Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25020

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 659
  • Gràcies rebudes: 20
Hola, estic estudiant amb el temari de l'acadèmia Adams i observo que té uns quants errors. El problema és que alguns son evidents i altres potser no tant. Jo tinc la darrera edició publicada i em consta que hi han moltes anteriors, tant costa corregir les errades? Collons que val una pasta aquest llibre. Em refereixo a detalls com: "cada 100 metres d'altitud la temperatura disminueix 6,5º" i en realitat és cada 1000 metres. Algú sap si aquesta gent publica algun recull d'errades o similar?

Estic per plantejar una queixa ja que, en el pitjor dels casos, podrien inclús ocasionar un suspens en tota regla.

Salutacions i bon cap de setmana.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25024

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Bueno ... diria que no hi ha cap temari perfecte al 100% , es molt facil equivocar-se i que se t'escapi una tecla i cometre una errada.

Jo tinc varis temaris, i sempre trobes algo que no quadra.

Aquesta es una altra feina de l'opositor, estudiar i entendre les coses per quan trobes una errata saber-la corregir. Tenir un parell de temaris i quan et trobis davan una possible errata plantejar-la amb les companys o per aqui el foro i treure't els dubtes.

Aixi que pau i tranquil.itat i ves-ti acostumant jeje :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25025

rampanat tens raó, però si que és veritat que per mi el temari d'adams deixa una mica que desitjar... jo tinc el de barna. Va ser el primer que vaig tenir i sense compararlo ja no m'agradava gaire. Ara tinc també el de CCOO i la veritat és que està bastant millor. Ara m'he de comprar un de gene, i el que tinc clar és que el d'adams no me'l compraré de moment.

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25026

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

rampanat va escriure: Bueno ... diria que no hi ha cap temari perfecte al 100% , es molt facil equivocar-se i que se t'escapi una tecla i cometre una errada.

Jo tinc varis temaris, i sempre trobes algo que no quadra.

Aquesta es una altra feina de l'opositor, estudiar i entendre les coses per quan trobes una errata saber-la corregir. Tenir un parell de temaris i quan et trobis davan una possible errata plantejar-la amb les companys o per aqui el foro i treure't els dubtes.

Aixi que pau i tranquil.itat i ves-ti acostumant jeje :wink:

Bé, no crec que sigui justificable per la "humanitat" dels autors, al menys en el cas dels llibres d'Adams. Per aquesta regla de tres, sempre, tant a escoles, com institus, com universitats, etc., haurien d'exigir dos llibres (al menys) per assignatura, donades les erradetes que hi hauria "per defecte".

És que no es tracta d'una lletra que falta cada 50 pàgines, es tracta d'errades de collones. Un zero quer falta, un altre que sobra, un paràgraf mal copiat (perquè es nota que mig llibres està fet per copy / paste), en alguns llocs POSEN UN ZERO en comptes del símbol de "graus" -> º.

Ningú és perfecte, però que posis 900 en comptes de 90º té collons... I no és un cop, no.

A la carrera he tingut molts llibres, el més car valia el que val el llibre per "gene" d'Adams. Cap erradeta, paper de pm, il·lustracions d'altíssima qualitat, amb bibliografia, etc...

És senzillament perquè aquests llibres els fan, la majoria, uns putos catetos que s'aprofiten de l'oferta i la demanda... Així de senzill.

Si algun autor d'Adams llegeix això i s'ofén, ho sento, encara que amb la pasta que m'ha costat el puto llibre em penso que no ploraria pas, més aviat es riuria...

Bé, res més. Salut i sort per tots trobant les erradetes... Ja són com psicotècnics subliminals...

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25028

HurkyPurky, en certa manera tens raó, pel que he sentit aquest llibre tampoc l'ha fet gent tant cateta crec jo... perquè el Jordi Aparicio segons tinc entés pertany al cos de bombers de barcelona, i és oficial i professor. El que si que sé, és que aquesta gent està fins a la ....lla de fer aquest llibre i d'actualitzar-lo com tu dius amb copy/paste del viquipèdia, del pla inuncat, del gencat, etc. Per això mateix, fes cas al rampanat i compara-ho amb altres llibres i busca bibliografies, que això també es fa a la carrera i crec que el llibre més barat que et puguis i necessitis comprar en una assignaura de qualsevol carrera és força més car que aquest de l'Adams, no vull dir amb això que sigui barat...

Que vagi bé i no desisteixis de buscar més errors, XD que segur que n'hi ha més d'amagats.

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25029

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Si ja se que tens tota la rao hurky purky , la cosa esta en que o et gastes la pasta en un temari i t'atens a les errates o .. comença anar a la biblioteca o on sigui i fes-te els teus apunts sencers ben copiats i contrastats.

I clar ... segurament tos optem per la opció còmoda de comprar un temari i anar complementan i ficar-nos a estudiar desde el primer dia que no perdre "x" temps a crear-nos un temari.

Jo també he vist algún temari en castella d'alguna editorial i he dit .. mare de deu, pero si aixo es copi paste de tal puesto, traduït literalment al castellà i au . A vendre i a fer calers.

Aixi que la meva opinió es tenir un parell de temaris i apartir d'aqui ja et vas crean els teus apunts i base d'estudi.
Jo ara desde fa 1 any tiro a base del Adams i el de Safety i entre aquests dos més els que trobi per internet vaig fen. I bueno, espero que no m'equivoqui ja que tinc moltes esperances per la següent convocatoria de Gene.

També tinc per casa el de CCOO i algun altre pero al final pares boig amb tants temaris i mira, com que amb el del Adams i el de Safety estudio agust i no els trobo gaire enredats pues vaig donan voltes com una mosca a les fulles dia rera dia. I molt de tant en tant faig una llegideta al de CCOO o algun altre que tinc per aqui per contrastar.

En fi, que no vull montar cap polemica sobre que es millor o pitjor, jo simplement he escrit com estudio jo ara per qui vulgui contrastar o aprofitar alguna idea.

Salut !

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25030

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Em posaré en contacte amb l'acadèmia Adams per exigir una "fe d'errades" i ja veurem que diuen. A mi no em sembla lògic ni comprensible que hi hagi tants errors després de tantes edicions publicades. Potser avui estic de mala llet perquè ahir vaig anar a una cursa d'orientació i em vaig perdre com un capullo :D i aixó ho té que pagar algú!

Salutacions.

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25031

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Joice si tens unes bones mides i estas buenorro jo conec a una que et deixara pagau amb ella tantes vegades com vulguis :lol:

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25032

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

jbm va escriure: HurkyPurky, en certa manera tens raó, pel que he sentit aquest llibre tampoc l'ha fet gent tant cateta crec jo... perquè el Jordi Aparicio segons tinc entés pertany al cos de bombers de barcelona, i és oficial i professor. El que si que sé, és que aquesta gent està fins a la ....lla de fer aquest llibre i d'actualitzar-lo com tu dius amb copy/paste del viquipèdia, del pla inuncat, del gencat, etc. Per això mateix, fes cas al rampanat i compara-ho amb altres llibres i busca bibliografies, que això també es fa a la carrera i crec que el llibre més barat que et puguis i necessitis comprar en una assignaura de qualsevol carrera és força més car que aquest de l'Adams, no vull dir amb això que sigui barat...

Que vagi bé i no desisteixis de buscar més errors, XD que segur que n'hi ha més d'amagats.

Per mi, l'important són els actes, i no pas el càrrec, professió o formació acadèmica.

Jo sóc psicòleg, però si et dic que ser homosexual implica tenir una patologia, per molt psicòleg que fos, seria una mica "cateto" o, al menys, el meu acte.

El mateix passa amb aquesta persona. Potser la resta dels seus "actes" són impecables, però si ha deixat constar el seu nom en aquest llibre, ho sento, però és una mica cateto. En la resta serà perfecte, en això no. Tingui motius econòmics o de qualsevol tipus, no m'importa, jo no hagués deixat el meu nom en un llibre tan merdòs per 4 cèntims.

Respecte al que comentes de la carrera, com ja he dit, no és que el MÉS BARAT de la meva fos més car que el de l'Adams, sinó que EL MÉS CAR que vaig necessitar val el mateix. I és un llibre que tracta sobre els sistemes neurals del son, ritmes circadians, etc. Amb molts exemples d'estudis recents en l'àmbit concret de la psicobiologia, potser amb les mateixes pàgines que el llibre d'Adams, millor paper, millors il·lustracions, etc.

El fet de què estiguin fins la polla d'actualitzar o el que sigui, a mi se me'n refot. Si fas una cosa, fes-la ben feta o no la facis. Que no crec pas que aquests diners vagin a una ONG després...

I, respecte a mi, jo ja estava d'acord amb què un llibre no és suficient. Ja consultava altres fonts. Encara que no hi fossin aquestes errades, igualmente buscaria més informació sobre moltes coses del temari - no és incompatible donar la meva opinió sobre aquest "bunyol" de llibre amb estar d'acord en què el millor és confeccionar un temari propi en forma d'apunts procedents de vàries fonts d'informació.

Que et vagi bé a tu també. Potser el millor és fer una llista de les errades per pàgina en un post. De mica en mica i entre tots.

rampanat va escriure: Si ja se que tens tota la rao hurky purky , la cosa esta en que o et gastes la pasta en un temari i t'atens a les errates o .. comença anar a la biblioteca o on sigui i fes-te els teus apunts sencers ben copiats i contrastats.

I clar ... segurament tos optem per la opció còmoda de comprar un temari i anar complementan i ficar-nos a estudiar desde el primer dia que no perdre "x" temps a crear-nos un temari.

Jo també he vist algún temari en castella d'alguna editorial i he dit .. mare de deu, pero si aixo es copi paste de tal puesto, traduït literalment al castellà i au . A vendre i a fer calers.

Aixi que la meva opinió es tenir un parell de temaris i apartir d'aqui ja et vas crean els teus apunts i base d'estudi.
Jo ara desde fa 1 any tiro a base del Adams i el de Safety i entre aquests dos més els que trobi per internet vaig fen. I bueno, espero que no m'equivoqui ja que tinc moltes esperances per la següent convocatoria de Gene.

També tinc per casa el de CCOO i algun altre pero al final pares boig amb tants temaris i mira, com que amb el del Adams i el de Safety estudio agust i no els trobo gaire enredats pues vaig donan voltes com una mosca a les fulles dia rera dia. I molt de tant en tant faig una llegideta al de CCOO o algun altre que tinc per aqui per contrastar.

En fi, que no vull montar cap polemica sobre que es millor o pitjor, jo simplement he escrit com estudio jo ara per qui vulgui contrastar o aprofitar alguna idea.

Salut !

Rampa, estic d'acord amb tu en tot això. Només volia dir que no crec que siguin justificables aquestes errades amb "ningú és perfecte" ni "tothom es pot equivocar amb el teclat de tant en tant". Són errors molt greus / catetos / freqüents. Tot això és, fins i tot, una mica independent de buscar en més d'una font. Jo crec que ho faria encara que el llibre d'Adams fos "perfecte".

Jo no "m'he d'atenir" al fet d'haver comprat només un llibre, dos, o els que siguin, com si fos coherent trobar-me amb aquestes errades tan vergonyoses. Com a molt, ho hauria de fer si fos gratuït.

Si jo em compro un iogurt, espero que no estigui ple de pèls a dins... No m'he "d'atenir" a què hi siguin pel fet d'haver-lo comprat per iniciativa pròpia, ni res - el fet és denunciable perquè estàs comprant una cosa que esperes que tingui unes condicions mínimes, més enllà de què t'agradi subjectivament.

Coincideixo força amb Joice en aquest aspecte.

El que passa és que molts han descobert "Amèrica" amb nosaltres, els opositors, i molts hi volen una part. El mateix passa amb Másters-D, etc. Però bé, no seria ni la primera ni l'última vegada que "s'aprofiten" de nosaltres.

Bé, ara sí, res més.

Salut.

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25034

• joice
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Que no cunda el pánico! :D

Proposo oficialment que entre tots posem de manifest les errades d'aquest temari i jo mateix em comprometo a fer un recull actualitzat per publicar en aquesta web i, de pas, posar-me en contacte amb Adams per a que facin alguna cosa al respecte. Em fot molt haver de fer la feina dels altres, que en aquest punt, i pel que a mi respecta, han quedat com uns incompetents, però al final serà pel bé de tots nosaltres.

PD: I sobre la pregunta que plantejes, Rampanat, evidentment que tinc bones mides i estic buenorro, com tots els altres aspirants que estem aquí. Per tothom és sapigut que els bombers i/o aspirants estem catxes, morenos i anem depilats! 8)

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25035

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Climbeeeeeeeeeeer !!!!! Apareix i compleix amb les teves obligacions com a bona compaña d'estudi i de tot.

Joice necessita dels teus serveis.

Errors temari Adams fa 16 anys 11 mesos #25040

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.177 segons
Gràcies a Fòrum Kunena