hola COMPANYS,moltes gràcies per les recomanacions,després de fer moltes trucades finalment em van aconsellar que fes el que em veu proposar.
però vaig al.legar la veritat,que m'ho havien robat. el cap de parc em va fer un informe i l'he presentat a l'hora de tornar tot el material. el caporal de magatzem,que per cert li dono una salutació i un agraíment especial,m'ha dit que amb l'informe presentat no tinc perque patir pel tema punts,ja que jo no he fet cap mal us ni he perdut el material,si no que me'l han robat,tal com exposa a l'informe segellat i firmat pel cap de parc. (suposo que també m'ha vist la cara i haurà pensat ,pobre infeliç

)
aixì doncs,ara puc respirar una mica tranquil,tot i que amb tot l'enrenou,m'he deixat a casa una samarreta també!!

si es que...els de magatzem deuen haber al.lucinat amb mi,se puede ser mas gafe?

bueno, tindré que anar a sabadel a tornarla,encara estic a temps i aquesta no em la roben
si l'any que ve hi torno,encara que tingui que anar al W.C. m'enporto el material !
moltes gràcies a tots,salutacions.
Marcelo.