Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

No Quadren Els Números.... fa 16 anys 9 mesos #26149

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Estava miran per damunt tot el foro i he vist que ...

Per una banda sempre escribim els 10 o 12 de sempre i per d'altra banda, la mitjana de visites de cada post es de 400.

Pero que es esto ????? Hi ha mooolta gent que es registra i es dedica a espiar-nos , a violar la nostra intimitat, a robar-nos apunts, idees, informació , ...

Proposo una vaga general fins passat l'examen del teoric o una reunió urgent perque uns quants abandonem el foro i monten una academia privada :mrgreen:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

No Quadren Els Números.... fa 16 anys 9 mesos #26153

mm nose, jo soc dels molts que entren a veure, per veure quins dubtes te la gent, i si puc (que en poques puc, dons fa dos mesets que mi posu en serio a estudiar) ajudo, si no dons dono un vistassu i com que es un dubte de gent que a mi tb em podia passar dons mu apunto a la llibreteta ;) . Sols intentem ajudar en lo poc que podrem, passa que tu rampa i els 10 o 12 mes sou els superguerrers que passareu ales fisiques, jo si havent estudiat 4 o 5 mesets les passu, li donare gracies a la verge CLIMBER xD

No Quadren Els Números.... fa 16 anys 9 mesos #26154

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
jajajajja a la verge climber ??? Hem semble que lo de Verge...

Entenc la teva postura, era per animar el galliner, que encara que devegades no se sapigui una respota, amb el cachondeo que hi ha per aqui, costa poc fotre el morro i aportar humor
Aixo també va per a mi, que en molts dubtes no les tinc totes i de vegades aporto palla barrejada amb humor enlloc d'una resposta més precisa.

I aixo de que jo i els 10 o 12 mes serem els que passarem a les fisiques no es pot dir mai, jo he vist gent treure un 7 i pico al teoric i no passar el psico.

A barna, a les fisiques vaig fer migues amb un xaval que portava res estudian i va passar el tall on ni ell sabia com.
No va passar les fisiques ja que no havia preparat res, es va penjar els 35 segons que va aguantar al pajarito, va tirar el dina, va nedar, i el circüit d'agilitat va mirar tots com el feiam ja que no l'havia probat mai.

Amb aixo vull dir que MAI UN POT DIR .. NO PUC. A estudiar i entrenar a saco i el resto, que el desti decideixi.

Anims

No Quadren Els Números.... fa 16 anys 9 mesos #26156

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
jo no scrik k estic manku eh...

No Quadren Els Números.... fa 16 anys 9 mesos #26157

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

rampanat va escriure: Estava miran per damunt tot el foro i he vist que ...

Per una banda sempre escribim els 10 o 12 de sempre i per d'altra banda, la mitjana de visites de cada post es de 400.

Pero que es esto ????? Hi ha mooolta gent que es registra i es dedica a espiar-nos , a violar la nostra intimitat, a robar-nos apunts, idees, informació , ...

Proposo una vaga general fins passat l'examen del teoric o una reunió urgent perque uns quants abandonem el foro i monten una academia privada :mrgreen:

Jo també m'havia fixat i diria que està una mica relacionat amb el meu tòpic de "Gracias". Diria que hi ha molta gent que senzillament googlejant troba el fòrum i llegeix tot allò que li sembla interessant i després potser no torna a passar-hi mai més. Si tots fossin possibles opositors..., imagina't en les convocatòries... (Les visualitzacions dels "invitats" diria que també compten.)

Tampoc és una cosa negativa. És bo que moltes persones trobin aquest fòrum. Mai podem saber quan tornarà a apareixer algú que pugui fer bones aportacions i compartir amb nosaltres.

Potser de cada "1000" invitats, un serà un nou registrat al qual li agradaria fer aportacions i compartir amb nosaltres.

Salut.

No Quadren Els Números.... fa 16 anys 9 mesos #26161

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Tota la rao hurky purky , ja hem vaig enrecordar del teu post quan vaig escriure aquest.

Reconec que vaig escriure aquest post també perque m'aborria una mica a la vegada que la intenció es que la gent fos la que fos, s'animés a participar més indiferentment el temps que portessin opositant.

Buenu, que cadascu participi com vulgui, que al fi i al cap, aixo es una mini family

salut

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.132 segons
Gràcies a Fòrum Kunena