Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Xq? fa 16 anys 9 mesos #26309

• idees de bomber
  • Avatar de idees de bomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
He vist a la pagina de mossos www.gencat.cat/mossos/cme/fesmos ... Mosso.html que els hi donen una guia d´estudi amb el temari un xic mastegat, potser molts de vosaltres ja ho sabieu, peró a mi m´ha vingut de nou i em sobte ja que teoricament pertanyen al mateix departament, podrien fer el mateix per als aspirants a bombers, desd´aci faig una crida al respecte AAHHH! i insto a la gent que facia el degut, tb als responsables que rectifiquin i reaccionin aplicant el mateix tracte per a tothom. (podria tb demanar la dimissió d´algú, ja que hi sóc q es la tònica del país...jejeje).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Xq? fa 16 anys 9 mesos #26310

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Lo que ja podem donar gràcies es que a Catalunya tinguem un temari tant assequible on als examens apenes tenim legislació i no solen ficar preguntes rebuscades. Apart de que cada any tenim convocatoria entre gene i barna.

Jo que he opositat a altres comunitats puc dir que a Catalunya som uns privilegiats.

Aixi que per una part si que penso que el millor seria tenir un temari estandaritzat per totes les comunitats i per l'altra penso que Catalunya es la millor comunitat per opositar, tant per les places que tenim cada any i lo assequible que es si un s'ho proposa.

La única pega que tinc a dir es el límit d'edat a 35 anys. Espero que algún dia el treguin i quan més aviat millor.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Xq? fa 16 anys 9 mesos #26311

estic d'acord amb rampanat, repasant examens de convocatories de tot arreu i veien com está aquí a mallorca penso que a Catalunya está molt bé, tot i que jo crec que el nivell a una opo ho fiquen els opositors, aixó no treu que el temari i proves a la gene i barna sigui menos pesat, rebuscat, de major nivell académic, digue-li com vulgues...
però clar, aixó no treu que tot es pot millorar, o més que millorar, ficar-lo en condicions a tot arreu, sense trampa ni cartó (difícil??? :roll: :lol: )...
pot ser una utopia :evil: ....bueno, aixó dels mossos no estaria malament

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.113 segons
Gràcies a Fòrum Kunena