Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mèrits fa 17 anys 3 dies #24845

• dreamcatcher
  • Avatar de dreamcatcher Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia companys,

fa temps m'estic plantejant el presentar-me a opos de sots-inspector o d'inspector. Fa poc vaig deixar passar una gran oportunitat ja que es van ofertar 15 places de sots (si no recordo malament) però, entre que me'n vaig enterar el dia abans de finalitzar el termini, que feia poc m'havien operat del genoll i que no tenia el carnet BTP, doncs al final no em vaig poder presentar.
Sabeu si és molt difícil passar les opos de sots sense estar ja dins dels Bombers? I sabeu com es pot entrar a treballar de tècnic de prevenció (em van comentar que no surten places)?
Per últim, pel tema de mèrits, com podria començar a fer-ne: bomber voluntari? voluntari forestal? Sabeu si per estar a Protecció civil o a ADF es donen punts?
Espero no haver-vos atavalat massa amb tantes preguntes. Gràcies per avançat.

Salut a tothom!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Mèrits fa 17 anys 3 dies #24849

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Atrapador de sueños, siento no poder ayudarte, no estoy metida en el tema. Lo único que puedo decirte es que acceder a sots desde fuera es complicaete, por el tema de méritos principalmente y también porque a priori prefieren a gente de dentro, pero no imposible si te lo curras. Para el tema de puntuación de méritos, no tienes más que echarle un vistazo a las bases! :wink:

www.gencat.cat/interior/esc/docs ... s_0708.pdf

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.111 segons
Gràcies a Fòrum Kunena