Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dubte numeració mmpp fa 17 anys 1 setmana #24738

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
A veure si em podeu aclarar una coseta que no he vist als meus apunts.
En la numeració que porten els panells taronja, el número 1 no pot anar mai en primer lloc. Per què? I com numerariem una matèria que tingués com a ppal perill l'explosivitat?
gràcies màquines

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

dubte numeració mmpp fa 17 anys 1 setmana #24739

ivanprat87 va escriure: A veure si em podeu aclarar una coseta que no he vist als meus apunts.
En la numeració que porten els panells taronja, el número 1 no pot anar mai en primer lloc. Per què? I com numerariem una matèria que tingués com a ppal perill l'explosivitat?
gràcies màquines

no hi ha panells numerats per els explosius. Panell taronja sense numeració. O és que o vols possar més fàcil als terroristes dient que porta el vehicle?!?!?

dubte numeració mmpp fa 17 anys 1 setmana #24741

Una cosa es la classificació de les matèries perilloses i una altra el codi de perill que porta inscrit el plafó taronja.
El primer número, com saps, indica la classe de matèria i un explosiu explota, això ho sabem a la segona xifra, però un explosiu pot ser un solid, un liquid, un gas...o sigui que primer especifica el tipus de matèria que es.

Exemple:
128 explosiu que emana gas i es corrosiu (Però que es??)
en canvi si posa:
4128 solid que explota i emana gas corrosiu

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #24960

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant

Víctor va escriure: Una cosa es la classificació de les matèries perilloses i una altra el codi de perill que porta inscrit el plafó taronja.
El primer número, com saps, indica la classe de matèria i un explosiu explota, això ho sabem a la segona xifra, però un explosiu pot ser un solid, un liquid, un gas...o sigui que primer especifica el tipus de matèria que es.

Exemple:
en canvi si posa:

jo em referia al nombre superior, no al de sota. i pel que tinc entes, el número de sota no indica el perill sino el tipus de materia, i, en aquest cas, si que pot anar el numero 1 en primer lloc.

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #24963

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0

Víctor va escriure: Una cosa es la classificació de les matèries perilloses i una altra el codi de perill que porta inscrit el plafó taronja.

Exemple:
en canvi si posa:

jajajaja! 4128! jajajaja pero quin numero de perill es aquest? jo pensava q nomes podian haveure 3 digits com a molt i si m'apures una X al davant.

El numero 1 no es posa per la mateixa rao q diu el matorral. no es convenient anar publicant que aquell vehicle porta explosius, a més, aquest tipus de transports son molt especials.

El que no em mata, em fa més fort

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #24966

Exactament, a la part superior de panel taronja (Numero d'identificació de perill) no existeix la numeració amb l'1 i el motiu es el que expliquen els companys. La part inferior es el numero d'identificacio de materia (sempre 4 digits). Un saludo.

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #24972

Disculpeu l'errada :(

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #25052

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
Si pero cuando lleba distintas materias también lleba el panel vacío... como diferenciamos explosivos de distintas materias peligrosas? no se puede..?

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #25055

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Cuando lleva distintas materias peligrosas, llevará panel vacío delante y detrás y panel numerado en cada compartimento con sus correspondientes etiquetas de peligro.

En estos tiempos de crisis...........

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #25059

Di2007vad te rao. Davat i darrere en blanc i lateralment en cada compartiment el nombre corresponent. Pero aixo en el cas de cisternes, ara be, a la majoria de camions tancats, trailers, etc. nomes es fica el panel en blanc davant i darrere, ja que es tracta de un transport amb varietat de mercaderies perilloses. En este cas, les mercaderies no es poden diferenciar des de l'exterior, sino que es fa gracies a les etiquetes de perill.
Pel que fa al tema dels explosius, cap panel convencional porta el numero 1. Estos tenen que transportarse a soles, no poden transportarse amb altres materies (si estic equivocat m'ho dieu) i els vehicles amb els que se transporten tenen que tindre unes caracteristiques especials.
Apa.

dubte numeració mmpp fa 16 anys 11 mesos #25071

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
como bién dice eco se lleba en caso de camiones No cisternas adelante y atras panell taronja vacio, y detrás también la etiqueta de perill no se si de las 2 propiedades de riesgo químico más importantes.. dicho de otra manera que si un material es un 823 ( me lo he inventado no se si existe) pero que seria un material corrosivo que desprende gases inflamables, y tb lleba un material comburente tóxico (56) las etiquetas de peligro que llebaría serian la del 8 corrosivo y la del 5 comburente.. y ni el 6 tóxico, ni el 23 gas inflamable se llebaría... si no me equivoco.. aunque me gustaría que me asegurarais si son 2 paneles o 3

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.225 segons
Gràcies a Fòrum Kunena