Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26884

• astu911
  • Avatar de astu911 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 40
  • Gràcies rebudes: 2
ei compañeros

En breve nos diran la cantidad de opositores presentados por plaza. :? lo que con esto de la crisis . el retraso por el recuento de inscripciones y a una corazonada. hace suponer que mas de 50 por cada una de ellas :shock: :shock:

no creo que varie muxo

apuestas??

xicos poneos las pilas que habra nivel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26885

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Yo creo que el nivel va a ser el de cada año, y los que se presenten por el tema crisis, o lo llevan todo muy preparado o que se presenten mejor a la GUB, porq en bomberos de gene, o vas enserio y lo llevas preparado desde hace 1 o 2 años,( y ni así) o te comes los mocos.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26888

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59

David-BMB va escriure: Yo creo que el nivel va a ser el de cada año, y los que se presenten por el tema crisis, o lo llevan todo muy preparado o que se presenten mejor a la GUB, porq en bomberos de gene, o vas enserio y lo llevas preparado desde hace 1 o 2 años,( y ni así) o te comes los mocos.

Efestiviwander, aixi que a venir amb els deures fets i com si es presenten 50000 i a resar de no fotre cap cagadeta :D

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26889

Jiiijii :D

ahora voy a ser cabrón! :p rampanat has pensado que por ahí corren auténticos cerebritos que pueden haberse mirado el temario en 2-3 meses y sacarte un 7-8 en el teórico y otro tanto en el psico.... yo realmente pienso que este año pueden quedarse fuera muchos de los "favoritos" ....

Apa nens! molta sort a tots! pero una mica menys que per mi. :lol: :lol:

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26891

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Si koe , a una opo mai es pot donar res per beneït . Al final, suposo que tot depen del destí, jo per aixo sempre animo a que ningú, porti el temps que porti, tiri la tovallola ja que mai se sap quan pot tocar la flauta.

Ficare varis exemples de compis meus ex-opositors i opositors :

- El meu vei : El tio comença a opositar i al cap de 4 mesos es presenta per agafar experiencia a huesca. 1 plaça només. El tio va quedar 9 . Al cap de any i mig el truquen de bolsa i alli porta curran desde fa 2 anys. En 4 anys no ha tingut pebrots a rascar plaça fixa enlloc pero mentrestant curran de bomber i suman punts com un bestia.

- Aquest estiu mateix a Almeria Consorci: 9 places. Vaig coneixer a un xaval que fotia 4 mesos que es ficava a opositar i amb un temari mes complicat que a gene i les fisiques també el puta ha quedat el 10. El dia menys pensat el trucaran per cobrir baixes, vacants o el que sigui.

- Un compi del cole, fart de correr i estudiar com un cabron, fart de fotre campañes forestals per un tubo, va necessitar 3 convocatires per poder entrar.

- I un altre amic que se li donava fatal estudiar i l'esport va trigar 9 anys !!! pero al final va entrar a Gene.

Aixi que amics, en una opo fins que tot acaba mai esta el marisc venut ni res per sentat, la sort influencia, el desti influencia, els colzes, la closca de cadascú aixi que ....

Que sea la voluntad de dios la que decida, nosotros pondremos las ganas, el resto ... ya no depende de nosotros.

:wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26893

Bravo !!! 100% de acuerdo!

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26906

rampanat,tens tota la rao,jo tambe coneixo un parell de persones que encara van entrar amb menys temps del que dius i algunes que no hi ha manera (m'incloeixo),pero tot i aixo cada any presentant-se.

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26922

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
AMEN !!!!! I COM JO SÓC AMIC DEL SANTÍSSIM... HO TENIU XUNGO NENES... ENTRO JO... JUASJUASJUAS... AVER... SI HA DE SER LA VOLUNTAT DE DÉU.... QUANTS D'AQUÍ ESTEU CONFIRMATS I TOOOO???? JUASJUASJUAS JO PORTO TOTS ELS SACRAMENTS... AIXÒ DONA PUNTS???? JAJAJAJA

cuantos??? fa 16 anys 8 mesos #26950

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
pues jo cumplo todos los pecados.. eso también vale no? jejeje

cuantos??? fa 16 anys 7 mesos #26968

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343

aparellador va escriure: AMEN !!!!! I COM JO SÓC AMIC DEL SANTÍSSIM... HO TENIU XUNGO NENES... ENTRO JO... JUASJUASJUAS... AVER... SI HA DE SER LA VOLUNTAT DE DÉU.... QUANTS D'AQUÍ ESTEU CONFIRMATS I TOOOO???? JUASJUASJUAS JO PORTO TOTS ELS SACRAMENTS... AIXÒ DONA PUNTS???? JAJAJAJA

jo m'he tirat al cura, això si que conta no? espero que si.. :?

cuantos??? fa 16 anys 7 mesos #26970

aparellador va escriure: AMEN !!!!! I COM JO SÓC AMIC DEL SANTÍSSIM... HO TENIU XUNGO NENES... ENTRO JO... JUASJUASJUAS... AVER... SI HA DE SER LA VOLUNTAT DE DÉU.... QUANTS D'AQUÍ ESTEU CONFIRMATS I TOOOO???? JUASJUASJUAS JO PORTO TOTS ELS SACRAMENTS... AIXÒ DONA PUNTS???? JAJAJAJA

Em sembla que a tots ens en falta un... que esperem trigui.
La extremauncio.

cuantos??? fa 16 anys 7 mesos #26990

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343

astu911 va escriure: ei compañeros

En breve nos diran la cantidad de opositores presentados por plaza. :? lo que con esto de la crisis . el retraso por el recuento de inscripciones y a una corazonada. hace suponer que mas de 50 por cada una de ellas :shock: :shock:

no creo que varie muxo

apuestas??

xicos poneos las pilas que habra nivel

No arriban als 3000...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena