Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26572

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Haver como explico mi foroexperiencia...

En los siglos de los siglos, por aquí se ha anunciado peña donde tranquilamente decían tener psicos de gene de años pasados.
( Yo por mis adentros pensava como muchos ... casi imposible por no decir imposible, no te lo dejan llevar a casa, no lo puedes sacar y diria que los preparan aposta. Amenos que 2 o 3 años atrás metieran el típico EFAI o DAT4 o el que fuera )

Bueno, al ver aparecer estos sujetos casi recien llegados al foro ni tener casi posts ya tuve pequeñas sospechas , pero bueno, me entró la curiosidad como a muchos de intentar ponerme en contacto con alguno para intercambiar material, no sea que fueran futuros compis de foro que se empezaban a reincorporar al mundo.

Bueno, después de varias semanas de reportaje rollo callejeros he podido ver que después de ofrecer material, ofrecer la posibilidad de pagar con pasta ya que nada es gratis y si alguien se tiene que rascar los bolsillos para conseguir algo pues que menos que ir a medias o entre los que sean pagarlo... no he conseguido ningún psico oficial de gene de ningún año.

Estos sujetos simplemente dan señales de vida cuando casualmente estan currando o haciendose un pajote por ahí, en esos momentos da la casualidad que no tienen los psicos en mano mientras a la vez te piden alguna cosilla, y claro, siempre uno de los dos es el que primero manda algo, así que les mando algo y pasan los dias y pasan los dias y sin notícias ni nada.

Llego a la conclusión que a ciertos caradurillas gandules, con tal de no googlear, gastarse perras, perder tiempo, etc simplemente vacilan de tener psicos de gene para conseguir material a punta pala sin esfuerzos.

En fin, si estoy equivocado ( cosa que dudo ) haber si alguien me hace cambiar de opinión.

Pero mientras tanto, si aparece algun que otro individuo no le mandeis nada. Que sea el primero en mandar el supuesto tesoro tan valioso y si no, que pringue como todos.

P.D. : No voy a decir nicks de gente del foro que decian tener los psicos ya que son gente con 3 o 4 posts y corroboran ahun más mi teoria. Me abro una cuenta nueva, hago el tejemaneje y a recolectar material y si te he visto no me acuerdo.
Aparte que los veteranos seguro que ya habeis visto unos cuantos de estos famosos posts también.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26573

Tengo psicos de la Gene de 2010 calenticos, me los quitan de las manos oiga!

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26574

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
De los errores se aprende rampanat. :wink:

En estos tiempos de crisis...........

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26575

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jo per 100 eur he sobornat a la psicologa del departament d'interior y m'ha passat els de raonament abstracte i les de la prova d'atenció.
Qui vulgui comparti gastos que m'ho digui i se'ls passo, deixo aqui testimoni amb una de les 10 proves d'atenció.

Buscar las 7 diferencias

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26577

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
qui dels 2 ets tu rampa?

Força i Constància

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26586

• idees de bomber
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
m´addereixo a la manifestació de rampanat, jo vaig deixar el meu e-mail en contra de tota llei no escrita de no deixar informació personal a desconguts(veure post antic) per veure si algú responia a la petició de pluja de psicos que es deia en el propi post, com que algú demanava canvi d´informació vaig deixar el que jo he trobat i faig servir, asker (descarregar dsd l´ase), a canvi de la meva despulla d´informació no he rebut res. per cert algú es va descarregar la demo, com la veieu? fluixeta potser? merci de totes maneres.

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26587

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ungoliath està clarissim, jo soc el bebe de la dreta i climber la de l'esquerra.

Es una foto de celebració de quan els dos vam sortir de l'incubadora de petitons.

Idees de bomber, hem sembla que el tema ja ha quedat bastant clar. Los caraduras abundan jeje , no vaig descarregar-me res del que comentes, no puc aportar opinió.

Salut

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26589

idees de bomber, a on es pot descaregar aixo que dius? si mes no, la demo, per poder tenir una altra opinio sobre un altre temari.

Jo he fet servir el de safety i el d'Adams, i... com tothom diu, va be tenir-ne un parell per poder comparar.

PD: avui, torno a la barra! a veure si no me la torno a fotre... jeje

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26590

• idees de bomber
  • Fora de línea
a l´ase (emule), temari com a tal no és, és per treballar els psico, opotser de manera molt genericaper no dir basica, però es guanya amb temps, almenys jo ja que els llibres els passos a full (sumes, restes, exercicis de series) encanvi en format digital la cosa la trobo més lleugera.

que opineu de dsd braintrainig i demes per practicar?

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26592

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
O_o

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26594

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
dsd braintrining ?? estas diguen de practicar amb la nintendo ds ???
Ni idea, no ho he provat mai xD

Jo practico buscan per internet, anan a la biblio a buscar algun llibre, repetin el de l'adams o el de la mad, psicos que hem van donar quan vaig anar a la academia, etc etc.

Suposo que la cosa està en buscar-te la vida y fer-ne i fer-ne i fer-ne i quan n'acabes fart llavors et semblen tots igual i et costa centrar-te una estona per fer-ne.

Acabes aburrit de naipes, dominos, series, puzles , figures i la m. q . ho va pa.rir :lol:
I ja no comento el vocabulari rebuscat que et treu de polleguera.

TopoS entre NosotroS fa 16 anys 8 mesos #26596

• idees de bomber
  • Fora de línea
jejeje!! cert rampa...jo pel vocabulari miro el gran dictat i bocamoll, ja he apuntat el joc a la carta de ssmm els reis d´orient!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena