Hola,
Me estaba empezando a preparar para el acceso a bombero de la Generalitat y no tengo el carnet C.
Tenia pensado inscribirme a las convocatorias y si aprobaba los primeros exámenes, bajar unas semanas a Valencia a sacarme el carnet C.
Tengo la duda, que si para inscribirme a las convocatorias, es necesario estar en posesión del carnet C, o es posible hacerlo de la manera que tenía pensado.
Gracias de antemano por la ayuda.
A veure.....baixar un parell de setmanes a Valencia a treure els carnets.......LLEGENDA URBANA...potser abans però ara......visc allà i no és tan bonic com diuen.... au cacau!!!!!
Kalifa te raó, jo visco a Valencia i m'he tret el C + E i el D durant els ultims 2 anys i en tema calers no se si serà més barat pero això de en 2 setmanes... ni de coña.
Jo he estat a l'autoecola Guillem, de les mes famosilles i et fan un preu tancat pero t'obliguen a fer unes pràctiques mínim.
Exemple:
Carnet E : Aquest me'l vaig treure l'estiu passat. 1.050 Eur. + 50 eur revisio mèdica. Tenin el C, la teorica me l'ha vaig treure en dues setmanes estudian hora i mitja diaria.
5 dies obligats a fer les practiques de pista ( 1 hora per dia ) y no pots fer intensius de 2 o 3 hores ja que tenen molt volum de gent i les reparteixen. Per sort en vaig tenir prou i vaig poder examinar-me la següent setmana. Aixi que ja vaig perdre 2 setmanes.
5 dies obligats a fer practiques de circulació, també vaig tenir sort i al pillar rapid el tranquillo i vaig examinar-me la següent setmana. 2 setmanes més de feina.
Total, 1.100 eur , aprovat tot a la primera i 6 setmanes a saco tots els dies.
El C me'l vaig treure fa dues anys i mes o menys va ser el mateix rollo, pero si que recordo que la teorica va ser mes futuda i hem va portar 1 mes de feina. 900 euros si no recordo malament hem va costar
El D me'l vaig treure fa 8 mesos. 700 eur si no recordo malament. I com que ara s'ha de fer pista i circulació també, tot a la primera en 6 setmanes.
Apa, ara ja podeu valorar on us surt millor, aixi està el rollo aqui Valencia. Pero mínim mínim conteu mes i mig per carnet si aproveu tot a la primera.
Bones, si no m'equivoco el carnet s'ha de tenir abans de l'últim dia de presentar les sol·licituds. Això ho he tret de la convocatòria de l'any passat.
.
.
.
d) Estar en possessió del permís de conducció de vehicles de la categoria C, en
vigor, o permisos equivalents d’acord amb la normativa aplicable.
.
.
.
2.2 Els requisits establerts anteriorment s’han de complir el darrer dia del ter-
mini de presentació de sol·licituds. Així mateix, aquests requisits s’han de continuar
complint ins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera, llevat del
que estableix la base 2.1.b).
El carnet C tel pots treure ben baratu, feste la teorica per lliure, t'estalvies pagar les taxes d'examen, les teoriques de l'autoescola, i en el meu cas, part de la matricula.
Total de cost: 89 euros taxes transit + 7 hores practica entre circuit i circulacio mes 100 eurus dels examens practics, i 50 mecus de la revisio.
Uns 600 en total
teniu en campte que ara us haureu de treure el CAP sino teniu el carnet abans de l'11 de setembre.
jo el 31 d'agost faig la teorica i nose si em lliurare de fer el CAP que son 140 hores mes tots els calers que comportaran....i sera obligatori.....
yo mestoi sacando el carnet C ahora i me dicen que para poder sacarmelo tengo que tener el CAP tmb i sino no me lo dan. ya preguntare exactamente eso que deciis