Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

tatuatges incompatibles? fa 16 anys 10 mesos #25275

• raulete
  • Avatar de raulete Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 3
HOla,
a veure si algu em pot aclarar si els tatuatges són motiu d'exclussió.....si es poden veure....no es poden veure.....a les proves d'accés......

Gràcies

Raul

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

tatuatges incompatibles? fa 16 anys 10 mesos #25276

pel meu be espero que no exclogui lo dels tatuatjes.. tot i que si busques crec que a un antic post ja es va treure aquest tema i no passa res per portar tatuatjes, no es pas com els mossos o els agents, que pel que tinc entes, no es pot portar tatuatje per seguretat, com per exple, si anessis amb roba d'estiu i tapat de cara, que no et reconeixessin pel tatuatje...

tatuatges incompatibles? fa 16 anys 10 mesos #25343

Això de que és perquè no et reconeguin és una parida. A cas porten la cara tapada? Fins i tot els de la Brimo van a cara descoberta, crec que això de prohibir els agents tatuats és perquè encara s'associa a la delinqüència i a la mala gent. (no és la meva opinió)

En el cas dels bombers seria ridícul ja que més tapadet no es pot anar. Fins ara, i mentre no surti cap iluminat, els tatuatges no afecten, pots anar totalment tatuat que ningú no t'hauria de posar trabes.

Salut i tintat companys!

tatuatges incompatibles? fa 16 anys 10 mesos #25348

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Si et poden excloure en els seguents casos:

A) Portes tatuat un piolin!

B) Portes un tatoo de la Climber

C) Portes un tatoo del simbol de l'Actual oposició al govern

D) Portes aquest tattoo sobre aquesta panxa:
t3.gstatic.com/images?q=tbn:NOX_ ... tattoo.bmp

Espero et serveixi la informació.

Força i Constància

tatuatges incompatibles? fa 16 anys 10 mesos #25350

Assis va escriure: Això de que és perquè no et reconeguin és una parida. A cas porten la cara tapada? Fins i tot els de la Brimo van a cara descoberta, crec que això de prohibir els agents tatuats és perquè encara s'associa a la delinqüència i a la mala gent. (no és la meva opinió)

En el cas dels bombers seria ridícul ja que més tapadet no es pot anar. Fins ara, i mentre no surti cap iluminat, els tatuatges no afecten, pots anar totalment tatuat que ningú no t'hauria de posar trabes.

Salut i tintat companys!

Deu ser una parida si... tu imaginat un ertzaintza, a l'estiu, am la cara tapada i maniga curta, portes un tatoo visible i detens un etarra, o presunte, aquest et troba pel carrer am la cara descoberta i et reconeix pel tatuatje i et mata, una parida si, pero si el tribunal superior de justicia aixi ho diu...
lo de la imatge tb és, pero per seguretat tb :P

www.absurddiari.com/c/llegir.php ... r&ref=2143

tatuatges incompatibles? fa 16 anys 10 mesos #25353

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
jajajaja ungoliath que bo :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

tatuatges incompatibles? fa 16 anys 10 mesos #25399

hola no hi ha problemes x tatoos xo si no es veuen o al dia de l'entrevista els tapas millor k millor fijo, ja saps et fan la creu i "pacasa" i després busca xk ha estat jo en porto xo mai els deixaria a la vista, la gent i més els psicolegs k fan l'entrevista k creus k poden pensar si entras tot pintat? a igual ets un tio collonut xo aixó amb ells como k "se la pela" un consell millor tapals.
K vagi bé, Siau.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.155 segons
Gràcies a Fòrum Kunena