Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

titulacions i instància fa 16 anys 9 mesos #25704

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Serveix d'alguna cosa posar les titulacions que es tenen?... o pel contrari pot ser que es girin en contra amb el tema de la entrevista?... només posant el BUP i COU i el C ja en tindria prou... poseu la carrera? em sona haber sentit que llavors et fotíen pegues dient que això de la escala bàsica no era per tú ect... ect... a algú li sona això???? meeeeeeeeerci...

i ja que hi sóc en el punt que diu DEPARTAMENT què collons s'hi posa? i on hi ha DOCUMENT ACREDITATIU: .... collons que no els hi adjuntem totes les fotocòpies compulsades? què volen que hi expliquem????

ostia kina tensió només per omplir la puta instància... mecaguen...

apaaaaaaaaaaa salut i molts testos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

titulacions i instància fa 16 anys 9 mesos #25706

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo l'apartat de Departament l'he deixat en blanc i on fica document acreditatiu doncs he ficat Certificat, ja que esta on has de ficar el nivell de català que tens i com que s'aporta amb un certificat pues... certificat.

En fi, suposo que amb unes 2000 instancies que rebran aniran per feina i no es miraran l'instancia amb lupa.
1er segur que miren el resguard bancari que hagis ingressat els pempins, fotocopia de graduat o eso i carnets compulsada correctament, certificat de català i directamen ja agafaran les teves dades i cap a l'ordinador.

Estigues tranquil que si tu fossis secretari d'interior faries el mateix, no llegiries de pe a pa 2000 instancies i bueno, si encara i aixi tens dubtes, adjunta un pernil a l'instancia i igual et cau algun merit extra.

jo l'any passat vaig probar amb un pot de lacassitos i quasi consegueixo el psico :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

titulacions i instància fa 16 anys 9 mesos #25713

A mi a l'entrevista de Barna em van tocar el tema de la carrera però no hi va haver cap problema...

Suposo que entenen que puguis canviar d'ofici pels motius que siguin.

titulacions i instància fa 16 anys 9 mesos #25715

Hola,
No et poden ficar cap entrebanc per tenir estudis superiors. Pensa que un cop ets bomber de l'escala bàsica per poder opositar a sots-inspector per promoció interna necessites aquests estudis. A més, de cara al futur, és millor que no amaguis aquesta informació... Què els contestaries a l'entrevista si et diuen perquè no ho has ficat?
Crec que és millor que no doneu tantes voltes a les coses sinó se t'enreden les idees!

Salut!

titulacions i instància fa 16 anys 9 mesos #25722

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Val doncs... ho psoso tot tot i tot... que el meu pare es de Catalana Occidente també ho voldràn saber? juasjuasjuas... es conyaaaaaaaaaa....

Merci companys

titulacions i instància fa 16 anys 9 mesos #25727

en la parte de formacion cuando haces una cruz en el recuadro de la titulacion k tienes, abajo pone... Indiqueu denominació dels estudis? k collons es aixo? no era solo tachar cuadradito y adjuntar fotocopia compulsada del original y ya esta? y bueno lo k pone debajo de lo del nivel de llengua catalana de Document acreditatiu como han dicho k!?? el año pasado no recuero haber pusto nada de eso.

titulacions i instància fa 16 anys 9 mesos #25755

mira el asterisco de la denominación de estudios...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena