pel meu be espero que no exclogui lo dels tatuatjes.. tot i que si busques crec que a un antic post ja es va treure aquest tema i no passa res per portar tatuatjes, no es pas com els mossos o els agents, que pel que tinc entes, no es pot portar tatuatje per seguretat, com per exple, si anessis amb roba d'estiu i tapat de cara, que no et reconeixessin pel tatuatje...
Això de que és perquè no et reconeguin és una parida. A cas porten la cara tapada? Fins i tot els de la Brimo van a cara descoberta, crec que això de prohibir els agents tatuats és perquè encara s'associa a la delinqüència i a la mala gent. (no és la meva opinió)
En el cas dels bombers seria ridícul ja que més tapadet no es pot anar. Fins ara, i mentre no surti cap iluminat, els tatuatges no afecten, pots anar totalment tatuat que ningú no t'hauria de posar trabes.
Assis va escriure: Això de que és perquè no et reconeguin és una parida. A cas porten la cara tapada? Fins i tot els de la Brimo van a cara descoberta, crec que això de prohibir els agents tatuats és perquè encara s'associa a la delinqüència i a la mala gent. (no és la meva opinió)
En el cas dels bombers seria ridícul ja que més tapadet no es pot anar. Fins ara, i mentre no surti cap iluminat, els tatuatges no afecten, pots anar totalment tatuat que ningú no t'hauria de posar trabes.
Salut i tintat companys!
Deu ser una parida si... tu imaginat un ertzaintza, a l'estiu, am la cara tapada i maniga curta, portes un tatoo visible i detens un etarra, o presunte, aquest et troba pel carrer am la cara descoberta i et reconeix pel tatuatje i et mata, una parida si, pero si el tribunal superior de justicia aixi ho diu...
lo de la imatge tb és, pero per seguretat tb
hola no hi ha problemes x tatoos xo si no es veuen o al dia de l'entrevista els tapas millor k millor fijo, ja saps et fan la creu i "pacasa" i després busca xk ha estat jo en porto xo mai els deixaria a la vista, la gent i més els psicolegs k fan l'entrevista k creus k poden pensar si entras tot pintat? a igual ets un tio collonut xo aixó amb ells como k "se la pela" un consell millor tapals.
K vagi bé, Siau.