Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24912

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 659
  • Gràcies rebudes: 20
M'he trobat amb aquesta pregunta en un test de personalitat que m'ha caigut a les mans i m'he quedat bastant pillat:

¿Prefieres vivir en una sociedad basada en una jerarquía y unas normas establecidas o disponer de plena libertad?

A: Normas
B: Libertad
C: Yo que sé

A veure, jo crec que no tinc perquè enganyar a ningú però aquesta pregunta no em marxa del cap, evidentment m'estimo més la meva llibertat plena i absoluta, però clar... el cos de bombers està regit per una jerarquia, uns rangs, unes ordres que acatar, etc. Si poso A sembla que estigui tirant-me el rollo, si poso la B, sembla que sigui un pasota piesnegros i pel que diuen, és millor no posar respostes que no diuen res concret...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24914

oye tio aki esta preguntado si eres anarkista o crees en la jerarquia necesaria para regir instituciones de cualquier tipo. Supongo que es de cajon.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24915

una cosa no quita la otra, para eso estan los derechos y la libertat integra y moral de cada persona para hacer lo que quiera, con sus consecuencias, pero sin jerarquias y normas el mundo seria un caos. Y este tema es para tirarse miles de años debatiendolo si se kiere, pero esto que se entienda, no hay que poner aki ningun pero, es así. Son necesarias.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24916

espero haberte ayudado.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24918

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Pero también es de cajón que puedes preferir tu libertad personal, que no está reñido con unas normas de convivencia elementales, el problema es que las opciones que da son muy taxativas.

Vamos, que sigo con la duda :D

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24919

• davidfjose
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 1
Bones!

Loq està clar es q has de respondre lo que tu creguis, ja q aquesta pregunta es una d'aquelles q pot sortir més vegades pero formulada de diferent manera. Evidenment lo q van a buscar es la teva personalitat i que siguis quarent amb el q respons, i amb un test de 300 preguntes et pillen segur. També pensa q després a l'entrevista van a comprovar tot el q els hi ha sortit el test de personalitat.

Salut!

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24922

Joice va escriure: Pero también es de cajón que puedes preferir tu libertad personal, que no está reñido con unas normas de convivencia elementales, el problema es que las opciones que da son muy taxativas.

Vamos, que sigo con la duda :D

No entiendo nada de lo k has puesto pero te olvidas de que con normas y jerarquia tienes libertad total para hacer lo que quieras. La pregunta a si contestaras la libertat seria. Te pasas las normas por el forro?

A) si
B) nose
C) no

Y ahora sinceramente, hazte esta pregunta (y contesta lo k te salga de los mas profundo de tu ser); de verdad preferirias vivir en una sociedad sin normas ni jerarquias i disponer de plena libertad? si es así, sera un punto en tu contra eso seguro. Pork es una mentalidad anarkista. Ahora hazte esa pregunta y lo primero k te venga a la cabeza sinceramente es la respuesta a la pregunta. Yo creo k dirias k no sinceramente.
Son necesarias y buenas para protegernos de los que no tienen moral. Si todos fueramos perfectos moralmente y no necesitarmos normas ni nada el mundo fluiria sin mas y no habria caos. Ahora imaginate como seria en la realidad si ya el mundo es un caos incluso con leyes normas y jerarquias.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24924

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Joice, yo respondería la A. Porque creo que lo que buscan es saber lo que te dice Srt, si sabes aceptar las normas o prefieres el anarquismo.

De todas formas ... yo de ti aún no me preocuparía por esta prueba ... quedan muuuchos meses por delante hasta que llegue ... :wink:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24929

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Si te preocupa esta cuando llegues a las de si has visto ovnis, percibes señales del coco, si alguna vez te has sentido observado por el papus.. etc ya veras ya jijij

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24931

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ei rampanat, amb la pregunta dels ovnis no tinc problema, abans de sortir de raticulín em van donar instruccions molt clares per respondre aquesta i altres preguntes relacionades.

Pregunta de test de personalitat fa 16 anys 11 mesos #24954

Hola, en un test de personalitat es medeixen varios factors (sinceritat, extroversio, etc.). La pregunta en questio es nomes una de les moltes que hi hauran preguntades de diferent manera per a medir un d'eixos factors, es a dir, si un test de 300 preguntes, 50 (per ejemple) son les mateixes formulades de diferent manera per a medir la sinceritat, altres 50 per a medir l'extroversio, altres 50 per a medir qualsevol altre factor de personalitat, i aixi sucesivament. Per tant, no hi ha que calfarse el cap pensant en que si jo preferisc l'anarquia, viure sota normes estrictes, llibertats, etc. No mes hi ha que tindre clar quin es el perfil que se busca en una organitzacio com els bombers i intentar respondre per a aproparse a este perfil. Es una tasca molt complicada, perque en algunes no respons sincerament i quan te la pregunten per 20ª vegada ja no saps que respondre, pero aixi son les coses. En este cas, jo respondria la A.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.154 segons
Gràcies a Fòrum Kunena