Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Em presento fa 17 anys 1 setmana #24752

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 659
  • Gràcies rebudes: 20
Hola, porto uns dies llegint a diari els vostres comentaris i ja em sentia com un voyeur, així que em presento formalment. Sóc de Lleida, tinc 33 primaveres i vull ser bomber. Que ningú es preocupi que encara no soc competència per a ningú i sé que hi ha moltes bèsties pardes entre vosaltres, jo tot just m'he posat a treure'm el permís C de conduïr...

Fa unes setmanes una amiga em va donar la notícia de que treuran properament el límit dels 35 anys i això em va trastocar. Vaig estar dues nits sense dormir fins que em vaig decidir. Aquesta era la meva oportunitat, ja que per circumstàncies de la vida no m'havia pogut plantejar abans aquesta professió i ara ja em veia gran per començar. Presentar-me a aquesta oposició, que és la primera que preparo mai, suposa un gir de 180º (mitja volta, per si hi ha algú de la logse) a la meva vida personal i laboral. Actualment soc autònom i em dedico al software, però m'apasiona l'esport i la natura (barrancs, bici, raids i totes aquestes històries) i accedir al cos seria un somni fet realitat.

En fi, disculpeu el rotllo i moltíssima sort a tots/es/is/os/us els que ja esteu a les portes.
Salut.

PD: "No dejes que el miedo se interponga en el camino de tus sueños." Slogan de No Fear en la década dels 90.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Em presento fa 17 anys 1 setmana #24753

Benvingut al club xavalin!!!

Em presento fa 17 anys 1 setmana #24754

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Bienvenido a este loco mundo. Que sepas que a partir de ahora todo a tu alrededor cambiará, lo que te parecía del derecho ahora te parecerá del revés, y lo que te parecía del revés ahora te parecerá ... más del revés aún ... jajaja.

Pues nada, aquí nos tienes para lo que necesites!

PD: a ver si el resto aprendéis un poco de educación y buenas formas de este chaval !!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Em presento fa 17 anys 6 dies #24759

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Molt bones macooooooooooooo !!!!!

Em presento fa 17 anys 6 dies #24765

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Joice la presentació molt bona i bla bla bla pero on esta una bandejeta de pastetes o croisants... no se, algun cafetó , una bolsa de xuxes ... aqui si no ens sobornes... en fi :lol:

En fi, que benvingut a la guarida de los locos y ...

A un mundo oscuro, un mundo donde te vas a convertir en una sombra, donde no tendrás vida social, seras una persona con otra identidad, donde muchos se van a olvidar de ti, un mundo donde tu bolsillo aveces será tu peor enemigo, un mundo donde el tiempo desaparecerá, todos los días van a ser iguales. Tus bambas seran tu mejor amigo, tus guantes de gym tu mejor aliado, tu mente tu mejor compañera....

Si tomas la pastilla azul ... despertaras y volveras a tu dulce vida de todos los dias con tus fiestukis, con vacaciones, ferias, cenitas, caprichitos ....

Si tomas la pastilla roja ... te quedas con nosotros, con la vida real del opositor.

Si te has tomado la roja ..... BENVINGUT AL CLUUUUUUUUB On t'ho passaras molt be, et fotras fort com un toró i aconseguiras el nivell 3 de superguerrer, coneixeras gent nova, veuras fins on ets capas d'arribar en tots els sentits, lluitaras per un somni i ... i .... i ...

i aqui me despido que ja esta be del rollo

Ens veiem titi !!!! :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Em presento fa 17 anys 6 dies #24780

jo no em conecto gaire per aki xo,tambe soc de lleida,si necessites algo ja saps...ESPAVIL!!
jajjaja,,es conya!

Em presento fa 17 anys 5 dies #24788

• david aguilar
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 2
Benvingut Joice! Així que ets informàtic. Suposo que estàs fins als pebrots dels PCs, dels cables i dels microcontroladors... jo també!!! He fet telecos i vaig decidir tomar la alternativa fa un any... Ànims, estàs fent lo correcte!!

Em presento fa 17 anys 5 dies #24791

Bienvenido Joice.
Espero que encuentres las respuestas a todas tus preguntas y que tus futuros compañeros te demos los ánimos para que tu sueño se cumpla.
Lo dicho, bienvenido al barco.

Em presento fa 17 anys 5 dies #24803

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 659
  • Gràcies rebudes: 20
Collons nois, moltes gràcies per la rebuda. Quins ànims, quina motivació! (Mentre escric aixó estic fent dominades amb un lastre de 35Kg i els guants plens de vidres esquerdats)

En fi, si us puc ser útil per alguna cosa i no es tracta de prestar diners, compteu amb mí.

Em presento fa 17 anys 5 dies #24804

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Aish derres Juice, que bona persona y agraït. Bueno ... ja que t'ofereixes.... ¿ hem podries fer un esquema de la Constitució Española ?? I si no es molt demanar un altre del Codi Tecnic d'Edificació ??? Si no es molt demanar esclar ... :lol:

jeje es broma, ja tinc els meus, molt bona lo de les dominades amb 35 kgs de lastre i vidres als guants jajaja

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena