Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24600

• erik20
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,
Me estaba empezando a preparar para el acceso a bombero de la Generalitat y no tengo el carnet C.
Tenia pensado inscribirme a las convocatorias y si aprobaba los primeros exámenes, bajar unas semanas a Valencia a sacarme el carnet C.
Tengo la duda, que si para inscribirme a las convocatorias, es necesario estar en posesión del carnet C, o es posible hacerlo de la manera que tenía pensado.
Gracias de antemano por la ayuda.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24601

S'ha de tenir el C, un cop surt la convocatoria.

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24617

• erik20
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Tomo nota.
Gracias

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24618

el C és obligatori, però el D i el E són quasibé indispensables si es vol tenir opcions per entrar!!!

o sigui, que si ti poses, i pots, ves a pels 3!!!!!

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24620

A veure.....baixar un parell de setmanes a Valencia a treure els carnets.......LLEGENDA URBANA...potser abans però ara......visc allà i no és tan bonic com diuen.... au cacau!!!!!

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24621

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Kalifa te raó, jo visco a Valencia i m'he tret el C + E i el D durant els ultims 2 anys i en tema calers no se si serà més barat pero això de en 2 setmanes... ni de coña.

Jo he estat a l'autoecola Guillem, de les mes famosilles i et fan un preu tancat pero t'obliguen a fer unes pràctiques mínim.

Exemple:
Carnet E : Aquest me'l vaig treure l'estiu passat. 1.050 Eur. + 50 eur revisio mèdica. Tenin el C, la teorica me l'ha vaig treure en dues setmanes estudian hora i mitja diaria.
5 dies obligats a fer les practiques de pista ( 1 hora per dia ) y no pots fer intensius de 2 o 3 hores ja que tenen molt volum de gent i les reparteixen. Per sort en vaig tenir prou i vaig poder examinar-me la següent setmana. Aixi que ja vaig perdre 2 setmanes.
5 dies obligats a fer practiques de circulació, també vaig tenir sort i al pillar rapid el tranquillo i vaig examinar-me la següent setmana. 2 setmanes més de feina.

Total, 1.100 eur , aprovat tot a la primera i 6 setmanes a saco tots els dies.

El C me'l vaig treure fa dues anys i mes o menys va ser el mateix rollo, pero si que recordo que la teorica va ser mes futuda i hem va portar 1 mes de feina. 900 euros si no recordo malament hem va costar

El D me'l vaig treure fa 8 mesos. 700 eur si no recordo malament. I com que ara s'ha de fer pista i circulació també, tot a la primera en 6 setmanes.

Apa, ara ja podeu valorar on us surt millor, aixi està el rollo aqui Valencia. Pero mínim mínim conteu mes i mig per carnet si aproveu tot a la primera.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24626

Bones, si no m'equivoco el carnet s'ha de tenir abans de l'últim dia de presentar les sol·licituds. Això ho he tret de la convocatòria de l'any passat.

.
.
.
d) Estar en possessió del permís de conducció de vehicles de la categoria C, en
vigor, o permisos equivalents d’acord amb la normativa aplicable.
.
.
.

2.2 Els requisits establerts anteriorment s’han de complir el darrer dia del ter-
mini de presentació de sol·licituds. Així mateix, aquests requisits s’han de continuar
complint ins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera, llevat del
que estableix la base 2.1.b).

Corretgiu-me si m'equivoco.

CARNET C fa 17 anys 2 setmanes #24637

El carnet C tel pots treure ben baratu, feste la teorica per lliure, t'estalvies pagar les taxes d'examen, les teoriques de l'autoescola, i en el meu cas, part de la matricula.

Total de cost: 89 euros taxes transit + 7 hores practica entre circuit i circulacio mes 100 eurus dels examens practics, i 50 mecus de la revisio.
Uns 600 en total

CARNET C fa 17 anys 1 setmana #24743

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
teniu en campte que ara us haureu de treure el CAP sino teniu el carnet abans de l'11 de setembre.
jo el 31 d'agost faig la teorica i nose si em lliurare de fer el CAP que son 140 hores mes tots els calers que comportaran....i sera obligatori.....

CARNET C fa 17 anys 1 setmana #24744

El CAP es per si vols treballar, no es necessari treure'ls per fer la opo.

CARNET C fa 17 anys 1 setmana #24756

JO vaig trucar ala gene, i em van dir que no es pas obligatori aixo del CAP. Com diuen darrera,es per treballar nomes

CARNET C fa 17 anys 6 dies #24757

He llegit per algun lloc que cal tenir un any d'antiguitat per poder-se presentar a la opo. En sabeu alguna cosa d'aixó?

CARNET C fa 17 anys 6 dies #24758

Un any d'antiguitat del permís C volia dir...

CARNET C fa 17 anys 6 dies #24760

De moment a les bases només diu estar en possessió del permís de conduir classe C, no diu res d'antiguitat.

Link de les bases de l'anterior opo:

www.gencat.cat/interior/esc/docs ... 3_2008.pdf

CARNET C fa 17 anys 5 dies #24783

• rubens16vts
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 107
  • Gràcies rebudes: 1
yo mestoi sacando el carnet C ahora i me dicen que para poder sacarmelo tengo que tener el CAP tmb i sino no me lo dan. ya preguntare exactamente eso que deciis

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.187 segons
Gràcies a Fòrum Kunena