Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cursos fa 16 anys 10 mesos #25292

• jasonpatatan
  • Avatar de jasonpatatan Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 0
Bones a tots,

Algú podria explicar que tal estan els cursos que fan els de la pàgina temaribombers??

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Cursos fa 16 anys 10 mesos #25558

Hola,

Jo n'estic fent un.

Els cursos estan bé, però expliquen per sobre el que surt als llibres, tampoc és que aprofundim temari ni res.

Més o menys es triga entre 3 i 4 hores a donar un tema, o sigui que pots fer-te una idea de lque es pot fer o no en aquest temps.

Salut i entrenos! 8) 8)

Cursos fa 16 anys 10 mesos #25580

pero donen exercicis per practicar, testos o algo semblant?? tu creus que val la pena gastar-se 450 xixarrets o es una presa de pèl com la majoria de cursos preparadors??

Salut i força!

Cursos fa 16 anys 10 mesos #25586

A mi de moment m'ha anat bé per entendre els plans territorials, especials, etc...

No sé si és que jo sol no ho entenia o és que era tant pesat que no m'hi volia posar :oops:

La majoria de coses que expliquen estan igual als apunts i s'entenen bé però mai se sap...

Cursos fa 16 anys 10 mesos #25587

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Jo l´he fet, i la veritat, si et requen els 450 leuros no el fagis, a part d´aclarir-te algun tema que te´l podem aclarir per aquí, sentiràs històries de bombers que encara et faran posar més negre per entrar, i d´en Leandre, el responsable, doncs bastant passota a partir del segon dia, que ja a cobrat :roll: ... he dit.

Cursos fa 16 anys 10 mesos #25595

RATAFIA 40º va escriure: Jo l´he fet, i la veritat, si et requen els 450 leuros no el fagis, a part d´aclarir-te algun tema que te´l podem aclarir per aquí, sentiràs històries de bombers que encara et faran posar més negre per entrar, i d´en Leandre, el responsable, doncs bastant passota a partir del segon dia, que ja a cobrat :roll: ... he dit.

+1 ( Sobretot l'ultima frase)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.127 segons
Gràcies a Fòrum Kunena