Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26181

• blade
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Hola tots a mi m'han dit que la primera prova serà passat reis!! no se si serà veritat...
Per una altre banda m'agradaria saber si algú te les notes de tall de l'any passat?¿
El temari que estic estudiant jo és el que es compra a la copistaria al costat de la ciutadella ( prop de la pompeu) estudiant només això es suficient?¿
moltes gràcies a tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26182

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Bones matavampirus,

En el 1er examen fas psico+teoric , en el teoric has de treure mínim un 5 i en el psico... va en funció del que fa la gent. Es a dir , tallen a raó perque passin uns 400 a les físiques.
Uns 400 tios amb mínim un 5 al teoric i a la nota que han tallat al psico.
La nota del psico a que tallen sol ser un misteri. Si no quedes apte pots reclamar perque et diguin haver on has fallat i tot.

Aquest any al haver mes places que mai, suposo que deixaran passar mes gent, uns 500 poder.

A les físiques també va en funció del que fa la gent perque no s'amontegui tot cristo a la conducció i no acabin mai. L'any passat van tallar al 6,5

I si passes les físiques ja tot depen d'aprovar la conduccio, tenir algun punt de merits i estar dins les places ofertades.

Sobre lo del temari... no se quin temari vols dir. Aixi que mira't les bases de la convocatoria haver si aquest temari te els temes que entren, i sobre si es suficient o no pues ja es mes complicat.
Temaris bons bons al 100% no n'hi han. Lo que fa la majoria es tenir un parell de temaris per contrastar, crear-se els seus apunts i complementar buscan per internet, biblios, algun llibre, compartin idees per aqui, etc.

Aupa, a estudiar :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26183

perdoneu però tenia entés que la nota de tall era al teoric, la nota del psico és apte o no apte i el tall es fa al teóric, aixó de fer el tall al psico i aprovar el teoric o van fer aquest any a bombers de barna però va ser tota una sorpresa, no es el que s'havia fet ultimament a les convocatòries

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26186

A la Gene el psico no puntua, és Apte o No Apte, ara bé, per decidir quins són els 500 o 700 que passaran a les físiques ho fan a partir del psico, és a dir, si volen que passin 600 per exemple, doncs diuen que els 600 millors psicos (amb examen teòric per sobre el 5) són Aptes i la resta No apte.

A la hora de fer mitges el psico no importa, només importa la nota de l'examen.

¿M'he explicat bé ho té liat més encara?

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26187

ok...creia que pujarien la nota de tall al teoric, però ja veig que sembla que la clau està sempre al psico...

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26189

rampanat, cuidao amb aquest matavampirops que com es confongui amb tu per un ratpenat, l'has cagat :P

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26190

Assis va escriure: A la Gene el psico no puntua, és Apte o No Apte, ara bé, per decidir quins són els 500 o 700 que passaran a les físiques ho fan a partir del psico, és a dir, si volen que passin 600 per exemple, doncs diuen que els 600 millors psicos (amb examen teòric per sobre el 5) són Aptes i la resta No apte.

A la hora de fer mitges el psico no importa, només importa la nota de l'examen.

¿M'he explicat bé ho té liat més encara?

talaiot eso k estan diciendo es incorrecto, te aseguro de buena tinta que las cosas no van asi. El psico es apto no apto y ya tiene unos baremos, si sacas un 5 o mas estas apto (eso si se aseguran de k el psico haga criva, es decir k lo apruebe 1/4 parte de los opositores) El teorico es otra historia, va a parte del psico aunke lo hagas el mismo dia y lo pasas tambien si sacas un 5 o mas. Reumiendo, porsupuesto k kieren k pasen solo unos pocos, por eso se aseguran k el psico sea dificil y el teorico no lo pase todo el mundo. Seguramente habra mas aprovados de teorico k de psico, por lo tanto la prueba spicotecnica ya se ocupa de hacer la criva. K no te digan k pasan los 600 mejores psicos pork eso NO ES ASI. Me enviaron una carta donde me explicaron correctamente todas las reglas del psicotecnico y no pasan los 600 mejores psicos. PASAN LOS QUE SUPEREN UN 5 en todas las pruebas del psico. Osea k podria ser k lo pasaran 900 tios incluso, y si de esos 900 pasan el teorico 700 pues la gente k pasa a fisicas son 700 personas. Asi de sencillo. En fin no pasan los mejores psicos pasan los k lo superen, y seras apto si sacas un 5 o mas.

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26191

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
SRT potser te raó i jo ho tenia mal entes.

Pero sigui com sigui , com no fassis psicos a punta pala, et carigolen i et quedes fora.
A gene el psico es el 1er passe com aquell qui diu.

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26192

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
aargg no m'havia fixat amb el teu comentari.

Si , ja ho havia pensat, que si mai coincidim a les fisiques i requetecoincidim al mateix grup, ja puc vigilar que no hem tiri algun bumerang asesino o hem foti alguna espadachina shaulina amb la katana.

P.D. : Blade, no ens fassis cas, molts d'aqui esnifem chococrispis esmorzan y ens chutem colacao turbo per la vena. I ja ho diu la DGT ... las imprudencias se pagan.

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26193

str, jo no sabia com era exactament el procés , ho deia perque em vaig presentar a la pasada convocatoria de la gene i vaig suspendre el teòric però em van donar com a apte al psicotecnic, va ser una llastima...
llavors el que dius em cuadra bastant més...

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26194

talaiot va escriure: str, jo no sabia com era exactament el procés , ho deia perque em vaig presentar a la pasada convocatoria de la gene i vaig suspendre el teòric però em van donar com a apte al psicotecnic, va ser una llastima...
llavors el que dius em cuadra bastant més...

sisi puedes confiar en k es asi.

primera prova fa 16 anys 9 mesos #26195

• blade
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 5
  • Gràcies rebudes: 0
Moltes gràcies per les respostes..!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena