Aparellador dels aparelladorets , a aquestes altures ja hauríes de saber que no hi ha cap temari 100% algodon fiable de la muerte que te cagas de bo.
Nostra es la feina de recopilar apunts i estudiar ja sigui d'un temari, de dos, de la biblio , de internet, etc.
No esperis que algú et vingui ... mira aparellador, passa'm el correu que jo tinc aqui uns apunts recopilats, mes unes esquemes que m'he fet, mes els apunts de 3 llibres... es a dir, tot al 100% de puta mare i així els 19 temes de la opo.
Aquesta es feina de cadascú, per això un es pot tirar de 2 a 3 anys per treure plaça, recopilan info i estudian com un cabestro mentre no te vida social i passa mil calamitats al gimnas.
Aupa, després del rollo, me'n vaig a dinar
P.D. : Tranquil que el tema de construcció es un tema que veig que si volen putejar, ni dios encerta les preguntes d'un examen. Aixi que lo millor es estudiar-se lo bàsic, intentar memoritzar algo i xim pum, si no , pots parar boig si t'has d'empollar tot el CTE. Más de lo mismo amb la Prostitució Española i algún que altre tema enredat de mala manera.