Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Academia fa 16 anys 10 mesos #25385

• rulo
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 13
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, queria que me dierais vuestra opinion sobre la academia XENIUM de Barcelona, te garatizan la plaza, que os parece? Un Saludo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Academia fa 16 anys 10 mesos #25388

Buenas de nuevo rulo,
Si quieres que te de mi modesta opinión... (solo es mi opinión). En una academia no te van a enseñar nada que no puedas aprender por tu cuenta, eso para empezar. Creo que estas academias son una "estafa" (no sé donde encontré un link de afectados por una academia de enseñamiento parecida a la que comentas, aunque no era ésta).
Creo que la mejor manera de preparar la oposición es recopilando información de por aquí y por allá. Por ejemplo, el libro de Adams no está mal (eso sí, hay algún tema como por ejemplo Hidráulica que deja mucho que desear), el temario de CCOO (algún tema un poco pesado), información de google, apuntes varios de internet... Y un saco de ganas de estudiar y de pasar la oposición. Te haces un "mega-resumen" de estos libros, los complementas con otra información, el libro de psicos de Adams, psicos de internet... Ya te digo, lo mejor que puedes hacer, es prepararlo por tí mismo. Te ahorrarás mucho dinero y muchos disgustos, hazme caso.
Un saludo!

Academia fa 16 anys 10 mesos #25389

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Fes cas a l'etop. Que ami me la van endiñar els de master-d. Moltes academies juguen amb les nostres il.lusions.

Com a molt el 1er any et pots apuntar a algún curs de festenfort o llorenç per repassar dubtes, aclarir coses, preparar psicos, ajustar-te els tests de personalitat.

Pero lo millor es el que t'ha dit l'etop i paciencia i constancia.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Academia fa 16 anys 10 mesos #25390

¡¡¡¡¡¡DESCONFIA D´UNA ACEDMIA QUE T´ASSEGURA LA PLAZA!!!!!!

Cal recordar que aixo de bombers es una oposició on es presenten 2.000 persones per 150 plaçes. I d´aquestes 2.000 , potser n´hi ha 500 que van a tope i molt ben preparades , així que es imposible que et puguin garantir la plaza.
Jo descartaria XENIUM

Aixo no vol dir que totes les academies siguin iguals.

El que diu l´eto´op , juntament amb la possibilitat que hi ha avui en dia de trobar moltes coses per d´internet crec que serà millor i et sortira bastant més barat.
A part , jo crec que per anar a una classe i que un tio et llegeixi el que hi ha al temari, doncs tu llegeixes tu a casa .

Apadeuu

Academia fa 16 anys 10 mesos #25392

Hola companys, lo bó que te aquesta academia, es que si no superes 3 opos, en tornen els calers, al menys es el que diuen, inclus està signat en el contracte, sempre i quan, hi hagi una constancia per part de l´alumne, ho se perque fa poc vaig anar-hi, pero per tot el que estic llegin, crec que sera millor prepararme jo mateix, al menys en el temari i els psico, les físiques ja es diferent, crec que apart de preparme jo, paralelament i anire a l´academia aitos, que segons tinc entes (el meu cosi va aprovar les opos a mosso), et donan molta canya, i aixó va be. Salutacions.

Academia fa 16 anys 10 mesos #25396

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
NO us apunteu a academies d'aquest tipus que et garanteixen la plaça o et tornen els calers.
SON UNA FARÇA !!!!

Firmes un contracte i et diuen que si en 3 opos no has entrat, et tornen els calers. 3 opos et portarà entre 3 i 5 anys.
A la que portis 5 o 6 mesos a l'academia i vegis que no t'aporten res et cagaràs amb tot i si vols recuperar els diners no et tocarà altra cosa que perdre un dia a la setmana per anar a fer els super examens que et fiquen i controls d'estudi penosos.

Us trobareu estudian pel vostre compte, recopilan info, apunts, etc i per l'altra el dilema de...

1 - Dono els diners per perduts i no perdo més temps a l'academia o ...
2 - Cada setmana ves a l'academia a fer el pamplines per si en 3 opos no he entrat recuperar els diners.

Si entreu, serà pel vostre mèrit no per l'academia ja que en aquests tipus d'academies et facil.liten un telefon on alli tens un tutor tots els dies, pero a l'academia en si l'únic que et diuen es que per el proper dia portis tal tema preparat, et fiquen en una aula a fer un exàmen i si l'aproves palmadeta a l'esquena i torna la següent setmana amb el següent tema preparat i si suspens torna la següent setmana a repetir examen.

Per fer això no es necessita pagar 1700 euros o el que et demanin en una academia i firmar un contracte. Estudia a casa tranquil, com a molt apuntat si vols aclarir dubtes a algun curs d'aquest que ofereixen intensius amb CLASSES PRESENCIALS i punto.

Firmat.

RampanaT ---> Un estafat per Master-D que al cap de 9 mesos va optar per donar els diners per perduts i va buscar-se la vida.

I una altra cosa, perque veieu del pal que van aquestes academies, vaig estar 9 mesos sense faltar ni un sol dia ni a una sola cita a l'academia i quan la vaig deixar d'un dia per l'altre no els hi vaig dir res, simplement vaig donar els diners per perduts i no vaig tornar.
9 MESOS SENSE FALTAR NI UN DIA I ENCARA ESTIC ESPERAN UNA TRUCADA HAVER SI M'HE MORT O ESTIC VIU !!!
Tots els certificats de bon alumne, de alumne constant i cumplidor i merdes que et donen per enredar-te els vaig cremar a la fogata de sant juan. No serveixen per res.

Academia fa 16 anys 10 mesos #25398

wenas un timo no t gastes un duro, son unos ladrones, master, orbita, xenium etcetcec unos ladrones buscate la vida x otro lado ese tipo de academias no t harán nada bueno. 1saludo.

Academia fa 16 anys 10 mesos #25402

rampanat pero si es el primer any k et presentes estaria be apuntar-se a l'academia feste fort o llorenç?

Academia fa 16 anys 10 mesos #25403

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Bones MKL , sobre el tema d'anar a academies o no, es bastant personal. Jo t'explico la meva experiencia i casdascú que trii el que cregui millor per a ell.

Jo estic a Valencia i després de marxar de Master-D vaig apuntar-me a una academia que m'havien recomanat els bombers de parcs per aquí.
Una academia amb classes presencials on et repassaven els temes, t'explicaven els dubtes. També tenies psicolegs i advocats que t'explicaven els temes de legislació i et corretgien i t'ensenyaven psicos.

A aquesta academia hi vaig estar 6 mesos ja que arriba un moment que tot es basa en repassar i repassar i donar voltes al temari i això es feina que un es pot fer a casa.

Jo els cursos de festenfort i llorenç no puc opinar perque no i he assistit, pero per a mi , quan vaig començar a anar a l'última acadèmia hem va servir per tenir una empenta per entendre conceptes fondamentals i aprendre a ajustar els tests de personalitat ja que al principi no entrava als perfils. I sobretot veure com anava el tema per aqui Valencia.
Al adonar-me que aqui era un mamomeno , que sortia convocatoria cada 3 o 4 anys, poques places i molt enxufisme, es quan vaig decidir fer borron i cuenta nueva i començár a opositar per Catalunya.
Temari diferent, fisiques diferents... pero bueno, almenys entre Barna i Gene tens opos cada any com aquell qui diu i moltes places, valia la pena començar quasi de zero un altre cop.

La feina principal està a casa. Tenir un parell de temaris, crear-te apunts, esquemes, buscar per internet, entrenar, fer psicos ...
I a partir d'aqui doncs hi haurà gent que li costarà mes o gent que li costarà menys. I és on un ha de decidir si s'apunta a algun curs o si continua pel seu compte.
El mateix que per les físiques. ¿ entrenar amb un grup ? ¿ entrenar sol ?

Cadascú ha d'adaptar la opo segons te montada la vida i li vagi millor.

Jo, si fa poc que oposites, si que et recomano que t'apuntis a algun curs de festenfort o llorenç. Pel que he vist son intensius i presencials, no et tenen enredat tot l'any, segur que van directes a per feina. Apart coneixeras gent que està com tu i aixo anima i motiva moltíssim, i t'ajudaran a entendre coses més ràpidament que de l'altra banda igual et tornes lero llegin i rellegin per entendre certes coses del CTE o d'Hidraulica o el que sigui.

Pero com he dit al principi , tu decideixes :wink:

Academia fa 16 anys 10 mesos #25404

Bones,
estic d'acord em en rampa quan diu lo lladres q són la majoria d'academies. Sóc nou d'aquest any però ara ja amb una opo a l'esquena. Doncs vaig estar miran academies i era un collons de timo. Mínim 2000 euros.
Despres vaig veure per aquest fòrum q la gent parlava b d feste fort i llorenç. Em vaig apuntar a feste fort i la veritat q no m'en arrepenteixo. La putada és el pilot de KM cap a sabadell dos dies a la setmana. A i lo millor, q pagues mensulitats, q si creus q perds el temps, doncs deixes de pagar i anar-hi. El tamari esta d collons, son diapos però és molt i molt complet.
Recoman-ho q si estudies sol o amb gent sense gaire experiencia en el mundillo t'apuntis a una academia com festa fort o llorenç. Per coneixer gent, guiarte una mica i per entendre conceptes q poder estudiant sol a casa es tarda molt més agafar o bé no s'acaben d'entendre.
Rampanat no siguis tan dur amb les academies ja q com en tot, no es pot generalitzar. Tot i q penso q per una q estigui b, en hi ha 10 q et roben!!!! .......pero ja no son totes :wink:

Apali

Academia fa 16 anys 10 mesos #25416

bé, NO totes són una presa de pel.

puc constatar que llorens i feste fort ho fan bastant bé. tots els profes són bombers i saben del que pàrlen, però es tan sols per tenir una idea de qiue van els temes i saber per on has de mirar a l'hora d'estudiar.

com diuen tots els companys del ´forum, l'apretada de colzes a casa, a la biblioteca i la currada de ampliar info i fer resums tan sols ho pot fer un mateix amb mooooltes ganes.

apa a estudiar

Academia fa 16 anys 10 mesos #25443

En el meu cas... l'acadèmia Som-hi de Mataró no m'ha servit per res...

Molt millor buscar-se la vida per compte propi!!!

Salut i entrenos!! 8) 8)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena