Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

a los veteranos tema carnets fa 16 anys 11 mesos #24993

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Señores veteranos... em dirigeixo a vostès desde la humilitat de un pringat no iniciat que aquesta vegada es presentarà a les seves primeres opos per veure com funciona una mica això... encara no sóc gaire amenaça per robar places jajaja... però m'agradaria presetnar-me bé. Explico tinc la teorica del carnet D i del E pel que si me'ls acabés traient abans de la convocatòria (ja sembla clar que no....) no tindria tampoc el carnet definitiu. Puc presentar-me només amb el C i si em trec el E o el D abans de que passin els 20 dies de després de la convocatòria es pot presentar després??? (ja que el carnet realment el tindré i per tant els mèrits, però físicamente la DGT no me l'haurà fet encara...) li ha passat això a algun miler de opositors més?????

Àssies wuapus i wuapa (k em sembla k només tas tu climber)....

Apa... nos la vemos per les opos

meeeeeeeeeeeeerci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

a los veteranos tema carnets fa 16 anys 11 mesos #24994

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Com que no m'has ficat dins del grup dels guapos , ara no et contesto :evil:

Jeje , es broma, haver, si tu et treus els carnets E i D abans de que passi el plaç per tirar instancia , encara que no els tinguis físicament si que te'ls han de tenir en compte.
A les auto-escoles et faciliten uns "certificats" conforme has aprovat i estas a l'espera , vamos , un provisional.
Presentan aquest paper no hauries de tenir problemes.

Apa , salut lleig :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

a los veteranos tema carnets fa 16 anys 11 mesos #24996

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
collons ke celosooooooooooooon.... jajajajaja siesque no se li pot dir res a la climber que salteu a la primera eh !!!! jajajaja... ja he posat wuapus en general... k m'imagino k kien mas kien menos ens debem asemblar tots amb la cara d panolis... abrazamangueras... saltapotros... nadapiscinas... agarrabarrotes... això se sap... jo quan vaig a les obres per les pintes sé qui és l'enginyer jajajajaja... i quan vas als carnets d camió també es veu per les pintes el k va per camió i el k va per bombero eh jajaja.

Osiguisi que tinc que demanar algún paper provisional d la autoescola i després hi ha algún període per a preserntar els definitius? sabeu si hi ha algún servei d'atenció a l'opositor de bomber per a preguntar com especificar-ho en la instància???

jajaja... bueno... gràcies guenoooorrroooo eh.... ke ande esteee el rampanattt ke se kiten tooos los gordos de la loteria... aissss eso si es carne i no lo que echa mi madre en las lentejas.... k tienes unos ojazos k te comeria toas las tet... uys... kalla kalla... k akest no aplica...

deixe'm-ho en un gràcies normal jajajajaja

Salut

a los veteranos tema carnets fa 16 anys 11 mesos #24998

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
aparellador loco :-p

Tu a l'instancia adjunta fotocopia carnet condutir compulsada i fotocopia de provisionals compulsada i xim pum.

Si arribes al final i la teva nota depen dels merits i pel que sigui no t'han comptat els carnets, llavors si fica manos al asunto i presentat en persona on fassi falta.

Mentrestan espavila a treure't els carnets, paso a paso hermano.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

a los veteranos tema carnets fa 16 anys 11 mesos #25008

Molt em temo que per tal que et comptin els punts, has de tenir el carnet a la data en que es publiquin les bases (ho especifica clarament). L'any passat, un company es va quedar fora ja que va aprovar el carnet E una setmana despres (dins del termini d'instancia!!) del DOGC i no li van comptar el mig punt... Si llegiu les bases ho diu ben clar, tenir els permisos a la data de publicacio del DOGC.

De totes maneres, les bases encara no han sortit...ves a sac!!!

Sort!!

G.

PD: perdoneu pero no em funcionen els accents... :-(

a los veteranos tema carnets fa 16 anys 11 mesos #25012

Això és el que hi havia a les bases de l'any passat:

—2 Requisits de les persones participants
2.1 Requisits generals de participació.
Per prendre part en la present convocatòria, les persones participants han de
complir els requisits següents:
.
.
.
d) Estar en possessió del permís de conducció de vehicles de la categoria C, en
vigor, o permisos equivalents d’acord amb la normativa aplicable.
.
.
.
2.2 Els requisits establerts anteriorment s’han de complir el darrer dia del ter-
mini de presentació de sol·licituds. Així mateix, aquests requisits s’han de continuar
complint ins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera, llevat del
que estableix la base 2.1.b).

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.153 segons
Gràcies a Fòrum Kunena