Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25454

• jerry63
  • Avatar de jerry63 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Bé com veieu
I per sort d'uns i desgràcia d'altres la nova convocatòria ja és aquí.
Pels que estevem esperant un miracle per part dels polítics de torn, això no a set axí.
Ja s'ha debatut en aquest foro aquest tema, i el teretnar és el mateix, si agessin volgut la modificació de l'article del límit de edat ja s'hauria tret fa dies. Això passa per fer cas de les promesses electoralistes i sensacionalistes del polítics d'aquest país (Govern i oposició).

Aquí us deixo l'accés al procediment legislatiu, segons el Reglament del Parlament de Catalunya.

www.parlament.cat/web/parlament/ ... legislatiu

Per altre costat, com bé sabeu l'any vinent (Octubre-Novembre 2010)hi haurà eleccions al Parlament de Catalunya, per tant no crec que aquest govern volgui tràmitar la proposició de modificació de la Llei 5/1994, de 4 de maig. Ja que és una proposició polèmica dins de la Direcció General de Prevenció, Extenció d'Incendis i salvament de Catalunya.

Si en les properes eleccions entres CiU, oblideu-vos de la supressió del límit d'edad, però si la modificació d'altres articles de régim intern.

Apa uns a estudiar i entrenar (molta sort!!!!!!!!!!)
I altres de peligrinatge a Montserrat, Lourdes o fins hi tot a Fàtima.

Apa siau

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25455

Si en les properes eleccions entres CiU, oblideu-vos de la supressió del límit d'edad

Estàs segur d'això? Perquè jo crec que en les properes eleccions CiU té molts números per entrar al govern, tal com estan les coses i si és així, molts que estem fregant els 35 ja ens podem oblidar de les oposicions :( La postura de CiU al respecte està clara?

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25456

• jerry63
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Bé en política no hi ha res segur, fins que no s'han consumat els fets. A titol d'exemple

Cíu va presentar una esmena al Paralment per la supressió de la publicació d'aquesta convocatòria, la restan de grups no han fet rés, CiU s'ha quedat sol. Segons el debat el La comissió de peticions del mes de maig, tots els grups (Govern i oposició) en canvia l'art. 24 de l'art. 17 de la esmentada Lei.

Vaig escriu un mail a la directora General de la Direcció General de prevenció, extenció d'incedis i salvament de Catalunya, donant la meva opinió al respecete, i encar espero resposta.

Darrera de tot aixó, crec -i espero equivocar-me- hi ha bastanta reiticència en aquesta modificació.

El temps ho dirà; políticament pensa en les possibles convinacións de coalicións parlamentaries (bipartit,tripartit,quatripartit......

Treu les teves conclusions!!!.

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25460

Son uns fills de sa mare. Imagineu-vos la frustració d'un major de 35 anys discriminat per la seva edat. Aixó va contra els drets humans. Estic fins al barret dels polítics, ja s'ho faran, jo em rendeixo, no vull perdre mes energies lluitant contra el poder, i menys fer-ho tot sol.

Com va dir el filòsof: "perque el mal trionfi nomès fa falta que els homes de be no facin res".i la veritat és que en aquest mon mogut per interesos individuals és dificil que algú es mulli per una injusticia si no es veu directament implicat.

Molta sort a aquells que no heu sigut discriminats en aquesta convocatoria.

Regalo carnets C,D i E

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25461

que sa de fer? esperar un altre any o tirar 3000€ de carnets ,els temaris,psicotecnics,

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25462

• jerry63
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Bé tampoc és per llançar la toballola.
Crec que tenim en aquest portal un manifest per la supressió de límit d'edat, que s'hauria de fer arribar a les persones que tenen la paella pel màneg (Departament d'Interior i DGPIS de Catalunya).
Amb aquest fet com podeu veure, qui hagi pogut seguir el tràmit d'aquesta modificació que des de el 27 de juliol de 2009, que es va publicar al DOPC l'esmena a la seva totalitat, a quedat aturat el tràmit (perqué serà......) segons el procediment legislatiu, i si hages agut predisposició política´- govern i oposició-en continuar aquest tràmit al Ple del Parlament, és podia haber suprimit l'apartat 4 de l'article 14 de la Llei 5/1994, de 4 de maig.
Espero hi faig un crit al cel si les coses van bé- cosa molt difícil- per la propera poder, i segons l'interes de l'actual govern, ja que l'any vinent tenim eleccions al parlament, a veure quin polític és mulla!!!!!!!.

Aqui us deixo part de la contestació de la Directora General de DGPIS de Catalunya Sra. Olga Lanau

...és una mica aviat per poder contestar-li afirmant quins seran els efectes de l'aprovació de la llei, atès que, com segurament ja sap, està en procés de tràmit (encara previ al parlament) i, per tant, poden haver-hi moltes modificacions respecte al text amb el que estem treballant.

...De tota manera, insisteixo que és molt aviat per assegurar qualsevol cosa i, per tant, s'ha de pendre aquesta resposta com una orientació.

Apa siau!!!!!!

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25473

Hi ha alguna plataforma +35? Si és així, voldria participar, no ens servirà de res patalejar si no fem res al respecte.

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25475

• jerry63
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Si que hi ha alguna cosa, a la pag. pricipal hi ha una manifest al respecte i un mail de contacte.
Jo ja m'he posta amb contacte, pel que calgui.
Lluitem contra la decriminiació d'edat!!!!!!!!!!!!! i defensem els nostres drets.

Vingue apunteu-vos + 35

NOOOOO als +35 fa 16 anys 10 mesos #25480

Merci Jerri, ho miraré avui matèix. I des d'aquí vull fer una crida a tots els aspirants >30 que penseu que el tema no us afecta i esteu passant del tema. El temps passa volant i ja sabeu el que pot arribar a costar superar aquesta oposició. Em de fer pinya amb aquest tema.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.149 segons
Gràcies a Fòrum Kunena