A veure algú sap com es penja un firxer adjunt, he anat a la pestanya de fitxer adjunt, he fet lo típic examinar, adjuntar i no surt, algú sap per que?
Algú em podria aclarar la disposició sisena? diu que és la que establèix l'edat màxima per a la prestació del servei però no li trobo la relació directa amb la polèmica de l'accés als +35. Potser estic massa espés avui...
Al tanto amb el avantprojecte de llei.
En referència el la supressió del límit d'edat per l'ingrés a la Escala Bàsica i la de Suport, no hen parla de cap acotació d'edat, es a dir ni per dalt ni per a baix. Aquesta polèmica pot tenir dues lectures diferents, 1er, que la nova Llei no diu esplicitament cap edat numèrica i 2ona podria ser que le limit d'edat el delimiti i el reguli les condicions particulars establertes el la convocatoria de selecció. Jo no sóc jurista, però saben les noticies que corrent per dins de la Direcció General de prevenció, extenció d'incendis i salvaments de Catalunya, no m'estranyaria que s'aprovés la Nova Llei i que el la propera convocatoria del 2010, continuï replectin el mateix límit d'edat, i si no aqui teniu el redactat del punt 3 de l'article 26 del Avantprojecte.
3. Correspon a la persona titular del departament competent en matèria de prevenció,
extinció d’incendis i salvaments, efectuar les convocatòries d’accés a les diferents categories
del Cos de Bombers de la Generalitat..
Per tant al lloro amb aquest punt; a mi hem fa mala espina,que el departament de Recursos Humans de la DGPIS de Catalunya, tingui la paella pel màneg.
Ja tenim feina a demanar opinio al respecte. Qué opineu!!!!!!!!!!!!!!
Jo tampoc he trobat que quedi clar lo de la supresio del limit de edat, esta al aire el tema...
A veure com ho plantejen per les proximes convocatories,
el que si que diu es que per als interins els hi treuen el limit de edat , pero el s acoten a poder presentarse a dues opos consecutives per optar a plaça, o almenys o entenc així