Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24961

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
hola, l'altre dia fent uns quants tests de la gene vaig veure que hi ha unes quantes preguntes sobre aquesta norma cada any. L'he buscat per internet però m'he trobat que és un totxo del copon xd Algú sabria dirme si algun temari d'aquest que es venen tè un resum en condicions d'aquesta norma?
es que encara no tinc cap temari i com que tinc pensat comprar-me un, doncs ja aprofito i que em serveixi per aixo que és on pinxo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24962

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
gran debat sobre quin o quins temaris comprar o adquirir.

Busca directament pel foro o a través del buscador jaque se n'ha parlat molts cops per aquí i tu mateix contrasta les opinions i decideix.

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24969

Diria que la NBE CPI és ja obsoleta, ara t´has de mirar el codo tècnic d´edificació:

www.codigotecnico.org/index.php?id=29

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24973

però segons diu el link que has penjat ( al final), aquest Codigo Tecnico de Edificacion encara s'ha d'aprobar. Mentre no s'aprobi encara regeixen les normes de NBE.

jo ho entenc aixì.

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24974

perdó:

així!

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24975

Està en vigor des de 29 de Març del 2006. O sigui que ja ens podem oblidar de la Nbe cpi:

La entrada en vigor es al dia siguiente de su publicación en el BOE, luego a partir del 29 de marzo 2006 han entrado en vigor. Serán de obligado cumplimiento a partir de seis meses (29 de septiembre):
DB-SI:Seguridad en caso de incendio DB-SU: Seguridad de Utilización DB-HE: Ahorro de energía.
A partir de doce meses (29 de marzo 2007)
DB-SE: Seguridad Estructural DB-SE AE: Acciones en la Edificación DB-SE C: Cimentaciones DB-SE A: Estructuras de Acero DB-SE F: Estructuras de Fábrica DB-SE M: Estructuras de Madera
DB-HS:Salubridad

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24979

Bones,

Tal i com comenteu efectivament la NBE CPI-96 està totalment derogada pel Document Bàsic Seguretat contra incendis (DB-SI) del Codi tècnic de la edificació (CTE). Per tant, qualsevol pregunta que pugui sortir hauria de fer referència al DB-SI i no a la NBE CPI-96.
Comentar que no son molt diferents una de l'altra respecte del contingut.

Salut.

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #24992

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
confirmat la nbe cpi ja no et serveix... ara necesites el codigo técnico tot i que hi ha coses que refereix a la cpi i que són molt similars... si no recordo malament en el de adams surt... però jo et recomano que et pillis el SI del CTE i t ho miris amb paciència...

nbe cpi/96 fa 16 anys 11 mesos #25005

• Anonymous
  • Avatar de Anonymous Autor del tema
  • Visitant
  • Visitant
moltes gràcies. clar és que l'exam on em surt és del 2003. Llavors translado la qüestiò cap al nou codi. Quin temari porta un bon resum d'aquest?? Os és millor que l'agafi sencer per internet i m'el faci jo?

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.162 segons
Gràcies a Fòrum Kunena