Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Incompatibilitats fa 16 anys 9 mesos #26166

• perkale
  • Avatar de perkale Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 37
  • Gràcies rebudes: 0
He estat buscant legislació sobre el tema d'incompatibilitats però no n'he tret l'aigua clara. Coneixeu com esta regulat aquest tema a bombers? Existeix la possibilitat de dur a terme alguna activitat privada remunerada? Sabeu si en el cas de bombers les incompatibilitats són "dures" o hi ha algun tipus de flexibilitat depenent de l'activitat a que et dediquis? I si en teoria hi ha incompatibilitats si aquestes s'apliquen de debò a la pràctica o es deixa una mica de màniga ample?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

no pain, no win

Incompatibilitats fa 16 anys 9 mesos #26170

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Osti, sincerament no he llegit res sobre incompatibilitats en la llei que regula el SPEIS.

Pero si que se que hi han bombers que donen clases a academies, conec a algun bomber que apart te un negoci particular. Un concretament te una carniserria.

Aixi que jo suposo que tu mentre compleixis amb el teu horari laboral i paguis els teus impostos pots fer el que vulguis.

No se m'acut res mes.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Incompatibilitats fa 16 anys 9 mesos #26173

Bones,

no sé a on, però si que hi ha una regulació al respecte. Si no recordo malament està limitat, bàsicament, el nombre d'hores que pots dedicar a l'altre ocupació. Si és un negoci propi no sé com ho poden controlar. Ho anomenaven "2a ocupació" o alguna cosa semblant...

jo buscaria a "drets i deures".

salut.

Incompatibilitats fa 16 anys 9 mesos #26174

Per la pregunta que fas, m'imagino que deu ser un dubte personal. Aquest tema no és matèria d'examen crec, però....:

Mira el Decret 24 / 2001 de 12 de Setembre pel qual es regula la situació de segona activitat del personal al servei del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya. (Departament d'Interior)

DOC nº 3475 - 18/09/2001

Saludus...

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Incompatibilitats fa 16 anys 9 mesos #26178

incompatibilitat: no es pot ser bomber i estar a l'atur al mateix temps :D

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.130 segons
Gràcies a Fòrum Kunena