Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26480

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
  • Gràcies rebudes: 0
Teniu videos vostres o de companys d'entrenament, on hi hagui osties a la barra d'equilibri, o al plinton, o on sigui de les proves? Podriem fer un recopilatori, i fer un video per "betes i films" (videos d'humor).

Jo, des d'ahir, en tinc un com a jo mateix de protagonista.... puta barra d'equilibri!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26482

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Doncs podries penja'l !! :mrgreen:

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26484

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
jajjjajaa Lluti, quines idees, bomber havies de ser jajajajaj

Jo ho he pensat algun cop també de grabar les meves peripecies pero sempre la mandra d'agafar la camara ha pogut més.
Per internet de vegades googlejant n'he trobat.

Jo com a peripecia personal podria destacar també a la barra d'equilibri. Un dia saltant els meus cucos van anar de patac contra la barra, com si hem quedesa sentat en un caball pero sense poder sentar-me.
I un company meu, trepussada al apollar el peu al pujar a la barra i de genolls contra la barra.

Gracies a deu ni ell va perdre el genoll ni jo els cucos. L'unic que m'estic acostuman a pujar pel costat per evitar lesions i sustos. Es una mica més ampreñador pero esforçant-se es consegueix el mateix temps.

També podriam fer una secció Mister Dinanometro , penjan fotos amb els moratons que se't foten a les cames quan vas a fer màxims.
Moratons que semblen tatoos macho, es pot tirar 1 mes apalancat el moraton al quadriceps.

El guanyador del petriconcurs guanyarà 0,3 punts de merits a la nota final de la propera opo.
:mrgreen:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26486

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Rampa, precisament aixo que et va passar a tu... es el que jo tinc gravat... jajajaja, l'unic, que es a la cuixa, pero si ho mires per primera vegada... sembla ben be als nacasones! jajaja

Ja l'editare, perque no se'm vegui la cara, i ho penjare, pero... o t'esforces molt, o rampa, els 0'3 punts de merits per l'ostion seran per mi! jajaja

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26488

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ei lluti, no subestimis el poder de la rata voladora , tambe tinc el típic derrape sortin de la primera tanca que passes per sota al circuit i vas de patac de panxa a terra quedante amb una cara de paquito que pa que. :lol:

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26489

Ves per on ahir entrenant amb els companys, n'hi havia alguns fent el gilip0lles i els vaig comentar que estaria bé gravar-ho i penjar-ho a youtube. Llàstima que tiraria per terra el mite del super entrenament dels bombers. M'alegra saber que no sóc l'únic a qui li passa això dels moratons :)

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26514

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Teniu, aquí una cagada...

No veieu el fallo?????????????? :lol:

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26523

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
El fallo esta que el 5 s'ha de fer en 10 segons, va massa lent encara :mrgreen:

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26540

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
I en aquest video, sabeu on es el fallo? jajajaja

PD: rampa, no em diguis que aixo ho pots superar... els 0'3 punts de merits son per mi!

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26541

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ai que doloooooooor, no m'atreveixo a intentar superar-te lluti , he de reconeixer que demoment m'has vençut.

Haver si et surt algun rival i ens aporta algun video o experiencia si no, t'endruas el petrival de 0,3 punts extres.

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26548

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
vaya hostión Lluti ... jajajajaajjaaa. Pobresicus tus cataplines, porque aunque digas que fue en la cuixa no te creo, que sé que lo dices para que tu txurri no te deje cuando se entere de que te has quedado estéril ... :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26564

rampanat va escriure: El fallo esta que el 5 s'ha de fer en 10 segons, va massa lent encara :mrgreen:

ei rampa, no lo entiendo, si con 14 sec sale un 10 en la tabla. un 5 en 10 sec????????????

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26566

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
aish astu jejej no lo entiendes porque te acabas de desvirgar en el foro y no nos conoces ahun.

Tu leete y mira todos los videos que hemos colgado en este post y ya lo entenderas. :wink:

Aveces hacemos competis de monerias para amenizar el largo camino del pobre opositor

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26583

rampanat va escriure: aish astu jejej no lo entiendes porque te acabas de desvirgar en el foro y no nos conoces ahun.

Tu leete y mira todos los videos que hemos colgado en este post y ya lo entenderas. :wink:

Aveces hacemos competis de monerias para amenizar el largo camino del pobre opositor

ok rampa, pues nada, al loro que ya esta aqui el astu, otro muy verde opositor :mrgreen: en la dura lucha a por una de esas ansiadas plazas. Por cierto, el camino se hace mas largo por momentos, se acaban de sacar un mes mas de espera por tol feis. me han dejao flipao como hacen y deshacen :shock:

Animo y estudiar, este año a controlar como va todo

Teniu videos? fa 16 anys 8 mesos #26598

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
Viam ho he de reconèixer... no em vaig lesionar en bici... va ser entrenant el circuit... i vaig dir... calla probaré això del potro a lo GIMNASTA OLÍMPICO així que em vaig posar uns pantalonets d'akests marko pakete (llutiiiiiiiiiiiii tu ya no marcas naaaa jomíoooooooo juasjuasjuas)... i mira... la emoció de la embranzida... vaig veure aquell potro... feia dies que no foo... i claro... lo vi con esa piel dulce... sexy... aterziopelada... y m dio por foliarmelo a ultima hora jajajaja

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.261 segons
Gràcies a Fòrum Kunena