Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Síncope fa 16 anys 8 mesos #26434

• assis
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 261
  • Gràcies rebudes: 50
Pregunta: El síncope ...
a) las otras tres respuestas son ciertas.
b) produce entre otras situaciones una incapacidad para la sudoración e incluso una obstrucción mecánica de
las glándulas sudorípara.
c) en ocasiones la respuesta del organismo ante estas situaciones ambientales y de sobreesfuerzo es brusca y
se puede presentar una pérdida de conciencia inmediata, sin que la temperatura corporal supere los 39ºC.
d) se presenta cuando se ha producido una pérdida considerable de líquido por la exposición a una
temperatura y humedad ambientales muy elevadas.

Em dona com a bona la D, però jo tenia entès que era la C. Alguna idea?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Síncope fa 16 anys 8 mesos #26435

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo haguessa ficat la D també, mes que res perque recordo un estiu a Terra Mitica, amb tot el sol al cap, un calor de mico, no teniam botelletes d'aigua ja que valen un dineral i esperavam l'hora de dinar, i la novieta que tenia en aquella epoca li van donar un parell de sincopes.

Fins que no van venir els serveis d'urgencia del parc, la van aillar a una sala fresqueta i li van donar aigua no es va recuperar.

Pero tambe trobo que la correcta seria una mescla de la C i la D.
Descartaria la C per quan diu situaciones ambientales y de sobreesfuerzo. No fa falta un sobreesfuerzo per un sincompe. Com en el meu exemple ... vas passejan tranquilament i per la calor que fot i la falta de liquids patapum.

Aquest hauria sigut el meu raonament per triar la D. Si esta be o no ... el corrector aniria al meu favor demoment jeje i haver si algu diu algo més.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Síncope fa 16 anys 8 mesos #26438

Donç jo posría la C per que recordo que una vegada fents salts, em va donar un tiron molt fort al tendó d'Aquiles i em vaig desmaiar, va venir l'ambulancia i a l'hospital em van dir que era un síncope, per tant jo diría que es la C per el sobre esforç que vaig fer, i en cap cas vaig perdre liquid per que era hivern i no habia suat gaire.
Jo hagues posat la C clarisimament

Síncope fa 16 anys 8 mesos #26444

• Anonymous
  • Visitant
  • Visitant
la c no la donaria per bona pel tema del sobreesforç i pel tema de la temperatura ja que en cap lloc he vist aixo de que no ha de superar els 39 graus.

Síncope fa 16 anys 8 mesos #26447

• assis
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 261
  • Gràcies rebudes: 50
A veure, jo tenia entès que el sincope eren els desmais aquells que et passen quan t'aixeques de cop volta i et marejes i algunes persones poden perdre la consciencia. També pot donar-se en situacions d'estres o emocionalment molt intenses.
En qualsevol d'aquests dos casos la temperatura no sobrepassarà els 39º.
I que per cert, no té res a veure en perdre líquids o exposició a temperatura eleveda.
¿És així?

Síncope fa 16 anys 8 mesos #26451

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0

Síncope fa 16 anys 8 mesos #26452

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Mmmm despres de llegir tota la info que s'ha penjat aqui, diria que si que es la C .
I si et dona la D sera una errata del llibre o si es d'un examen possible impugnació al canto.

De totes maneres, trobo que esta feta amb molta malicia ja que en el fons, la D apart d'una bona deshidratació tambe pot ocasionar un sincope. Pero claro, comparanla amb la C , la C es la resposta mes completa.

Quin liu

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.146 segons
Gràcies a Fòrum Kunena