Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26898

• bomberos112
  • Avatar de bomberos112 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots,
Se que el tema s'ha tractat, però a banda del de Adams, quin temari (CCOO o UGT)es pot trobar sense estar a cap acadèmia? sabeu si l'envien per correu?.
Saluts..........i gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26899

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
El de Safety està bastant bé i es pot adquirir per correu.

temaribombers.com/index.php/tema ... naris.html

I en funció de la pasta que et vulguis gastar tens per triar amb el temari per un cantó i una bateria de tests per un altre per si vols practicar.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26900

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
collons no contesta ningu???? k putilles....

nano... ni idea de cco i ugt (ke estos rojillos són mu cerraos...) però en quant a temaris hi ha també el de safety.... temaribombers.com... k el venen a la llibreria del c/Sardenya... és el que jo tinc... l'he trobat molt millor que el de ADAMS però per exemple en el tema de construcció estic una mica cagat...

No et ser dir res més... viam si et serveix...

collons i els maricons k sapigeu com va lo dels cocos expliqueu-li hombreeeee... k akí moltes lectures i ningú diu res... casumseuna com tregui la gasofa i els mistos.... juasjuasjuas

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26901

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
juasjausjaus... collons rampa... hem contestat a l'hora.... ai k ver.... després diran que no ajudem i només fotem catxondeo tú i jo eh !!!!!! AL LOROOOOOOOOOOOOO KE NO ESTAMOS TAN MAL !!!!1

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26902

Jo també estudio amb el Adams i el de Safety basicament, pero vas buscant material divers i amb el temps acumules una bona pila de fotocòpies d'aquí i d'allà. Això de COCOS de què va? Hi ha un temari de Comisions?

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26903

• bomberos112
  • Avatar de bomberos112 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
Moltes gràcies a tots dos!
A UGT ja m'han dit que si no vaig a classe, res de res... així que he demanat el temari a la copisteria....a vore que tal...

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26904

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Si aparellador, tens força raó, estic segur que obro un post on a la gent que hem facilito el seu correu els hi envio gratuitament el llibre de psicos de la MAd en format pdf i rebento el foro :lol: :lol:

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26905

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Joice va escriure: Jo també estudio amb el Adams i el de Safety basicament, pero vas buscant material divers i amb el temps acumules una bona pila de fotocòpies d'aquí i d'allà. Això de COCOS de què va? Hi ha un temari de Comisions?

De cocos ?? o de epis i blas ??? :D

El temari de CCOO , també el tinc i hem serveix d'adorno a l'estanteria. Una merda de temari parrafós i engorronios a base de copi pastes. Jo personalment no el recomano per res, hem vaig gastar els diners per a res. Tot molt enredat i difícil d'entendre.
El tio que va fotre aquest temari es va ben lluir.

I bueno, si tot i així algú continua interessat, tal com he dit, com que el tinc mort de fàstic, se'l venc per ... mm per mmm se'l venc al mejor postor :D

Temari adeqüat fa 16 anys 8 mesos #26932

bones,

el temari de ccoo de no fa gaires anys va deixar de editar-se, i en el seu lloc, hi ha el Safety....

són de format IDÈNTIC, però això sí, actualitzat i arreglats alguns errors de impresió, etc, etc.

aquest temari que dius, rampa, que està tant malament i tal, no sé si deu ser de fa molt o què, però jo en tinc un parell, 200? i 200?, i són clavats als de la copisteria... però clavats de debò! Només canvia el tema estatut i cte, (que ja és), però a part de això, han canviat el tamany del títol dels temes i han borrat el peu de pàgina de cc.oo.. Poca cosa més.

consti que NO el critico, a mi m'agrada, només explico que el de ccoo i el de safety venen a ser el mateix.

el de UGT és un altre, a mi no m'agrada (l'edició que tinc crec q és 2005-BCN)

salut!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.159 segons
Gràcies a Fòrum Kunena