Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26413

• brus
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 204
  • Gràcies rebudes: 4
Bones,

a veure si algú que el tingui m'ho pot aclarir sisplau. Estic pensant en actualitzar "el libro grande de petete" per no anar amb tants fulls apart de les diferents correccions i tal.... jeje.

Salut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26415

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo penso que es tonteria gastar-se pempins en comprar-se més de 2 temaris o comprar cada any temaris per tenir actualitzacions.
I més tenin internet a la mà que ho tens tot. Si vols ampliar apunts sobre un tema googleja hi trobaras per donar i vendre.

Si vols actualitzar el CTE , et deixo aquí una pagina que esta a la última de la última

www.mviv.es/es/index.php?option= ... Itemid=226

L'acabo de trobar ara mateix en un moment al buscar per curiositat si havien actualitzat aquest tema.
Encara que el tema del CTE trobo que si volen putejar rebuscan preguntes, t'enxamparan sempre, tema massa complicat per tenir-lo controlat.
Penso que es dels temes que aprenen-te conceptes i diferencies bàsiques i algo mes que pugos repiscar més que suficient.

Tema enredat com si intentes memoritzar-te la Constitucio Española, mission imposible amenos que siguis un Mac Closquis.

Bueno, que m'enrotllo com una persiana. No se si el temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE, jo vaig comprar fa any i mig el temari aquest i esta força bé el tema.
Força bé pel meu gust ja que esta bastant resumit i esquematitzat per saber lo fundamental i no et maregen amb les tropecentes pagines del document impossibles de memoritzar.

Pero claro, volvemos a lo de siempre... cadascú tindrà les seves tècniques d'estudi, preferencies, etc. Pa gustos colores.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26418

• brus
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
bones,

jo vull canviar de temari bàsicament per el que dius:

és massa complicat estudiar constitució, estatut, cte, adr... per tant s'agraeix tenir una base a on hi ha explicacions i resums, o simplement la normativa aplicada als diferents temes (p.ex. construcció, atenció sanitaria...)

un cop ja tens uns mínims resumits, arrivar més enllà ja és cosa de cadascú...

en tot cas, rampanat, merci per l'enllaç, però precisament el que he comentat és que vull evitar tants "anexos". (ja googlejo amic, però vull un "resumen bàsico para aspirante a bombero", jejej)

Algú em podria dir si el temari de la copisteria ja té en compte el canvi a CTE?

merci i salut

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26420

• brus
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
rampa!

no havia vist el paràgraf a on dius que si que el tens....

així doncs, el tema de resistència al foc i tot plegat ho tens segons el cte o segons el nbe? Això és el que pregunto! :D

és que jo treballo amb temaris molt antics i actualitzacions "made in google" i és un conyàs.

ha arrivat l'hora de invertir uns pempis, pq no he comprat MAI ni un llibre per opositar, o sigui que ja veus! :D :D

gracies!

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26421

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Brus , com que tinc varis temaris i paperassa per casa jo també m'he liat una mica.

Ja que per Catalunya , lo que es el tema de CTE no esta a les bases. Només es centren amb l'apartat de Construcció. ( Cosa que s'agraeix perque ja et treus molta morralla del damunt )

M'he pillat els 2 llibres de la copisteria CCD ara i m'ho he mirat i estan centrats amb el tema de construcció i diria que si, esta tot tret del CTE SI.

Si fa molts segles que no compres cap llibre , jo pesonalment si que te'l recomano ja que aquest tema be resumit i esquematitzat molt bé. T'ahorres molta feina i es centren amb el més important.
Igual que els temes de legislació, tens la constitució, l'estatut de Catalunya, proteccio civil... etc resumit i no es fa tant pesat.

Aupa, tu decideixes :wink:

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26422

• brus
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
merci compay,

ara si que ens hem entès :wink: , gastarem uns eurillos! De fet és un tema de comoditat, un acaba fart de tans dossiers, carpetetes, fulls grapats, arxius dispersos, etc... i va bé tenir un resum base que sigui una mica modernillu.

ets l'expert en temaris del foro! :lol:

salut.

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26454

Yo fa un parell de dies que em vaig comprar el de la copistería i el trove molt basic, encara que el els temes de "Geografia, Mecanica, i Palanques" el trove pro be, ya que en ampliar una mica prou, aixo si, esta desactualitzat, per eixemple, en el tema de mercancies la "placa 5.2 Peroxidos" no está la nova, i aixo ya va estar vigent desde 2007:(
Pero el meu dupte es saber si el CTE, va pa el examen?¿ a l´examen de l´any passat varen possar 4 preguntes, pero no recorde si a les bases figuraba o si aquest any l´han canviat?

Algu u sap?

gracies.

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26461

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Companys el de la copisteria del carrer Cerdenya és el que jo tinc ... I ESPERO QUE SIGUI BÒ EL TEMARI EH CAGUMTOT... el tema de prevenció d'incendis que si no recordo malament és el tema 11 SI que està adaptat a CTE, tot i que pel que s'hi explica no considero que sigui necessári pillar-se tot el temari si el resta de temes els tens clars, ara... si no... si que ho és i si vols comprobar-ho tú mateix quan etiguis allà digue'ls-hi que et deixin veure el volum 2 que és on està els temes de contraincendis i construcció, el que t'has de mirar diria que és el tema 11 i així valores, si quan arribo a casa veig que no és aquest tema ja t'avisaré.

Per la resta, jo el trobo bastant correcte, el que em faltaria és veure més exàmens d'anys passats de gene (a part dels k surten al volum de tests i els que he vist en aquesta pàgina) per veure-hi la adequació, això t'ho podrà dir algú amb més experíència OPOSANTIL i amb el cul més donat... coi.. ara així de cop... em ve al cap el rampa jajajajaj.

Algú té exàmens???? jajajajaj

apaaaaaaaaaaaaa salut

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26462

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Joder sempre la culpa pel pobre mursiealgo :cry:

Si jo a Catalunya només tinc una opo a gene i una a Barna d'experiencia. Les dues últimes i xim pum, la resta ha sigut fotre el ganço per valencia, granada, almeria i d'altres llocs.

I sobre quin temari es millor o pitjor sempre he dit que es un tema personal. Pero si dir que no hi ha cap temari que només amb ell ho tinguis tot fet.
Sempre he recomanat tenir un parell de temaris per contrastar ( jo tinc el de l'adams i el de safety aquest de la copisteria ) i m'he creat els meus apunts i esquemes amb aquests dos temaris, llibrots que he trobat porai, internet, etc.

Que ningu esperi trobar cap llibre per molts testos que porti que gracies a ell ja podre contestar les preguntes dels examens. Com no empollis certes coses i entenguis la resta, sempre t'enxamparan amb preguntes maleides ja que al fi i al cap, sempre es va preguntan el mateix pero de diferentes maneres.

Aixo no es com l'autoescola que repeteixes 50 testos perque saps que les preguntes de l'examen sortiran d'aquests 50 textos.
Cada examen es un mundillo així que codos i a estudiar.

* Este anuncio no es de un medicamento
* Consulte con su farmaceutico antes de usarlo
* Su uso reiterado puede producir somnulencia
* Es un consejo de la direccion general de tráfico

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26485

molt dolent akest llibre ¬¬

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26487

Jo no fa molt(encara q sembla una eternitat) q volto per aquest fabulos mon, però alguna conclusió he arribat.
Jo tinc varis temaris: el d l'escola del 2007(opo 2006), el de feste fort(esta força b, en plan diapos i resumit), el del ADAMS, un de CCOO del 2005, un altre de CCOO del 2007 de BCN, un de UGT de 200..¿?, i moltes històries de la interné.
He estudiat d tots els temaris i bàsicament a tots diu el mateix. Es contradiuen en alguns aspectes. En algun hi ha algun tema més extens q en un altre però en resum, tots et diuen el mateix i hi ha el mateix contingut. A part veus q tenen les mateixes imatges i gràfiques...lo qual et fa pensa q un es la copia del altre.
Els temaris vells serveixen, l'unic q t'has d'espavilar en actualitzar l'estatut, el tema sanitari i construcció.
Si d'un temari no ens em d fiar, aquest és el de l'ADAMS...el q he pagat més pasta!!!! Tot i q el tema de legislació està molt complet.
Però penso q per aprovar tots serveixen si domines una mica el tema. Per treure una nota bona també. Ara per treure una super nota tens d ser un maquina i buscarte la vida fora dels temaris profunditzant més en els temes.
Apali

El temari de la copisteria CCD inclou el nou CTE? fa 16 anys 8 mesos #26496

• brus
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
bones,

ja tinc el temari de safety.

per una part, desilusió perquè és el mateix format, idèntic al de CCOO (ara recordo que ho havia llegit a algun lloc). Per altra banda, està actualitzat l'estatut, el sanitari, construcció i prevenció. L'ADR no, però encara ho he de confirmar, però casi segur que no és el 2009.

El tema es que surt carota la broma, però compleix la funció que buscava: un temari bàsic (com el que tinc de CCOO2005) però amb el nou estatut resumidet i les dades de prevenció i construcció conforme al CTE. És una pijada, però ja prou papeleo i arxius tenim amb temari d'elaboració pròpia, ampliacions, etc., com per anar rondant sempre al voltant de temaris base caducadillos+estatut+cte+...

Evidentment, cap temari és la panacea. Tot i que ja saps que estic interessat el aquest temari EdB´07, Enrakas :wink:

Ah!, i el temari l'he agafat amb el qüestionari, a veure si les preguntes són bones o no...

Apa, salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.171 segons
Gràcies a Fòrum Kunena