hola, alguien me puede decir a cuanto esta de distancia la red de 1 m del borde de la piscina? y la 1º boya...... y la 2ª..... no se las distancias, si alguien me lo puede aclartar..... gracias
Imagina un triangle invertit de 32800 no se cuantos metros cuadrados con una depression litoral en la pica d'estats i mas o menos es asina la oxidación de un BUL.
Ostia, el estudio .. las neuronas se me emborrachan ...
Es como una especie de triangulo que en total mide unos 25 metros. Pero no te calientes la cabeza que es muy facil esta prueba, hay gente que llega alli , mira a los que tiene delante como la hacen y patapum la pasan muy bien.
El problema si de tu grupito eres el 1º y no puedes mirar a nadie ... esto me paso en Barna a mi jejeje, casi me ahogo en la piscina por culpa de un super guerrer que tenia al lado pero la pase sin problemas con el metodo de la observacion.
Aunque la de barna es diferente que la de gene, mas complicada bajo mi punto de vista.
Jo de tu no em comfiaria i practicaria la prova, ja que si això de nedar se't dóna regularcillo (a mi fatal) no serà tant fàcil passar la prova. Jo la vaig fer l'altre dia en 33 segons, així que tocarà apretar...
David, el secret de la natació està en la respiració. Com no controlis el tema de respirar bé estas caput. I despres tenir una mica de tecnica al nadar.
Jo les passava canutes ja que no m'agradava nadar. Fins que un dia vaig agafar forces i hem vaig proposar nedar 3 cops per setmana.
Com es normal, no aguantava res, fotia 50 metros i a descansar, i mil estiraments perque acababa baldat. Aixi que feia series de 50 metros descansan entre serie i serie.
Al 3er dia vaig començar a agafar el trankillo de la respiracio, 2 braçades i cap a fora a agafar aire, 2 braçades i bocanada d'aire. Ja vaig començar a fer series de 100 metres.
I al 5e dia .. tachaaan, osti com aguanto, 45 minuts sense parar amun i avall.
Aixi que el secret està en la respiració, una altra cosa es lluita contra temps d'algunes comunitats que et demanen 100 metres en 1'30" que llavors si que has d'anar a fer series i treball.
I si tot i aixi a algú li costa, que s'apunti a algun curset de natació per adults o vagi amb algu que controli una mica, ja veureu com amb una mica de dedicació milloreu brutalment.