol dir que aprovi, perquè segurament no arribi ni a un 2 jeje, però el que vull dir és que estudiant mitjanament hi havien preguntes assequibles. Jo en principi crec que 2 o 3 les tinc bé, la resta alguna cosa sumaré, entre parts que sabia de la opo de bomber, i altres que me les mig inventava... ja vorem. Lo bo és que totes, o gairebé totes em sonaven, i estudiant una mica és un examen per aprovar.

Res, almenys m’ha servit d’experiència per la pròxima, tot i que si abans entro a bomber potser la pròxima sigui d’aquí a mooooolt de temps;).

Salut!

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 1 mes #24354

• no estic fort
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Si noi, veig que estàs com jo.
Les vaig contestar gairebé totes, vaig esgotar tot el temps i vaig sortir amb la sensació que això es podia passar. Estudiant una mica més... i una mica diferent... Això s'ha de poder superar.
La veritat és que no tinc massa esperances de passar aquesta primera prova, però el cas és que... per si de cas... ja estic fent dominades jajaja

Vinga, a veure si la propera ens va millor.

salut
el que no està fort

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 1 mes #24375

• no estic fort
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Per cert, algú sap quants s'hi van escriure i quants s'hi van presentar?

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 4 setmanes #24415

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
Hola,
jo també crec que no es gens difícil!
Ja podies estudiar tota la teoria de gassos, boyle, gay-lusac etc amb redaccions redox etc etc. I van i et fiquen la primera pregunta sobre els 20000l dels cullons en que el 65% gas innert i el gas tòxic el 35 % amb el proccés de desnaturalització complert totalment innert ( ja que passava a 10 atm, i el recipient estava a 35 atm, no?). I van i et pregunten sí es perillós!!!! però si no és tòxic falten molts paràmetres com la temperatura! altres vehicles implicats etc etc.
també hi havien moltes preguntes elementals. I d'aquestes que la tens a la punta de la llengua i que no surten Juee.
I lo del mapa tirar dues linees. Afina la punteria!
Vaja, que molt asequible, però que no vam tenir el dia. Meerda.

S'hi van presentar menys de 100 persones. Ja que si no recordo malament s'hi van inscriure uns 120. I a la meva classe ja van faltar 10. Quina manera de llançar 42 euros.
Chaito, no vas aprofitar les 3h 30 min, ja que quan faltaven 15 minusts no et veia.
Lo millor és que un de la meva aula va preguntar si cada pregunta val un (1) punt ( 15 preguntes, 15 punts) i li diugen que encara s'ha de decidir!!! Va sonar una mica malament.

Sort a tothom i a esperar fins a septembre. I a gastar-se la "plata" per pagar el certificat mèdic abans de saber la nota. juuuu.
Fins septembre

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 4 setmanes #24426

Buenas!
Soc dels que anava poc o gens convençut i a quasibé mirar l'examen pero el vaig acavar fent.
Pero em dona la impressio de ser l'unic pringat que no sabia que no posarien ni una sola pregunta de la part general ,despres de papejar-me aquell totxo.
Es així o algu més te la sensació de haver perdut el temps?

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 4 setmanes #24439

jajaja Ho has clavat Antaviana! Lo del mapa bastant entretingut :)
És que a més, si no recordo malament les úniques dues preguntes de temes més legislatius eren pròpies de la opo de bomber ras. Quan les vaig llegir...si hagués repassat ni tan sols una miqueta...

Lo de la puntuació... i tant! bastant sospitós, però mira... almenys si els hi dóna per puntuar el mapa i la pregunta de la tensió de la corda amb 2 o 3 punts, encara podria rascar alguna cosa. Està difícil ehl! :lol:

Vaig sortir quan faltaven 20-25 minutets o així, és que nano, ja no sabia que més podia posar allà jajaja, perquè si continuava escrivint era per començar a entrar al meravellós món de la fantasia! a més, ja tenia el cap... En fi, almenys jo sí sé que la pasta del certificat no la pagaré pas...

Salut!

P.D. per cert, lo de barna tremendo, almenys tu has passat! Enhorabona nano!

examen sotsinspector 1 juliol fa 17 anys 4 setmanes #24459

Bones!!!

Algú sap com es respòn el collons del primer exercici, crec que vaig reinventar la física de gasos!

que ho repongui es que és per saber-ho!!

Per cert lo del temari sort de no mirar res ja que no tenia cuasi res a veure però almenys si ens tornem a presentar ja sabrem cap a on anar C.T.E tot i que si ens hem d'empollar tot el R.D ho tenim clar almenys jo.

per cert qui passi molta sort!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.158 segons
Gràcies a Fòrum Kunena