Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

UNES DE CARTOFRAFIA fa 16 anys 7 mesos #27063

• aparellador
  • Avatar de aparellador Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
  • Gràcies rebudes: 0
Viam... de cartógrafus... treieu el compàs, la brújula i el sextant que va pregunta....

En un questionari diu que hi ha prop de 400 projeccions cartogràfiques... no ho he trobat enlloc googlejant ha arribat a trobar que n'hi han 20... però el corrector dona com a bona la de 400... en plan mercator, molloweide, lambert... hi ha més de 400 sonats que s'han liat a fer la seva versionenta?????? MI NO COMPRENDE... algú ho te als apunts?

Què és la rotulació d'un mapa?

a són els diferents gruixos i colors de les ratlles d'un mapa
b conjunt de lletres i números que apareixen en un mapa
c conjunt de noms que apareixen en un mapa
d totes les anteriors són correctes

Jo burrot de mi hagués dit la D i el corrector diu la B .... PURQUA?????

apa.... marineros de aguadulce... holgazanessssss... piratas del moquillo.... navegantes de salon.... viam qui m'ho sap dir... ARRRRGGGG POR TODAS LAS ISÓBATAS OS PASARÉ POR LA QUILLA POLIZONES... juasjuasjuas.... massa piratas del caribe?????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

UNES DE CARTOFRAFIA fa 16 anys 7 mesos #27069

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo de memòria recordo haver llegit a algún lloc que després dels anys i els segles, s'han identificat més de 400 projeccions cartògrafiques.
Tema apart es les que han quedat desfassades i s'utilitzen actualment que solen ser al mercator, lambert, la cilindrica, la cònica, azimutal, etc

Per d'altra part , també t'ho dic de memoria, rotulació d'un mapa es sinònim de la simbologia o llegenda utilitzada, així que deduin s'hauria de marcar la B ja que através de números, per exemple per veure altituds, i lletres, per exemple per veure carreteres , camins ... veuriam i tindríam la llegenda d'un mapa.

Buenu, hem deus una caricia mimosa a les potetes :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.091 segons
Gràcies a Fòrum Kunena