Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 1 mes #24345

• assis
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 261
  • Gràcies rebudes: 50
Hola companys,

M'agradaria saber de gent que vulgui opositar arreu de l'Estat. Passar-nos informació i sobretot estar al lloro de les bases.

Jo estaria disposat a fer de bomber a Galícia, País Vasc, Andalusia, Extremadura, ..., mentre em deixin fer de bomber. El que trobo que és complicat és estar al dia de totes les opos i poder entregar les instàncies dins dels terminis establerts. Normalment m'entero de les opos quan ja és tard.

Si algú està diposat podem anar parlant per aquí o us passo email... com us sembli millor.

Mentrestant avisar que han sortit les de 52 a valència www.bombers.dva.gva.es/index.php?name=Ne...id=405&theme=Printer
i 25 a les Palmas (això ja queda més lluny) www.boplaspalmas.com/boletines/2 ... -11-08.pdf (pàgina 22066)

Espero que us sigui útil.

(Cada bomber d'aquí que entri a València o Canàries és un rival menys, sigueu egoistes, ajudeu a la gent!!!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 1 mes #24346

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Hola Assis jo oposito a tot lo que no sobrepassi 4-5 hores de coche. Desde fa 3 anys visco a Valencia i m'he desplaçat per examinarme a Catalunya, Barna, Alacant, la setmana que be tinc les fisiques d'Almeria, a Setembre proves a Granada , he tirat instancia a les 52 de la comunitat Valenciana i esperan tot el que surti jejeje

Tingues en compte que les fisiques cambien depenen la comunitat, normalment... son mes dures que a Catalunya , ja ho veuras i els temes d'estudi també cambien alguns, i els examens.

Et fico aqui , per a mi, la millor pagina per teniu tot controlat, es el blog d'un bomber que la te actualitzada a la ultima, totes les opos quan surten, plaços per tirar instancia ... no se li n'escapa ninguna al tio i t'oblides de googlejar miran BOES i BOPS.

Lo que mola de opositar a d'altres llocs es que no se't fa interminable l'espera si caus en gene o en barna i has d'esperar a la proxima.
Jo per un p...o nul al circuit d'agilitat a barna fa 2 setmanes no vaig passar a la conducció, pero mira, d'aqui 4 dies estic lluitan a almeria un altre cop. no vegis lo entretingut que es fa aixi.

Bueno, no m'enrotllo mes, aqui et deixo l'enllaç www.elbomberoylabejamaya.blogspot.com/

Anims

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 1 mes #24349

yo tambien he pensado en opositar en otros sitios, rampanat yo tambien he tirado instancias en granada, y estoy pensando en tirar en otros sitios,
Estaba en barcelona en la oposicion 39 pero el otro dia la cague con la conducción, los nervios son el peor enemigo del oposistor, ahora alomejor estare de los ultimos jajaja, si kieres k nos pasemos informacion de granada o algo rampanat me dices algo vale, creo k asi sera mucho mas facil, saludos y suerte mañana a todos

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 1 mes #24351

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Esta de 48 plazas de Granada Ruben parece sencillita, solo fisicas y un teorico.

Pero claro... si son sencillitas... sencillitas para todos. Supongo que la criva importante va estar en el teorico.

Se rumorea que la semana q viene ya sale la lista de admitidos y que el teorico sera para el 15 de julio y las fisicas para 15 de setiembre.

Bueno, pa cualquier cosa me preguntas.

Saludos

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 1 mes #24352

Hola companys sabeu quin horari fan els bombers d'alres comunitats, per exemple Valencia, gracies per tot companys.

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 1 mes #24353

• assis
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 261
  • Gràcies rebudes: 50
Si hi ha gent de Catalunya (jo sóc de Mataró) que hagi de baixar a València, quedem i paguem a mitges.

Rampat gracies pel link de la abeja bomberil, promet molt, a veure quan puc donar-li un cop d'ull.

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 1 mes #24358

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
derres :wink:

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 4 setmanes #24402

Perdoneu companys que insisteixi, sabeu l'horari de treball que fan els bombers de València i si pot ser el sou que tenen, mes o menys

Gracies a tots

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 4 setmanes #24406

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Torns de 1-4 , es a dir , 24 hores de servei 4 dies lliure.

I sobre el sou ... no ho se segur, he sentit algo de que cobren uns 1800 eur. al mes, 2 pagues dobles.

Opositar a altres C.C.A.A. fa 17 anys 4 setmanes #24412

Gracies rampanat

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.172 segons
Gràcies a Fòrum Kunena