Amb això del CAP estic ben acollonit, uns diuen que serà obligatori a partir del 9 de setembre d'aquest any per poder obtenir el permís C, uns altres que no cal per la oposició de bomber i només és necessari per treballar portant un camió... En fi, a veure si s'aclara la cosa perquè em penso que el tema ens preocupa força a alguns de nosaltres.
He parlat amb un parell d'autoescoles. En una no ho tenien clar i en l'altra m'han dit que el tema del CAP és independent d'obtenir el permís de conduïr (C, D o E). Només cal en cas de dedicar-se professionalment al transport per carretera. Així doncs, tot sembla indicar que no serà en absolut necessari per accedir a la oposició de bomber.
També m'han comentat que no està massa clara la data d'entrada en vigor d'aquesta nova normativa, tot i que insisteixo que, en principi, no ens afecta als que encara no tenim algun dels permisos.
bans he postejat i ho he dit, jo vaig trucar ala generalitat, i em van passar amb l'area de convocatoria de bombers, vaig demanar-ho, i al cap d'unes hores em van trucar per confirmarme que NO es necessari el cAP. El CAP és un certificat que s'ha de treure per si has de portar mercaderies, i un altre per transport de persones, pero els bombers estan exclosos de fer-lo. Ja podem estar tranquils
Agost no podras fer res, fan vacances, aixi que hauras d'esperar a setembre per anar a demanar examen, i ja tauras desperar una setmana, llavors si aproves, minim dues setmanes mes (si hi ha disponibilitat de camio, i fas els examens seguits en dues setmanes, i sempre que aprovis ) te'l podries treure en el setembre, i am una mica de sort, arribar a la convocatòria, . Sort
ves ja a trafic i ddemana hora d'examen!!!!!!!!!!
jo vaig anar sobre el 20 de juliol i ja em van dir que com a molt el 31 d'agost!!
aixi que a meitat d'agost a fer test com un condenao!!!