Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25036

• raulcantador
  • Avatar de raulcantador Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tothom!

Porto ja un parell de mesos entrenant a saco i vaig veient una certa evolució en tot menys en la prova de tracció general. El “pajarito”, la course navette, el circuit i l’aigua més o menys van sortint (encara que hem falta bastant per estar a l’alçada...). Però amb la tracció no aconsegueixo passar de 300Kg. ¿Algun consell?? M’han dit de tot: que si hi ha una tècnica especial per fer-ho, que només es força bruta, de cames, etc. Jo per entrenar específicament aquesta prova faig flexió de cames amb la barra a les espatlles (de moment 160Kg i pujant), lumbars i trapezi a pinyon.

No sé, què penseu?? Hi ha una forma especial de fer-ho? Quina mena d’entrenament hem recomaneu per aquesta prova??

Apa, moltes gràcies per adelantat i a seguir treballant lo que es pugui, que amb aquestes calors un no sap ni on ficar-se...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25037

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
La tèncnica fa molt. Trobar la postura personal ideal que et permeti empenyer amun com un cabrito sense desequilibrar-te, que se t'envagi el cos cap als costats o enrera. La col.locació de les mans mes endis o mes enfora, lloc exacte on t'apolles la barra a les cames per començar a empenyer ...

Hauràs de provar i provar i buscar la teva posició ideal per treure el màxim partit en funció la teva genètica.
I despres al gimnas doncs entrenar sentandilles, trapezi i tot de exercicis relacionats.

Tot fa pinya i has de pujar quilos per nassos.

Jo en aquesta última de barna en ma vida havia tocat un dina i el primer dia vaig fer 320 kilos.
Provava i provava i havia possis on apenes arribava als 200 kilos fins que al final vaig trobar la més idonea per a mi.

Vaig estar 2 mesos entrenan a saco, fen sentadilles, exercicis de trapezi amb molts kilos i poques repes per guanyar el màxim de força possible i el dia de les proves vaig fer 397 kilos. No es res de l'altre mont pel que vaig veure per alli pero a marca personal vaig sortir molt conten.

Alli vaig fer migues amb un xaval que portava 4 mesos opositan i s'havia colat de miracle a les fisiques. No havia provat res de res mai i el pudrit va enganxar el dina com li va pillar i va fotre 420 kilos. Pura genetica o sort no ho se, ara , al pajarito no va arribar als 40 segons i el circuit ni el va probar. Va passar el matí per tenir l'experiencia. Ah, i recordo que a la natació el tenia al costat i es va fotre el circuit en 38 segons. Vaig sortir de la piscina fustrat pensan que havia suspes, que havia fet la prova malament. Apenes havia sortit del 1er obstacle que hem faltava uns metres per arribar a la punta de la piscina i tornar i aquest ja estava tornan. Vaig accelerar com un cabrito pensan que anava fatal i casi m'ofego per culpa d'aquesta bestia que es veu que era un nadador nato de tota la vida.

Pero bueno, el que et volia dir, entrena i busca la millor posició per tu i els resultats han de sortir. I si passat un mes no has millorat ni un kilo l'unic que se m'acut es que vagis a un gimnas on tinguin dina i preparin opos i et donguin un cop d'ull haver que fas malament.

Sort !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25038

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
L´únic que has d´intentar es fer la força vertical, sense desplaçar l´ eix que fa la força. Fins que no aconsegueixis això, encara que tinguis molta força, no tirarás bé mai.
Mira com està la cadena avans de fer la força.

En estos tiempos de crisis...........

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25042

hasta que no te enseñen la tecnica no lo haras todo lo bien k deberias a noser que probando dieras con ella. Yo no pasaba de 250 y ahora siempre hago mas de 450.

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25043

he visto a chavales hacer un 10 en el dina y no pasar del periodo numero 12, yo me hago 14 periodos y no pasaba de 250 con eso te lo digo todo.

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25044

Hi ha un bomber de vic que s'ha fet força conegut per ensenyar la tècnica d'aquesta prova. Intenta contactar amb ell, no t'en penediràs.

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25045

També he sentit a parlar d'un tio que parla amb els gossos i sempre li fan cas. Encantador de perros li diuen. No crec que ens ajudi gaire per les proves però cony, el saber no ocupa lugar. :wink:

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25046

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
:lol: :lol: puto joice, que bo

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25049

• raulcantador
  • Avatar de raulcantador Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Eeeey! gràcies a tots per les respostes. Ara maeix començaré la búsqueda de la tècnica perduda... Si la trobo (que espero que sí) ja us ho faré saber.
Això de pasar de 250kg a 400 i pico m'ho han dit moltes vegades, però fins que no ho vegi...

Que la fuerza os acompañe companys!!!

Tinc malsons amb la tracció dels ko**ons fa 16 anys 11 mesos #25050

raulcantador va escriure: Eeeey! gràcies a tots per les respostes. Ara maeix començaré la búsqueda de la tècnica perduda... Si la trobo (que espero que sí) ja us ho faré saber.
Això de pasar de 250kg a 400 i pico m'ho han dit moltes vegades, però fins que no ho vegi...

Que la fuerza os acompañe companys!!!

No es una tecnica perdida. Es una tecnica k sabe todo el mundo que quiera saberla. Tu seguramente tendras la fuerza suficiente para hacerte un 8 por lo menos con una tecnica muy pulida, pero si tienes tecnica 0 solo te haras 250 o por ahí y un suspenso como una catedral. Con buena tecnica eso se convertiria sin exagerar en mas de 400 y si no te lo crees gastate dinero si hace falta en k te la expliquen y en practicarla y ya veras como despues no eres tan incredulo. En el dina la falta de tecnica la suples con fuerza y al reves. Pero segun opiniones de entrenadores, un 50% es tecnica y el otro 50% es fuerza mas o menos, algunos pensaran... si esk yo creo k es un 75% tecnica bla bla bla. Lo que te digo es verdad pork tengo entrenador personal y losé por experiencia y ademas, un dinamometro en casa, y sino ya te sorprenderas haciendo mas de 400 pork te han colocado un poco.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.248 segons
Gràcies a Fòrum Kunena