Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

És fiable..... fa 16 anys 7 mesos #27272

• idees de bomber
  • Avatar de idees de bomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 76
  • Gràcies rebudes: 0
Hola gent, voldria saber si algú em pot dir si és fiable o no la consulta per D.N.I de la pàgina de gencat o és millor que ho comprovi presencialment?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

És fiable..... fa 16 anys 7 mesos #27273

Jo també tinc aquest dubte, ja que només he fet la consulta per DNI al link de gencat.cat-woman
I per cert, on es pot comprobar presencialment? Allà on varem deixar tota la paperassa o hem d'anar a Barcelona? Jo ara que estic "convalesciente"... Arrgghhhh... Maldita nieve...

És fiable..... fa 16 anys 7 mesos #27275

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Si en la base de dades surts admés , ¿ perque no t'has de fiar ??

Jo que visc a Valencia apanyat estic si tinc que pujar expressament a Barna a fer comprovacions. Demoment m'he presentat un cop a gene i un cop a Barna i no he tingut cap problema.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

És fiable..... fa 16 anys 7 mesos #27279

• idees de bomber
  • Avatar de idees de bomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Missatges: 76
per la nota a la pagina de gencat consulta...
NOTA: Aquesta informació no té validesa oficial. Els candidats hauran de comprovar la seva situació a les llistes oficials exposades en els taulers d'anuncis corresponents.

etoop a la resolució hi ha la relació de diferents oficines del departament d´interior i relacions institucionals.... crec q coincideixen amb les d´ entregua del paperam.

És fiable..... fa 16 anys 7 mesos #27284

• aparellador
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 460
rampa... jo per si un cas.. m 'ho vull anar a mirar i quedar-me tranquil... ho parlem pel msn... i t'ho miro ja que ets de valència i a falset... capital del priorat juasjuasjuas deu estar tot tallat.... els altres no fotem eh... k como dice una por aquí... no soy la madre teresa d calcuta... jajajajaja

va etoo'p k deus estar convalescent d'alguna ressaca chunga... si vols t'ho miro també la setmana k ve algún dia k baixi a barna.... mandame un privi que si no et començen a trucar totes les xurris del forum y la liamos juasjujasjuas

És fiable..... fa 16 anys 7 mesos #27287

Merci aparellador, però ja m'aproparé a Manresa a mirar-ho. Gràcies de totes maneres.
Referent a la meva recent lesió... No és coña, no. No és cap resaca. Pensava que hem perdia la opo i vaig plorar més que Bustamante. Arribaré molt justet, però a tossut no hem guanya ningú.

Merci aparellador.

Osti, ja et passaré el meu correu. Tinc el del rampa, encara però que no l'he contestat un e-mail que em va enviar de la course Navette. Sorry Rampa!! Ara te'l contesto. "Más vale tarde, que pájaro en mano". :lol:

És fiable..... fa 16 anys 7 mesos #27288

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
??? Si no m'has de contestar res Eto'p , et vaig enviar al curs navet amb tot el meu amor perque puguis patir com un animalot. No vaig demanar sexe ni res a canvi ... pel moment :lol:

Gracies aparellador, ja et passare el meu nom , apellidos y nº del club super 3 perque m'ho miros quan hi vagis.

Vinga vinga que falta poc pel gran turneig de les arts marcials

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena