Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PREPARACIÓ PROVES FISIQUES fa 17 anys 2 setmanes #24631

• jmg25
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom algú en pot dir si hi ha a Tarragona o al Baix Penedès cap lloc o preparin les proves fisiques.Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PREPARACIÓ PROVES FISIQUES fa 17 anys 2 setmanes #24632

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs no et puc ajudar en aquest sentit ja que no soc de la zona, pero si et puc dir que si tens força de voluntat, te les pots preparar pel teu compte i ahorrar-te una pasta. Jo ho faig aixi i nomes pago una quota miserable a un gym. Ja que per correr, a l'aire lliure hi han molts caminets i puestos per destroçar-te jeje, y als gyms hi han barres per fotre dominades i pajaritos fins acabar-ne fart i etc etc. L'unic es el circuit d'agilitat, mirar haver si un pavello o a algun lloc tenen el material i la vas practican de tan en tan.

Dic força de voluntat ja que entrenar sol costa més que no en grupet, pero bueno, ja depen d'un mateix.

Apa , sort!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

PREPARACIÓ PROVES FISIQUES fa 17 anys 2 setmanes #24633

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Se m'oblidava... la ventatja mes gran d'anar pel teu compte, apart dels ninerets, es que no depens de horaris ni res.
Tu t'organitzes i mentres fassis la teva horeta i mitja diaria ja has complert.

Vinga anims!

PREPARACIÓ PROVES FISIQUES fa 17 anys 2 setmanes #24634

Millor preparar-te en un lloc específic i no anar per lliure, ja que l'entrenador et marcarà l'entreno i veuràs la progressió que fas i nous objectius a marcar-te.
Això va per tú Rampanat....et deixo el telf. del maestro "sensei" de Valencia, jo he entrenat ahí i he entrat de bomber a bcn....t'ho dic per que hi ha més gent que entrena per a gene i bcn...i no et passarà lo del circuit. A més te dinamometre i de les persones que hem entrenat amb ell unes quantes hem entrat a bcn. Miguel CLOCK WORK 625969729. Que veig que vas fluixet en les físiques.......ja em diràs jo visc a Valencia, si vols alguna cosa et poses en contacte.

Salut....i força bombers!!!!!

PREPARACIÓ PROVES FISIQUES fa 17 anys 2 setmanes #24636

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Cullons kalifa, enhorabona tio.

Ostia, jo baixava al clockwork a preparar-me el circuit d'agilitat i a practicar el Dina exclusivament. Dic que baixava ja que jo visco a Utiel i claro... no podia permeter-me anar tots els dies. Son 80 kms d'anada i 80 de tornada, més l'entrada a les instalacions , una pasta.

Ja el conec en Miguel Angel, osti, donkes segur que ens hem vist per alli. Jo sempre venia amb un company, un cop per setmana, normalment els divendres per la tarda o algun dissabte pel matí.

Ara amb el colega hem anat a un fuste i ens hem encomanat una barra d'equilibri , la fotrem a un garaig i practicarem alli , ens ahorrarem molt temps i diners i tindrem mes temps per entrenar.

I bueno, si que va be tenir un tio que et marqui una rutina, poder no m'he explicat be. Jo per sort el tema gimnas i musculació o porto de muerte, i si que l'entreno d'atletisme que es on hem costa mes hem porta un competidor d'atletisme que es una fera.

Volia dir que si t'ho pots montar pel teu compte, et pots ahorrar una pasta en el sentit que he vist gimnasos que et demanen unes quantitats abismals per portar-te l'entrenament. Pero bueno, aixo ja es una cosa que ha de valorar un en funció com estigui físicament.

Gracies igualment per la info kalifa i enhorabona un altre cop, disfruta de la professio. :wink:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.122 segons
Gràcies a Fòrum Kunena