Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Construcció safety... estic una mica cagat fa 16 anys 8 mesos #26839

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Ais la mare ke em va parir... amb alguna pregunta que hi ha hagut darrerament de construcció vaig pensar... calla... mira't els dos temes de construcció dels apunts més que res per repassar... i mare meva.... casumcony estan fatal.... i ara ve quan em cago... si els de construcció (que poquet... però hi entenc una miqueta...) els he trobat així i me n'he adonat... com seran el resto???? aiaiaiaiaia... com siguin igual nanos els k tingeu els mateixos apunts k jo potser fotem espumes amb halons y apaguem els focs de benzina a cubells d'aigua.... la mare ke em va parir...

Ve... aprofito per oferir-me a qualsevol que tingui algún dubte de construcció dels de safety... (i als altres igual) pa lo que pueda servir...

A tall d'exemple... la definició de mòdul elàstic de safety és per llogar-hi cadires eh... maaaaaaare meva...

Per la resta... sabeu si són gaire fiables?... casumlaputadorus

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Construcció safety... estic una mica cagat fa 16 anys 8 mesos #26840

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Aparellador dels aparelladorets , a aquestes altures ja hauríes de saber que no hi ha cap temari 100% algodon fiable de la muerte que te cagas de bo.

Nostra es la feina de recopilar apunts i estudiar ja sigui d'un temari, de dos, de la biblio , de internet, etc.

No esperis que algú et vingui ... mira aparellador, passa'm el correu que jo tinc aqui uns apunts recopilats, mes unes esquemes que m'he fet, mes els apunts de 3 llibres... es a dir, tot al 100% de puta mare i així els 19 temes de la opo.

Aquesta es feina de cadascú, per això un es pot tirar de 2 a 3 anys per treure plaça, recopilan info i estudian com un cabestro mentre no te vida social i passa mil calamitats al gimnas.

Aupa, després del rollo, me'n vaig a dinar :wink:

P.D. : Tranquil que el tema de construcció es un tema que veig que si volen putejar, ni dios encerta les preguntes d'un examen. Aixi que lo millor es estudiar-se lo bàsic, intentar memoritzar algo i xim pum, si no , pots parar boig si t'has d'empollar tot el CTE. Más de lo mismo amb la Prostitució Española i algún que altre tema enredat de mala manera.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Construcció safety... estic una mica cagat fa 16 anys 8 mesos #26842

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Jajaja aparell! Que deu t'escolti. Jo nomès et dirè, que fa 2 opos van preguntar:

Nom científic del pí blanc. Pinus elapinensis, algo aixi.
Un altre que va pel camí. Quan t'enlaires desde l'aerodrom d' odena, que es el 1º que veus? Jajaja.
Ja pots estudiar , recopilar i deixarte les banyes, que si volen et fotran per on vulguin.
El meu modest consell, es apendre l'ho bàsic de cada tema, i desprès aprofundir tot el que puguis i vulguis.
Tb tens la opció de recopilar tots el exàmens de gene, i fer les preguntes una i altre vegada fins que les memoritzis. El 30 o 40% de les preguntes que surten solen estar repetides o són similars d'altres convocatories.
Ale, a estudiar! I merci per el tema de construcció. Et prenc la paraula que jo vaig fluixet ;)

Salut!

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.112 segons
Gràcies a Fòrum Kunena