Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26331

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Cagun dena quin rallasso, suposo que no serà l'únic que li passa pero aqui va la meva experiencia.

Fot una rabia entrenar com un cabrito i de repent enganxes dos setmanes que sembla que enlloc d'avançar tornes enrera.
Fot dos setmanes que aguantava al pajarito 1´30" tot content jo per anar progressan i ara de repent porto dos setmanes que no passo de 1´15.

No se perque hem rallo de fet ja m'ha passat de vegades correns, setmanes bones setmanes dolentes, suposo que deuen ser cicles normals del cos, altibaixos.
I despres d'un baixon vindrà un tiron pero bueno.

Simplement volia desfogar-me amb vosaltres, acabo d'arribar d'entrenar i no vegis com hem ralla no complir objectius.

Us passa el mateix ???

Aupa , salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26332

No pateixis rampa, això ens passa a tots. Jo ho noto especialment al circuit. Hi ha dies que tots els intents són més o menys bons i en canvi, altres marxo a casa pensant que m'he tornat inutil de cop.

Els cicles d'entrenament i descans i l'alimentació tenen molt a veure amb aquest tema i aquí és on es nota el fet de seguir una rutina ben planificada, a poder ser, per professionals qualificats. Després està el tema psicològic, menys perceptible, però igualment important. Aquest tema de l'entrenament i el rendiment físic és apasionant, jo estic aprenent força amb tot això.

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26333

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
rampaaaaaaaaaa però kè fots animal???? no fotis màxims cada setmana burrooooooooot... aisss... juasjusjuas.... k us lesionareu i us agafarà una tendinits ke no us podreu fotre ni palles....

I no ho dic per putejar i com jo no em puc penjar perquè estic manco... ala... k no es penji ningú...

jjajajajaj a mi també em passa... ja estava en el 1' 10'' i em trenco el canell... i suposo k baixaré com a mínim 5 swegons... casuummmm

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26339

Estic d'acord amb tu aparellador.
No crec q sigui molt bo fer-ho cada setmana, ara si ho fas i no tens molesties i et va b....endevant. Jo em penjo un cop al mes menys quan faig isometrics.
Jo estic fins els collons d la navette, si q noto millora dels entrenos i faig curses, una millora d l'ostia. Ara quan em poso amb la navette, la mateixa merda d sempre. Faig el mateix resultat q el primer cop q la vaig fer, q portava més d dos messos sense corre per lesió. Això si, seguire insistint :D

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26340

enrakas, fes més fartlek i menys carrera continua

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26343

hostia, jo dic lo mateix que aparellador, cada setmana penjar-se pot ser perillós, al màxim vull dir...
a vegades ens pot la impaciència i aixó fa que fem los màxims més vegades de les que cal...
jo faig màxim una vegada al mes , la resta del mes moltes dominades i un o dos dies a la setmana series de 10" penjat, 10" descans durant 10 minuts i pujant (espero la pròxima fer 12), és una manera de fer un exercici isometric tan dur casi com el pajarito però no tant lesiu, i cada día hi ha que superar-se en la quantitat de minuts...
i lo de la navette, a mi em pasava el mateix , corría cada vegada més,"hostia ara faig els 10km en x minuts" "hostia avui en x- 5" i en la cursnavette un desastre, em van dir que fes molta pujada, i series ,series i series i ho he notat un gran canvi, aixó convinant-lo amb rodat-jes llargs....
aixó sí, espero que, si hi arribo a les físiques, encara quedi tres mesets mínim, aixó m'aniria bé :wink:

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26344

Joice carrera continua casi no m'enrecordo de lo q és.
Faig farleks, de diferents ritmes i diferents minuts. També farlekcs de 30, 60 o 80m en plan navette i també fer curse navette. També un dia de cames al gim(això si q és dur :? )
La veritat q espero millorar. A veure quan puc fer la prova amb algu altre, q això d fer-ho sol també és una bona merda.
És per flipar la quantitat d'entrenos diferents q fem tots amb el tema pajarito. Talaiot, això q fas tu te pinta d picar força. Jo d moment només faig peses i dominades, pq aquesta s'em dona força b.
NO se vosaltres, pero jo m'estic quedan més deformat(i mira q ja ho estava) amb el collons d'entreno. Un dorsal i avantbraç super desenvolupat comparat amb l'altre musculatura.
Si no entro a bombers, em sembla q em podre guanyar algun duro al circ. :wink:

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26345

El fabuloso hombre muerciélago! Contemplen cómo permanece suspendido más de 30 minutos gracias a sus poderosas aletas dorsales! Fascínense con su asombrosa capacidad para correr inútilmente cambiando el sentido de la marcha cada 20 metros! Cada vez más rápido, al son de la megafonía! No se lo pierdan!

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26346

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
jajajjaja Joice, jo en conec un que va entrar de bomber i sempre estava ... por mis vuevos que hago 14 palieres, por mis rabo que me cuelgo 2 minutos en el pajarito, etc etc i al final de la mutació que va fotre va renunciar plaça i se'n va anar al circo del sol, eh aqui la afoto :lol:

Gracies pels anims xavalots, veig que altibaixos ens passa a tots. Amés també tenir en compte que ens demanen unes supermarques que per aconseguir un 7 o un 8 has de patir com un cabestro.

Veig que es basa en que cadascu trobi l'entreno que li vagi millor sengos la seva genetica.
Jo abans de començar a opositar per Catalunya fotia 18 o 19 dominades super perfectes , ja que es el que solen demanar a d'altres comunitats, doncs el primer dia que hem vaig penjar... tachaaan 40 segons nomes juas , tanta dominada no hem va servir per res.

Ara no faig dominades, entreno pajarito 2 cops per setmana jo , en l'entreno d'un dia faig un màxim. Tinc la sort que l'aguanto molt bé, no noto molesties per enlloc ni crugides ni res. ( sera pels millons de dominades amb lastre i sense lastre que tenia de curriculum ? )

En fi, faig una serie al màxim amb lastre, descanso 1´30" i una altra serie amb lastre de 30 segons.
Descanso 4 o 5 minuts i faig 2 series de 50 segons sense lastre amb 4 o 5 minuts de descans entre serie y serie.

El segon dia d'entreno faig piramidal en funció del meu màxim obtingut. ( la 1ª serie faig màxim - 15 segons ) i 15 segons menys en cada una de les respectives seguents series. Ara, per exemple, faig 1´15" la 1ª serie , 1 minut la 2ª i 45 segons la 3ª i 7 minuts de descans entre serie i serie.

I per millorar correns, es el que diuen els compis, un rodatge a la setmana per descarregar i la resta de dies combinar farleks, pujades, canvis de ritmes, carreres rapides ,....

Suposo que com que cada persona es un mon, devegades lo millor es buscar un professional que t'asssessori on vegis que mes et costa. ( en el meu cas, atletisme )

Aupa,a continuar suant i mes ara que s'apropa l'hiven, a tornar a passar calamitats corren amb fred, pluja, boira, vent ... aixo hauria de donar punts a la opo ejeje

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26347

El meu maxim es de 1'40''.

El meu entreno es:
1 serie de 40'
1 serie de 50'
1 serie de 60'
1 serie de 50'
1 serie de 40'

Aixo el dia que em trobo be. El dia que trobo que costen mes... ho rebaixo 10 segons tot.

Ja nomes per curiositat... ja que cadascu ho ha de fer com li vagui be... pero... la posicio de les mans, com les teniu? molt obertes? molt juntes? jo, entre ma i ma m'hi queda un espai d'uns 15 centimetres.

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26348

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lluti , la posició de les mans suposo que es també personal, igual que hi ha gent que carigolen les cames i es fan una pilota i jo per exemple estic completament estirat execepte els ultims 10 segons que les encongeixo una mica.

Jo les mans per exemple les tinc a l'alçada dels hombros mes o menys, braços pegats al cos i mans a l'alçada dels hombros.

Per cert lluti, i entre serie i serie quan descanses ?? Igual divendres provo el teu entrenament haver q tal

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26356

lo de les mans és una historia eh!!!!
jo les fico a més o menos 10 cm dels hombros, molt més oberts que quan vaig començar a practicar-ho, va ser un dels millors consells que he rebut ja que a mí em va força millor...

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26364

jo les poso just a l'alçada dels hombros...I ja que estem parlant del ocellet famos, porto una setmana amb una tendinitis que no em deixa fer res de braços...susposo que no soc l'unic oi?? algu té remedios caseros que li hagin anat bé?? quant de temps heu estat per recuperar-vos?? joder la veritat es que em té una mica ratllat :?

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26366

Neli: Entrena altres exercicis i bloquejos molt suaus, de pocs segons. Canvis de temperatura fred/calent sobtats a la zona afectada. Fisiocrem i paciència.

Sus passa el mateix ??? fa 16 anys 9 mesos #26368

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Neli en les tendinitis sobretot paciencia i no tenir pressa per curar-se, respectar molt la lesió i poc a poc. Es l'únic secret que hi ha.

T'ho dic per experiencia.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.323 segons
Gràcies a Fòrum Kunena