La veritat estic una mica embolicat i haviam si em podeu donar algun consell com ja heu fet altres cops.
Actualment no tinc el carnet C, tinc el llibre, l'he estudiat i penso que en un parell de setmanes puc pujar a examen i aprovar.
Tinc els apunts de temari bombers i els he llegit un parell de vegades però he de començar a estudiar si crec que puc presentar-me a la propera oposició.
He mira't els anteriors temes i no he trobat una resposta concreta a la meva petició, també he intentat mirar per la web de la generalitat però tampoc ho he vist del tot clar.
Així doncs la meva qüestió és: algú sap quina data límit tinc per poder treure'm el carnet C?
Bones Foc de drag,
molt em temo q per aquest cop ho tens fotut.
Segons un pdf q varen penjar just abans d'agost, esta previst q les bases de la convocatoria surtin la primera de setembre (o sigui aquesta setmana...).
Al presentar la solicitut tens de tindre el Carnet C. El termini per presentar la solicitut és de 20 dies apartir de quan surten les bases. O sigui q per anar b abans d'acabar aquest mes hauries d treuret el carnet sencer(teòric+pistes+circulació).
Aprete el cul i si pots fes l'examen de circulacio la setmana q ve i tens d'aprovar setmana a setmana.
enrakas va escriure: Bones Foc de drag,
molt em temo q per aquest cop ho tens fotut.
Segons un pdf q varen penjar just abans d'agost, esta previst q les bases de la convocatoria surtin la primera de setembre (o sigui aquesta setmana...).
Al presentar la solicitut tens de tindre el Carnet C. El termini per presentar la solicitut és de 20 dies apartir de quan surten les bases. O sigui q per anar b abans d'acabar aquest mes hauries d treuret el carnet sencer(teòric+pistes+circulació).
Aprete el cul i si pots fes l'examen de circulacio la setmana q ve i tens d'aprovar setmana a setmana.
Sort!!!!
El compañero enrakas lo dice muy bien, pero voy a ver si te puedo dar un poco mas de esperanza:
Esta previsión de convocatoria salió a finales de julio y hablaban de la primera quincena de septiembre, pero luego salió una modificación y la previsión de convocatoria pasó a ser Septiembre A SECAS, sin especificar.
Con un poco de suerte sale el dia 30 mas 20 dias de la instancia, y tienes hasta mediados de octubre.
A por ello!
Companys.... ja havíem comentat en algún altre post... però ara sembla que ho he entès malament. El carnet no l'has de tenir ABANS de que surti la convocatòria? es a dir... els 20 dies de termini de la convocatòria també et valen per a treure't el carnet?????
aparellador poder m'equivoco però jo crec q en el moment de presentar l'instancia és quan necessites el carnet. Suposso q tambe val un carnet provisional. Si després et tiren la solicitud enrera, tens 10 dies per reclamar i per tant suficient temps per adjuntar el carnet definitiu.
Les bases només diuen això:
Juntament amb la sol·licitud, i dins el termini que estableix la base anterior, les
persones participants han d’aportar:
a) Fotocòpia compulsada del permís de conducció de vehicles de la categoria
C, o equivalent, en vigor.
Jo entenc q si aproves per exemple el 3 dia d'haver sortit les bases i presentes la solicitud 10 dies després, el carnet C està en vigor.
Si en troves en la situació d'en Foc de drag, jo ho intentaria.
Ni pitus ni flautes ni gaites, la veritat així picant picant per no estressar-nos pas... el company que comenci a fotre-li canya amb el C i el D i l´E tot darrere si vol ser bomberu, i si m´ha fet mig cas poder arriba a poder-se inscriu-re a aquesta convocatòria i veurà com se les gasten els del tribunal per la pròxima, que a vegades sembla que per fer més llàstima el tren s´espera.... i jo em desespero (que tan és com jo estigui).
FOTRE-LI CANYA I AMB TOTS ELS CARNETS, QUE LA COSA ESTÁ CALIENTE NEGRITO!!!!!
Bona tarda a tothom, és la primera veda que escric ja que fins ara l'ordinador no hem deixava.
Ho he intentat tant si com no ja que foc de drag va errat.
a part de l'11 de setembre serà obligatori treure's el CAP i això vol dir 140 hores no escaquejables a l¡autoescola.
aixi que per molt que retrassin els dies de la publicaciò hem temo que no ens el podrem treure. Jo el dia 9 he de fer la pràctica a ciutat i si peto ja no hi arribo.
En part tot això és cert, però per començar cap de nosaltres som bombers encara i a els de les autoescoles això els és igual. Diuen que s'ha de treure el CAP al igual que ja fa un any te l'has de treure quan et treus el d'autobus
desarba va escriure: En part tot això és cert, però per començar cap de nosaltres som bombers encara i a els de les autoescoles això els és igual. Diuen que s'ha de treure el CAP al igual que ja fa un any te l'has de treure quan et treus el d'autobus
Hola desarba,
clar q ens és igual. Jo tinc el carnet de bus i no tinc el CAP. Per opositar et demanen el permís de conduir i no el permís de conduir + el CAP. Esperem q les bases d'aquest any no ho demanin, però ho trovaria absurd la veritat.
Hola enrakas, amb lo del teu carnet tens tota la raò, però el cap per autobus no era obligatori fins l'11 de setembre de 2008.
De totes maneres ho preguntare a l'autoescola ja que hem falta un examen per aprobar.
Ara jo hem pregunto: si et pots treure el de Camió sense el CAP justificant que no portaràs mercancies, i el d'autobús justificant que no portaràs persones. Un no es pot preguntar pq un necessita aquests carnets i no en treuen un especial per bobers?
O bè, amb el BTP pot ser serviria i ja està?
Hola desarba ,
el carnet de bus me l'he tret aquest any, al febrer crec. Ja era obligatoria la conya aquesta del CAP.
A mi a l'autoescola no em van dir res del CAP, el paio ja sabia q em treia el carnet només per els mèrits. No em va dir ni lo q costava, algú ho sap??? Segur q val igual o més q treuret el carnet.
Lo q comentes dels carnets, suposso q et fa treuret el de camió pq és el vehícle q condueixen els bombers i l'examen ja t'el fan a la opo amb la prova d conducció.
Apali
A veure... en part tenim tots raò.
Et pots treure el C com el D i el E sense el CAP.
Tot sigui que aquest any et demanin el CAP amb el C ja que ara per ara és obligatori per treure't el C si has de portar mercancies.
Ara...per lo que diuen a l'autoescola pots tenir tots els carnets sense necessitat del CAP però el que està clar és que ningú et contractaria tant per portar camions i autobusos.
És com una mica tonteria treures el carnet sense el CAP ja que només seria per això dels bombers i prou.
esta clar, molts de nosaltres ens treiem els carnets nomes per punts, que no treballar portant mercaderies ni portant autobus no entra als nostres plans, per aixo no ens hem de treure el CAP. Nomes el demanaran a les empreses per treballar d'aixo, aixi que ens hauries d'oblidar d'aquest tema i a estudiar tots, que ja esta al forn la convocatoria. S: