Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Vaig molt perdut... fa 16 anys 11 mesos #25198

• indiana
  • Avatar de indiana Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots els bombers/es o aspirants!

He decidit fer-me bomber però vaig moolt perdut. Aquí us llenço unes quantes preguntes a veure qui me les pot contestar:

1. Necessito el permís C des d'un bon principi?
2. Tinc 5 dioptries. M'he d'operar? En tal cas, quan? Puc començar a fer les opos sense estar operat (amb lentilles) i operar-me un cop sé que estic dins?
3. Algú sap quan seran les properes oposicions?
4. Tenir el carnet de pilot serveix d'alguna cosa?

Bueno, amb això ja en tindria prou de moment...

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Vaig molt perdut... fa 16 anys 11 mesos #25199

bones indiana!!! Benvingut al foro, crec que aquetes preguntes ens les hem fet casi tots els que estem aqui,no estaria mal que li donesis un cop d'ull al foro pq aquetes preguntes sobre carnets i que ha de fe la gent per començar estar de més que explicat, el permis c el necesitis en el moment en que vagis a apuntarte a les opos,les dioptries no u controlo molt bé pq no porto ulleres de moment i aket tema mel salto, pero a les bases crec que u posa bé les dioptries que pots tenir a cada ull, i no es burlarme ni res pero crec que 5 dioptries me sonen a molt, llavors casi segur que operació,les properes opos han destar al caure, per nar bé abans de que acabi l'any, això si o te treus el carnet de camió ja o ves pensant en l'any que bé, el fet de tenir els carnets de pilot per entrar a l'escala bàsica de bombers no et fan falta, o no donen mèrits millor dit, espero haverte ajudat, i jat dic mira les bases per lo de les dioptries, suposo que al exàmen mèdic que et faran ells un cop agis superat la teorica i els psicos i les proves fisiques i la conducció, pues alli segurament et miraran a fondo fins i tot si tens pels al cul (jeje)aixì que si entres es perquè no tens cap defecte dels que ells creguin oportú i si 5 dioptries son motiu per exclouret no pots entrar sino t'operes. Molta sort en aket cami que comences

Vaig molt perdut... fa 16 anys 11 mesos #25200

• indiana
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Merci Xolu,

Ara em miraré bé el fòrum però es que he mirat els noms dels temes i no he vist cap que em donés pistes!

Sobre lo de les dioptries sí que son bastantes per això crec que em tocarà operar... :S

Merci pels ànims!!

Vaig molt perdut... fa 16 anys 11 mesos #25203

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Hola. Primero de todo decirte que te has de operar si o si. Yo tenía 1.5 y me operé por este motivo.
Hay lentillas que te regulan la visión por dias, te las pones por la noche, y al dia siguiente ves bien, habiendo seguido un corto proceso de adaptación con las lentillas. Lo que hacen es que te modifican la cornea durante unas horas( las horas del dia) y a la noche te las vuelves a poner.
Con esto quiero decir, que si quieres realizar las pruebas con las lentillas, si se puede en tu caso, claro, puedes hacerlo, pero ten en cuenta que para realizar la faena de bombero tendrás que operarte.

En la página principal de la web de bombers están las bases anteriores. Échales un vistazo, que te aclararán las cosas bastante.
Ahora no estoy seguro, pero el carnet lo has de tener o bien, antes del dia que publican las bases, o bien, poseerlo durante el periodo de entrega de los papeles. lo pone en las bases, pero ahora mismo no lo recuerdo. Te lo has de sacar, claro está.
Como ya te han dicho, la próxima convocatoria está a l caer, y lo del carnet de piloto, lo siento,pero no te suma.

Saludos y suerte.

En estos tiempos de crisis...........

Vaig molt perdut... fa 16 anys 11 mesos #25219

Les opos surten ara al setembre! aixi que si no tens el C ja, aquest any no t'hi podras p`resentar :S

Vaig molt perdut... fa 16 anys 11 mesos #25224

• indiana
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Ok... doncs me'l treuré aviat però ja per tenir-lo cara a les properes!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.123 segons
Gràcies a Fòrum Kunena