Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dubtes convocatòria fa 16 anys 10 mesos #25445

• marcp
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 7
  • Gràcies rebudes: 0
Bones, em presento sóc Marc i em vull presentar a les opos per bomber, sóc nou i vaig una mica perdut encara, tinc un dubte i m' agradaría si me l podeu solventar:

encara no tinc el carnet C, pujo a l'últim exàmen la setmana vinent, si aprovo puc presentar-me a aquesta convocatòria?

gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

dubtes convocatòria fa 16 anys 10 mesos #25447

Hola.

Jo et responc basant-me en la meva experència, en un altre àmbit, peró també era per l'administració.
Quan aprovis el carnet C, el examinador dóna un paper al teu professor on allà hi indica si ets apte o no. Aquest el tindrà el teu professor, per tant, fas una fotocòpia d'aquest document comforme ets apte i l'entregues a algun lloc on te'l poguin compulsar, tornes l'original a l'autoescola i entregues la fotocòpia.

Suposo que si t'excloguèssin per això, ja tindrás el carnet original, cosa que farà que et tornin a reatmetre. Això jo dic per lògica, no per coneixença!

dubtes convocatòria fa 16 anys 10 mesos #25536

Tinc un dubte sobre la convocatòria, a vere si algú em podria ajudar... XD
M'estic traguent els carnets de trailer i autocar i pujaré a circulació aquesta setmana, però en la convoctòria he vist que els mèrits a presentar s'han de complir el dia en què la convocatòria surt al DOGC. Jo creia que tindria temps fins al 13 d'aquest mes, però no sé que pensar ja veient això???

Merci.

dubtes convocatòria fa 16 anys 10 mesos #25537

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
En aquesta convocatòria teniu temps de presentar elspapers fins el 13 d'Oct... així que si teniu el resguard dels carnets abans d'aquest dia ho entregueu i llestos, cap problema... ja presentareu els originals del carnet quan us arribi!

Força i Constància
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena